Отскоро съм собственик на Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.) купих го от колега от форума ... и останах доволен от колата - до днес, когаото нещо и стана .. цяла сутрин чета темите но нищо не намерих!
Значи какво прави колат:
Снощи е карана ... около 80км, всичко беше наред, колата си върви супер и се държи така ... никакви проблеми ... като се прибрах както всеки път я оставих да работи спокойно на празен ход около 3-4 мин след което я изгасих! Тази сутрин се качвам да пътувам, запалвам двигателя ... работи около 1 мин супер, след което започва яко да играе оборотите и да пуши ... аз тази кола никога не съм я виждал да пуши, а сега направо ... като печка ... изгасих я веднага, закачих я на компютъра ... няма нито една грешка .. всичко е уж наред .... запалих я пак ... поработи 1 мин и пак започна ... пуши и дими .. като се опитам да я зъдържа на 1500оборота примерно ... в първият момент ги държи след което започва да играе около тези и си пуши стабилно! Имам чувството че се задушава .... и незнам какво да я правя!
По принцип турбото на колата е сменяня с чисто ново преди около 20 000км ... и колата си вървеше снощи както обикновеннооо .. много и без проблеми ... преди около 400 км са и сменени маслотто и всички филтри + горивния - марка MANN , маслото RAVENOL специално за Помпа-Дюза 5W40 ....
Резервоара на колата е пълен, т.е. има нафта ... но понеже последно жената е сипвала, имали вариант да са и сипали бензин и затова да пуши толкова колата (това от прочетеното из темите го измислих) ??? защотото тя не е взела бележка и наистина не мога да проследя!
Благодаря на отзовалите се ... да спомена че с еопитвам да се свържа с VENTOMAN но му е все още изключен телефона!



Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
Re: Помогнете!
А жена ти може ли да си спомни колко литра е заредила, колко имаше в резервоара и евентуално от къде е зареждала? Ти колко покара колата след това зареждане докато взе да пуши?
Ако имаш съмнения за зареден бензин, може да разкачите горивния филтър да го излеете и да видите какво има. Следователно ако има и помен от бензин...... ще напълниш филтъра с нафта, резервоара също с нафта догоре и си караш.
Ако нещата не се оправят....
След като имаш ВАГ и PC, прочети тази тема и направи логове, преди да тръгнеш за където и да е - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=301
Аз лично бих прегледал как се държат дюзите на 13-канал, щом преди това е нямала проблеми. И какво е впръсканото количество на 1-ви канал, доколкото си спомням
Свържи се с @ifidik
- viewtopic.php?f=13&t=125832&start=30
Да не би да е Бургаската черта 4-ка с четири врати и черни фарове inpro
?
Ако имаш съмнения за зареден бензин, може да разкачите горивния филтър да го излеете и да видите какво има. Следователно ако има и помен от бензин...... ще напълниш филтъра с нафта, резервоара също с нафта догоре и си караш.
Ако нещата не се оправят....
След като имаш ВАГ и PC, прочети тази тема и направи логове, преди да тръгнеш за където и да е - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=301
Аз лично бих прегледал как се държат дюзите на 13-канал, щом преди това е нямала проблеми. И какво е впръсканото количество на 1-ви канал, доколкото си спомням

