Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mani
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: panagyrishte

Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот mani » Чет 17 сеп 2009 23:36


Какво ви е мнението за Голф 4 1,9 ТДИ 150 коня и по-конкретно относно двигателя.




Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот bai_ILIA » Пет 18 сеп 2009 9:27


позитивно :mrgreen:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот hooligan_sk » Пет 18 сеп 2009 10:59


Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс mhihi


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот vw16v » Пет 18 сеп 2009 11:35


hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс mhihi

......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот brum » Пет 18 сеп 2009 11:52


Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот Съмнителният » Пет 18 сеп 2009 12:07


brum написа:Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?

Колегата достатъчно добре е посочил параметрите в заглавието на темата :deal


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот brum » Пет 18 сеп 2009 12:13


Съмнителният написа:
brum написа:Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?

Колегата достатъчно добре е посочил параметрите в заглавието на темата :deal



Сори, моя грешка :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот hooligan_sk » Пет 18 сеп 2009 14:08


vw16v написа:
hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс mhihi

......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т mhihi


Точно така колега съвсем вярно... за кво сега ме карате да пускам пак клипа от топ гиър с 1,8Т от който и модераторите се срамуват :lol:


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот jordanpar » Пет 18 сеп 2009 14:47


Пиши на ЛС на колегата http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=101849 /martinGTI/ ,ще получиш много коректно и безпристрастно мнение.Тук повечето са се возили или само слушали за този двигател,затова питай патило,а не чело-недочело.
Аз ще се въздържа от коментар в темата,ако имаш въпроси питай на лични.


Потребителски аватар
mircho82
Мнения: 378
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
Автомобил: Golf IV TDI GTI
Двигател: ARL 2001
Местоположение: Плевен

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот mircho82 » Пет 18 сеп 2009 15:21


Ей ,незнам аз съм си много доволен. Като искам да върви си давам газ и си върви доста добре. Като искам да ми гори малко (свалял съм го на 5.1/100км) карам леко и само ми мирише нафтата mhihi . А при 1.8т няма да е така, гори минимум 8 , а като го настапваш отиваш двойно. Инъче и аз съм "за" за бензинов мотор с турбо ама още нещо немога да си разпределя сметките за да го храня с бенз. Иначе само съм чувал, че ако застанат двата мотора 1.8т и 1,9 тди гти 150к бензиновия щял в по големите скорости над170-180км/ч да дръпне ,но незнам все още несъм се сблъсквал. :mrgreen:.Също така май само при дизеловия има сериино "ESP" докато при бензиновия е "ASR" (само блокаж) пък и сякаш на дизеловите наблягат повечко откъм вграждането на екстри.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот bai_ILIA » Пет 18 сеп 2009 15:41


vw16v написа:
hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс mhihi

......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т mhihi


верно ама ТДИ е с половин резервоар, докат 1.8Т пълни празното до горе :)


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот jordanpar » Пет 18 сеп 2009 16:40


bai_ILIA написа:верно ама ТДИ е с половин резервоар, докат 1.8Т пълни празното до горе :)


Нека е вЯрно,както е вярно,че стигне ли се до съпоставка за ремонти и смяна на механично износващи се части,ТДИ ПД ти изпразва до дъно джоба и пита за още,а в частност обекта на темата ARL е още по финансово утежняващ.На всички е ясно че говорим и пишем за едни 7-8-9 годишни автомобили нали,а не чисто нови от магазина.На всички е ясно че тук в БГ се купуват вече нерентабилните за западняка автомобили и тук се започва сагата за животоподдържащите им операции в лицето на неизбежните ремонти резултат от годинките и пробега на тези автомобили.
Немалко колеги смениха вече комплекти съединител на ПД двигатели,питайте ги дали се чустват приятно от това че са дали 20 процента от цената на колата си за смяна на пълен комплект.А това е най-елементарния пример.
Нека се спре най-после суперспамерския спор бензин срещу дизел в тоя форум.Защитната пледоария на привържениците на дизела винаги се е състояла на базата на една единствена точка--разхода на гориво.Това ли е единствения фактор определящ покупката на един овехтял автомобил далеч над първата си младост????


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот GodLike » Пет 18 сеп 2009 16:54


ДДС-то от горивото :idea:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот morfei1 » Пет 18 сеп 2009 18:17


Бе може и да свършва там където започва 1.8T, ма аз като незапознат с бензините да ви питам колко Golf 4 1.8T 180 и 225к.с сте видели :roll: ?

Турбините на 1.8T 150к.с са много по-чупливи от което и да е TDI, това е факт неоспорим. 1.8T разбива демфера също като което и да е TDI на G4, а той не е много по-евтин. Останаха едни дюзи, които рядко се развалят.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL

Мнениеот Schwepsi » Пет 18 сеп 2009 19:14


Аз по темата като собственик на АРЛ да кажа отношението вървеж/разход е супер .Върви доооста (по сухи каталожни данни една идея повече от 1.8Т) а разхода доста добър за 150 кс кола.
Серийно ЕСП което не е за пренебрегване и сравнително високо ниво на обурудване
И СЕГА БОМБАТА-наи ниски разходи за тех обслужване- ангренаж , паразитна ролка,обтяжна, водна помпа и пистов ремък.Всички останали имат газови обтегачи и повече ролки и т.н и т.н така че ...
Тва за митовете дето нещо си е мноого проблемно ....слухове и легенди.
На тия километри можете да очаквате смяна на съединител на всяка кола , все пак е консуматив .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mastoy и 49 госта