


Голф4тди-Ахф
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Голф4тди-Ахф
Колеги днес ми се случи следното нещо.Карам си на Хемус около 120-130км само на определени места до 150 и на едно място друсна и колата заби и почна да пуши като локомотив.Пушека беше синкав направих след мен димна завеса.Спрях и гледам яуспуха омаслен,изгасих мотора и изчаках към 15 минути докато дойдат да ме дръпнат.Дигам щеката маслото на минимума.Кажете умре ли турбото и ще има ли и по-големи щети.Колата е Голф4АХФ-110кс.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф4тди-Ахф
Щом мотора не се е изфорсирал сам до червеното и да се е налагало да гасиш на скорост и с спирачка мисля ,че няма да има никакъв проблем за мотора . След ремонта ,който явно ти предстой преди да закачиш турбопътищата и куулера ги измий много добре
. Между другото и да беше се изфорсирал по лошия вариант е този със спирачката на скорост след като имаш клапа за гасене .... гасиш и тя спира въздуха 


- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Мерси колега малко се поуспокоих 

Re: Голф4тди-Ахф
Турбото да, мотора най-вероятно не. Като свалите турбото ще видите дали има отчупени елементи.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф4тди-Ахф
Определено гориш много масло и определено имаш сериозен проблем. Дали е гарнитура или турбо - само разглабяне и проверка ще си каже.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф4тди-Ахф
И как разбра , че е горил масло ?
Недей да плашиш човека, минал е тънко.

Недей да плашиш човека, минал е тънко.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф4тди-Ахф
Абсолютно същия случай с мен.
Оста на турбото беше счупена на две, и маслото през кулера - в цилиндрите и в ауспуха. Даже като спрях капеше масло от ауспуха.
Никакви последствия за двигателя.
Ново турбо и пак газ.
Удобен момент за почистване на всмук. колектор и пожелавам успех с ремонта.
Оста на турбото беше счупена на две, и маслото през кулера - в цилиндрите и в ауспуха. Даже като спрях капеше масло от ауспуха.
Никакви последствия за двигателя.
Ново турбо и пак газ.
Удобен момент за почистване на всмук. колектор и пожелавам успех с ремонта.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф4тди-Ахф

Повярвай ми , ако беше влязло масло в цилиндрите, нямаше сега да пишеш толкова радостно тук

Маслото е останало в кулера, а пушека отзад е от маслото , което е влязло в нагорещеният ауспух директно от турбината (през топлият охлюв) .
Дизеловата камера е толкова малка, че вдигне ли масло във всмукателят вече няма за какво да се притеснявате -всичко е загубено

Но задължително се почистват всички турбо пътища, че новото турбо като надуе се почистват сами


-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф4тди-Ахф
Грешката е моя.Напълно сте прав.
Но то беше толкова отдавна че съм позабравил подробностите.
Но то беше толкова отдавна че съм позабравил подробностите.
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Колеги днес го смъкнаха турбото и се оказа че оста е здрава.От две ще правим едно ако стане де иначе ще търся втора ръка.А масло имаше набухано и в кулера.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4тди-Ахф
Ето за това говори колегата добромирски... феномена се нарича runaway diesel и се случва поради няколко причини, все свързани с маслотоо... та това стане ли
двигателя е пътник....

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф4тди-Ахф
Ако човек има късмета, при такъв фал, да не направи мотора хидравличен удар- си е оправимо, но лапне ли мн. масло.. 

- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Двигатела си е окей колега хванах го в точния момент преди да се изфорсира.Ама турбото не е имало същия късмет направо е леш 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф4тди-Ахф
не се сещам точно каква ти беше турбината GT1749VA май но тази турбина за да се счупи е пренадувала яко и то дълго време. Не хвана ли нещо различно по колата последните километри. Не е ли забивала ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта