Проблем с горивната помпа на Пасат 1.9 ТDI 110 к.с. ?
Проблем с горивната помпа на Пасат 1.9 ТDI 110 к.с. ?
Моля за информация, възможно ли е горивната помпа да е причина колата да работи с различна мощност когато си поиска. Става дума за Пасат 1.9 ТDI 110 к.с. 97 г. Тествана е на компютър и казаха, че помпата е причина за това. Няма проблем с паленето и с оборотите. Когато е на празен ход и се поддържат 3000 об. ауспуха пуши. Казаха, че трябвало да се ремонтира помпата за ок. 700 лв.
Re: Проблем с горивната помпа на Пасат 1.9 ТDI 110 к.с. ?
Кой го каза? Ходил ли си в Супер Дизел или в Юнитрейд/VW Zentrum? Мисля, че трябва да започнеш от там...KKK написа:...Казаха, че трябвало да се ремонтира помпата за ок. 700 лв.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Ако наистина е помпата и се разминеш със 700 лева трябва някъде да ни събереш и да почерпиш!
Сега сериозно: по симптомите ако се съди е много възможно помпата да е проблема. Ако се сменя струва четери цифрена сума...така че ако са ти поискали 700 лева и ти гарантират отстраняване на проблема и някакво време гаранция за труда не се замисляй а действай!
Пожелавам ти късмет
Сега сериозно: по симптомите ако се съди е много възможно помпата да е проблема. Ако се сменя струва четери цифрена сума...така че ако са ти поискали 700 лева и ти гарантират отстраняване на проблема и някакво време гаранция за труда не се замисляй а действай!
Пожелавам ти късмет
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Малииии... как го наплашихте човека... ама и мене. И то кво излиза? Десет пъти по-добре е да сикараме старите моно инжекций и карбуратори или някой обикновен дизел, щот тея новите направо мамата си тракат с тея резервни части!!! Бензинова помпа 700 лева!!!! Турбо - 2000 лева
И това ми било Volkswagen... никакъв volkswagen ne e, ами си е кола за богатихора след 96-та година насам...
Volkswagen e до 96-97... Направо ме отказахте тотално да търся TDI или 1.8Т...
И това ми било Volkswagen... никакъв volkswagen ne e, ами си е кола за богатихора след 96-та година насам...
Volkswagen e до 96-97... Направо ме отказахте тотално да търся TDI или 1.8Т...
VW_FEN написа:...И това ми било Volkswagen... никакъв volkswagen ne e, ами си е кола за богатихора след 96-та година насам...
...
А ти какво очакваш от високият клас на водещ производител ? Много добър автомобил за хора с пари. За хора с по-малки финансови възможности има и по-нисък клас, има и други производители. Ако всеки средностатистически жител на тази планета може да си позволи да кара БМВ, Ауди или Мерцедес, кво ше карат богатите - совалки ?
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Да се смени цялата помпа е супер безмислено и скъпо ..... по нея има 3 елемента/датчика които определят времето за впръскване и количеството на впръскваното гориво. Ако имаш мултицет и знаеш как да работиш с него мога да ти обесня как точно да разбереш кой не е наред.
ЗБ
http://www.autodiags.com
ЗБ
http://www.autodiags.com
Ако имаш мултицет и знаеш как да работиш с него мога да ти обесня как точно да разбереш кой не е наред
Уговорил съм да закарам колата за нова компютърна диагностика на BOCSH в Технотест (до аерогарата). Да видим какво ще кажат.
А за мултицета, мога да намеря, само да знам какво да проверя.
Предварително благодаря.
Уговорил съм да закарам колата за нова компютърна диагностика на BOCSH в Технотест (до аерогарата). Да видим какво ще кажат.
А за мултицета, мога да намеря, само да знам какво да проверя.
Предварително благодаря.
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
KKK написа:Ако имаш мултицет и знаеш как да работиш с него мога да ти обесня как точно да разбереш кой не е наред
Уговорил съм да закарам колата за нова компютърна диагностика на BOCSH в Технотест (до аерогарата). Да видим какво ще кажат.
А за мултицета, мога да намеря, само да знам какво да проверя.
Предварително благодаря.
Ако няма резултат от диагностиката драсни Л.С.
ZB
http://www.autodiags.com
zaio_baio написа:KKK написа:
Уговорил съм да закарам колата за нова компютърна диагностика на BOCSH в Технотест (до аерогарата). Да видим какво ще кажат.
Ако няма резултат от диагностиката драсни
Направиха диагностиката. Оказа се, че проблема не е в горивната помпа а в турбото. Омаслена е тръбата към интерколера, има масло и до температурния датчик на смукателния колектор. Явно турбото е за ремонт. Самият турбокомпресор работи, но явно не винаги. Оттам се получавало и разлика в мощността. Пушека при 3000 об. също е от него.
Дайте съвет за сервиз турбокомпресори.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911 и 86 госта