Свържи се с @ifidik

Да не би да е Бургаската черта 4-ка с четири врати и черни фарове inpro

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Помогнете!
АSZ нали е с помпа в резервоара . Дай и 12 волта и източи няколко литра гориво. по принцип ако има бензин ше смърди яко н абензин. веднъж жената и мен така ми направи изненада но беше сипала малко. Също не е невъзможно самото гориво да е отвратително но е слабо вероятно. Мисля че ако беше повреда по мотора (дюзи ала бала) ще работи зле още от самото палене. а ти пишеш че колата работи 1 минута добре и след това се скапва. Иначе как пали ?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Помогнете!
Да ... Бургаската Четворка е! 
Значи .. разкачих вакуум-ния канал който слиза надолу към торбината за рециркулационните газове и затапух двата края .... запалих колата и тя работеше супер, забелязах че маркуча беше в полуразпаднато състояние, смених го(имах под ръка) и я запалих отново .. колата отново се държеше прилично и работеше супер ... закачих я пак на VAGCOM-a и о чудо ... ДЕБИТОМЕРЧЕ!!! Явно сутринта е бил в процес на провеждане и е лъжел компютъра, и после е прекъснал окончателно .. сега на всяко изчиставане, грешката се появява моментално! По-късно ще взема мултицет да го мерна, но грешката е 17552 (P1144) MAF Circuit Open to ground ( явно е прекъснал).
Благодаря на отзовалите се ... сега ще търся дебитомер да видя колко ще ми одерат кожичката!
)
А иначе ... жената се сети че е сипала за 75лв , преди това за 20лв ... та горе долу ги сметнах че си идват към 50 литра, и не е сипала бензин (Не че не проверих филтъра де ... доверие на студенокръвни, все още нямам)
)
Благодаря ви!
П.С. А понеже се рових в ЕТКА за P/N на MAF-a попаднах на 2 варианта (For cold Climate и For vechicles with Gas discharging bulb) някой има ли идея ква е разликата ... защотото на единия като Retrofit се предлага няква добавка която се поставя над въздушния филтър, а за другия я няма??)

Значи .. разкачих вакуум-ния канал който слиза надолу към торбината за рециркулационните газове и затапух двата края .... запалих колата и тя работеше супер, забелязах че маркуча беше в полуразпаднато състояние, смених го(имах под ръка) и я запалих отново .. колата отново се държеше прилично и работеше супер ... закачих я пак на VAGCOM-a и о чудо ... ДЕБИТОМЕРЧЕ!!! Явно сутринта е бил в процес на провеждане и е лъжел компютъра, и после е прекъснал окончателно .. сега на всяко изчиставане, грешката се появява моментално! По-късно ще взема мултицет да го мерна, но грешката е 17552 (P1144) MAF Circuit Open to ground ( явно е прекъснал).
Благодаря на отзовалите се ... сега ще търся дебитомер да видя колко ще ми одерат кожичката!

А иначе ... жената се сети че е сипала за 75лв , преди това за 20лв ... та горе долу ги сметнах че си идват към 50 литра, и не е сипала бензин (Не че не проверих филтъра де ... доверие на студенокръвни, все още нямам)

Благодаря ви!

П.С. А понеже се рових в ЕТКА за P/N на MAF-a попаднах на 2 варианта (For cold Climate и For vechicles with Gas discharging bulb) някой има ли идея ква е разликата ... защотото на единия като Retrofit се предлага няква добавка която се поставя над въздушния филтър, а за другия я няма??)
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помогнете!
виж дали ремъка е нормално опънат.нещо не се връзва прекъсването с грешката
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Помогнете!
Brezel написа:АSZ нали е с помпа в резервоара . Дай и 12 волта и източи няколко литра гориво. по принцип ако има бензин ше смърди яко н абензин. веднъж жената и мен така ми направи изненада но беше сипала малко. Също не е невъзможно самото гориво да е отвратително но е слабо вероятно. Мисля че ако беше повреда по мотора (дюзи ала бала) ще работи зле още от самото палене. а ти пишеш че колата работи 1 минута добре и след това се скапва. Иначе как пали ?
Пали отлично! както винаги .. а сега я покарах със грешката на MAF-a и единственото което усетих е че го няма турбото както преди от 1800 об/мин нагоре ... ако настъпя педала до долу, все едно се дави и не ускорява, ако го натискам плавно се усеща и се чува турбината как вдига обороти и си ускорява, но го няма рязкото ускорение на колата, което предполагам е нормално?

А за ремъка ... според мен няма начин да е прескочил при положение че вече колата работи ... а и не съм я нито асил, нито спирал рязко, нито се чува да тракат клапани .... необичайни звуци няма, в момента работи прилично, обаче ме очуди че не светка индикация на таблото за грешката - няма Engine Check, няма нищо, зашо така?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помогнете!
не казвам , че е прескочил зъб,а ролката да ти прави мизерии и да получаваш разсъгласуване между валовете
Re: Помогнете!
Дебитомер на бош, комплект с тръбата в Ауто+ е 194лв. Пълнител на Пиербург е към 174лв. това оринтировъчни цени ти казвам.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Помогнете!
ifidik написа:не казвам , че е прескочил зъб,а ролката да ти прави мизерии и да получаваш разсъгласуване между валовете
Ще погледна непременно!
Благодаря за Цените на другия колега! Малко ме поуспокоихте, че в началото ми казха едни познати да приготвя 400лв и изтръпнах направо!

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
На мен неми се връзва нещо пушенето и нестабилните обороти на колата на място с дебитомера
То дори и да е откачен дебитомера пак трябва да са ти стабилни оборотите и да не пуши на място,в движение вече е друго

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
Значи смених дебитомера с BOSCH ... колата си е пуканка!
Върви та се не трае дето се вика!
Забелязах и нещо друго интересно и ми е чудно дали го има при вас ... при точно 2 мин работа на празен ход, ама наистина до секундата точно ... EGR от нормалните около 55% пада на 4,8% и показаният ана дебитомера от стандартните около 255 ... стават около 430-450 ... това го засякох 3 пъти и точно на 120 сек след като съм пуснал газта и колата работи на празен ход .. минава в този режим!?
Някой знае ли ориентировъчна цена на датчика за температурата, че по показанията на VAG COM температурата не се вдига над 77,2 С , а по табло са си 90 С ?? което кара двигателя на празен ход да работи на 903об/мин, което пък от своя страна е извън нормите според VAG COM

Забелязах и нещо друго интересно и ми е чудно дали го има при вас ... при точно 2 мин работа на празен ход, ама наистина до секундата точно ... EGR от нормалните около 55% пада на 4,8% и показаният ана дебитомера от стандартните около 255 ... стават около 430-450 ... това го засякох 3 пъти и точно на 120 сек след като съм пуснал газта и колата работи на празен ход .. минава в този режим!?

Някой знае ли ориентировъчна цена на датчика за температурата, че по показанията на VAG COM температурата не се вдига над 77,2 С , а по табло са си 90 С ?? което кара двигателя на празен ход да работи на 903об/мин, което пък от своя страна е извън нормите според VAG COM

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
Dorian написа:На мен неми се връзва нещо пушенето и нестабилните обороти на колата на място с дебитомераТо дори и да е откачен дебитомера пак трябва да са ти стабилни оборотите и да не пуши на място,в движение вече е друго
Колега .. пушенето и давенето го имаше преди да се инициира грешката за дебитомера ... т.е. явно е давал многго грешни стойности преди да изгори и е бъркал доста EGR-a ... мисля че тогава EGR беше на 93% при работа на празен ход ... което е ...

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
Колега виждал съм няколко тди-та закачени на ваг ком и ПД в това число, всички барабар с мойто работят на 903 оборота?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
hooligan_sk написа:Колега виждал съм няколко тди-та закачени на ваг ком и ПД в това число, всички барабар с мойто работят на 903 оборота?
Това е интересно! ... но не пречи да ми е змаинал температурния датчик както мисля!

но VAG COM дава че трябва да са м/у 750 и 870 оборотите или нещо такова беше макар че AutoData дава: 865 об/мин +/– 75 (т.е. 903 си е в границите)
Re: Проблем с Golf 4 TDI PD ASZ (131k.с.)
Koksan написа:Някой знае ли ориентировъчна цена на датчика за температурата, че по показанията на VAG COM температурата не се вдига над 77,2 С , а по табло са си 90 С ?? което кара двигателя на празен ход да работи на 903об/мин, което пък от своя страна е извън нормите според VAG COM
Датчика струва 55лв, зелена Нела от Ауто+

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта