Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот pit » Пет 07 авг 2009 12:11


Опасно ли е и може ли да се кара, ако една от помпите дава отклонение в налягането, това става примерно само при скорост над 100 км.
Двигателя е помпа дюза 1,9 ТДИ 131 к.с. Б5,5 2001г.




salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот salama » Пет 07 авг 2009 13:52


Здравей колега.Имай в предвид че всичко,което не работи в един двигател е голям проблем. :horror:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот tdi fen » Пет 07 авг 2009 15:23


хич не е добре за мотора


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот bai_ILIA » Пет 07 авг 2009 23:24


неправилното горене води до повишени температури в горивната камера...видях с очите си как Мерцедес бус ЦДИ някво роди понеже една дюза беше прецакана...не искам да те плаша 2 мотора нямат много общо, но не е препоръчително...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот morfei1 » Съб 08 авг 2009 1:00


pit написа:Опасно ли е и може ли да се кара, ако една от помпите дава отклонение в налягането, това става примерно само при скорост над 100 км.
Двигателя е помпа дюза 1,9 ТДИ 131 к.с. Б5,5 2001г.


Това как точно го установихте?


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот pit » Съб 08 авг 2009 15:32


Ами при каране в градски условия не светка лампата на ЕСП, светка ми само когато съм на висока скорост..или пък е постоянна , проявява се и при 100км/ч и при повече..различно но винаги само на дълъг път , в смисъл каране поне 10 минути постоянно с висока скорост.

А на ваг ком излезе че този ЕСП светка защото се появява проблем в двигателя, и беше записана грешка "Отклонение от стойностите на втори цилиндър в помпата".

Незнам как двете са свързани това с цилиндъра и ЕСП-то.. но това е запаметил Ваг ком-а. Ще слагам добавка първо, дано отпуши..


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот morfei1 » Съб 08 авг 2009 15:53


Ами по същата логика и пресвяткането на лампата за подгревните свещи и неработещата стоп машинка.

Аз те съветвам да пробваш с бензин, а предполагам и много други ще те посаветват същото, преди да настройваш сменяш каквото и да било, понеже ремонта не е ефтин.

Съотношението е 8% бензин от количеството заредена нафта. Караш с по-високи обороти както ти писах.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот sportul » Нед 09 авг 2009 19:54


а на дюзите имали кабелчета , по прицип има една техника как се проверява дали една дюза работи добре , но няма да казваш на никой :)

вадиш маркучетата за излишното гориво на всички дюзи , ако една от тях има разлика в теча значи не работи добре , той двигателя трябва да тресе на насича , а при теб такова нещо няма май


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот Dobromirski » Нед 09 авг 2009 21:29


На PD ще му е доста зор да изкара "маркучетата за обратната нафта" :Mr Green Fun
Най-големият проблем е дебаланса на мотора според мен. Силно се засилва умората на материала в коляновият вал, а демпферният маховик направо се "изпотява" :dummy:


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот sportul » Нед 09 авг 2009 23:30


прочети ми поста пак !


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот Andonov » Пон 10 авг 2009 8:56


sportul написа:прочети ми поста пак !


Добромирски много добре знае за какво говори но ти колега нещо не си виждал ПД.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот bai_ILIA » Пон 10 авг 2009 9:39


хахаха


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Може ли е да се кара, неработи една от дюзите на PD двигател

Мнениеот Andonov » Пон 10 авг 2009 10:01


pit написа:Ами при каране в градски условия не светка лампата на ЕСП, светка ми само когато съм на висока скорост..или пък е постоянна , проявява се и при 100км/ч и при повече..различно но винаги само на дълъг път , в смисъл каране поне 10 минути постоянно с висока скорост.

А на ваг ком излезе че този ЕСП светка защото се появява проблем в двигателя, и беше записана грешка "Отклонение от стойностите на втори цилиндър в помпата".

Незнам как двете са свързани това с цилиндъра и ЕСП-то.. но това е запаметил Ваг ком-а. Ще слагам добавка първо, дано отпуши..


Точно от това святка ЕСП-то. :да:
Видях същото нещо но ги редеше дюзите. Един път 1, друг 4 и т.н.
Най-често святкаше при поддържане на 120км/ч.
Не се стигна до опит с регулиране на дюзите (въпреки че две от тях бяха на границата), защото се наложи смяна на глава и повече не е правила проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта