Здравейте,имам VW Vento TDI 90к.с от доста време и съм много доволен.Иска ми се да върви малко повече и понеже сега имам малко пари искам да сложа чип и по-голяма турбина.Интересува ме за да направя това ще трябва ли да сменям нещо др. и ако трябва какво?Тези смени ще съкратят ли живота на двигателя и с колко ще се увеличи разхода на гориво?Накрая колко ще ми струва този ъпгреид и с колко ще ми вдигне мощността(приблизително)?
Благодаря предварително за информацията!!!



VW Vento TDI
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: VW Vento TDI
за по-голяма турбина направо забрави, тя ще да е с променлива геометрия която твоята кола не може да управлява, и става много сложно и скъпо
за смяна на софтуера ти препоръчвам с 2 ръце, колата се отпушва сериозно, най-голям е ефекта в ниските обороти около и преди 2000 за този мотор, в високите разлика почти няма, аз си го обяснявам че дюзите не могат да впръскат достатъчно гориво, ама знам ли
а и да ако имаш повечко излишни пари, можеш да си смениш разпръсквачите на дюзите с такива от 110тди AFN AVG AHF мотори
и съответно пак смяна на софтуер, по-добре ако така или иначе ще правиш и 2те неща ги направи наведнъж за да сменяш софтуера само веднъж
относно вредата за двигателя, има такава, естествено повече сила идва и с последствията си, по голямо натоварване на съединител скорости, турбо компресора ще работи с повишено налягане, и т.н.
ако смениш само софтуера без дюзи, бих казал че промяната няма или ще се отрази минимално на живота на колата, тъй като повечето части са направени да издържат на много по-високи натоварвания най-малко на по-голямото братче 110кс
за пример мога да дам, тампоните на мотора са идентични, някой казват също че блока с бутала и вала е идентичен и т.н. и т.н.
турбо компресорите на ваг са уникално здрави, в 99% от случаите на повредено турбо то е станало заради неизправност в колата и системно претоварване на турбото, като например повреда в N75 клапан или скъсан/цепнат маркуч който изпуска налягане и управлението на турбото се опитва да компенсира като разтоварва компресора по-късно или въобще не го разтоварва защото мап-а не отчита нужното налягане
за това колко ще се повиши мощността на колата е малко думи във въздуха, а и по-скоро промяната с "чип"-а например е от към въртящ момент динамика и еластичност на мотора отколкото чисто кс.
предполагам, че 90тката става малко над 100кс но много по приятна за каране
аз съм си правил експерименти от които се изважда следния извод
голф3 тди 1з 90кс, с чип на брезел върви заедно със голф3 2000 115кс ако и 2те коли са в добро здраве
тествано лично от мен бая пъти
със сменени разпръсквачи и нов софтуер вече нещата коренно биха се променили
толкова за сега ако имаш още въпроси драскай, има много кадърни момчета тука, стига да имат време да пишат
за смяна на софтуера ти препоръчвам с 2 ръце, колата се отпушва сериозно, най-голям е ефекта в ниските обороти около и преди 2000 за този мотор, в високите разлика почти няма, аз си го обяснявам че дюзите не могат да впръскат достатъчно гориво, ама знам ли
а и да ако имаш повечко излишни пари, можеш да си смениш разпръсквачите на дюзите с такива от 110тди AFN AVG AHF мотори
и съответно пак смяна на софтуер, по-добре ако така или иначе ще правиш и 2те неща ги направи наведнъж за да сменяш софтуера само веднъж
относно вредата за двигателя, има такава, естествено повече сила идва и с последствията си, по голямо натоварване на съединител скорости, турбо компресора ще работи с повишено налягане, и т.н.
ако смениш само софтуера без дюзи, бих казал че промяната няма или ще се отрази минимално на живота на колата, тъй като повечето части са направени да издържат на много по-високи натоварвания най-малко на по-голямото братче 110кс
за пример мога да дам, тампоните на мотора са идентични, някой казват също че блока с бутала и вала е идентичен и т.н. и т.н.
турбо компресорите на ваг са уникално здрави, в 99% от случаите на повредено турбо то е станало заради неизправност в колата и системно претоварване на турбото, като например повреда в N75 клапан или скъсан/цепнат маркуч който изпуска налягане и управлението на турбото се опитва да компенсира като разтоварва компресора по-късно или въобще не го разтоварва защото мап-а не отчита нужното налягане
за това колко ще се повиши мощността на колата е малко думи във въздуха, а и по-скоро промяната с "чип"-а например е от към въртящ момент динамика и еластичност на мотора отколкото чисто кс.
предполагам, че 90тката става малко над 100кс но много по приятна за каране
аз съм си правил експерименти от които се изважда следния извод
голф3 тди 1з 90кс, с чип на брезел върви заедно със голф3 2000 115кс ако и 2те коли са в добро здраве
тествано лично от мен бая пъти
със сменени разпръсквачи и нов софтуер вече нещата коренно биха се променили
толкова за сега ако имаш още въпроси драскай, има много кадърни момчета тука, стига да имат време да пишат
Последна промяна от Kung_Fu_Panda на Чет 03 сеп 2009 13:19, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Vento TDI
Обърни се към brezel,той ще ти обясни всичко точно и ясно.Дава и чипчета.
Re: VW Vento TDI
Благодаря много.Информацията е доста полезна.Сега ме интересъва къде мога да намеря разпръсквачи на дюзите от 110тди AFN AVG AHF мотори.Предполагам че в търговската мрежа се намират и нови.Понеже искам да си взема нещо хубаво ме интересува на каква цена са прилични дюзи и колко ще ми излезе смяната им и поставянето на новия софтуер?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Vento TDI
Обсъждана тема, неправилно заглавие.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта