


Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: panagyrishte
Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Какво ви е мнението за Голф 4 1,9 ТДИ 150 коня и по-конкретно относно двигателя.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс 

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс
......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
brum написа:Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?
Колегата достатъчно добре е посочил параметрите в заглавието на темата

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Съмнителният написа:brum написа:Това не е ли 2.5 литровия двигател? И не беше ли този с проблемното смазване на разпределителните валове?
Колегата достатъчно добре е посочил параметрите в заглавието на темата
Сори, моя грешка

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
vw16v написа:hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс
......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т
Точно така колега съвсем вярно... за кво сега ме карате да пускам пак клипа от топ гиър с 1,8Т от който и модераторите се срамуват

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Пиши на ЛС на колегата http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=101849 /martinGTI/ ,ще получиш много коректно и безпристрастно мнение.Тук повечето са се возили или само слушали за този двигател,затова питай патило,а не чело-недочело.
Аз ще се въздържа от коментар в темата,ако имаш въпроси питай на лични.
Аз ще се въздържа от коментар в темата,ако имаш въпроси питай на лични.
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Ей ,незнам аз съм си много доволен. Като искам да върви си давам газ и си върви доста добре. Като искам да ми гори малко (свалял съм го на 5.1/100км) карам леко и само ми мирише нафтата
. А при 1.8т няма да е така, гори минимум 8 , а като го настапваш отиваш двойно. Инъче и аз съм "за" за бензинов мотор с турбо ама още нещо немога да си разпределя сметките за да го храня с бенз. Иначе само съм чувал, че ако застанат двата мотора 1.8т и 1,9 тди гти 150к бензиновия щял в по големите скорости над170-180км/ч да дръпне ,но незнам все още несъм се сблъсквал.
.Също така май само при дизеловия има сериино "ESP" докато при бензиновия е "ASR" (само блокаж) пък и сякаш на дизеловите наблягат повечко откъм вграждането на екстри.


- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
vw16v написа:hooligan_sk написа:Всички бензинови мотори искат да са ТДИ, а всички ТДИ искат да са 150кс
......ТДИ свършва там откъдето започва 1.8 Т
верно ама ТДИ е с половин резервоар, докат 1.8Т пълни празното до горе

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
bai_ILIA написа:верно ама ТДИ е с половин резервоар, докат 1.8Т пълни празното до горе
Нека е вЯрно,както е вярно,че стигне ли се до съпоставка за ремонти и смяна на механично износващи се части,ТДИ ПД ти изпразва до дъно джоба и пита за още,а в частност обекта на темата ARL е още по финансово утежняващ.На всички е ясно че говорим и пишем за едни 7-8-9 годишни автомобили нали,а не чисто нови от магазина.На всички е ясно че тук в БГ се купуват вече нерентабилните за западняка автомобили и тук се започва сагата за животоподдържащите им операции в лицето на неизбежните ремонти резултат от годинките и пробега на тези автомобили.
Немалко колеги смениха вече комплекти съединител на ПД двигатели,питайте ги дали се чустват приятно от това че са дали 20 процента от цената на колата си за смяна на пълен комплект.А това е най-елементарния пример.
Нека се спре най-после суперспамерския спор бензин срещу дизел в тоя форум.Защитната пледоария на привържениците на дизела винаги се е състояла на базата на една единствена точка--разхода на гориво.Това ли е единствения фактор определящ покупката на един овехтял автомобил далеч над първата си младост????
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
ДДС-то от горивото 

Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Бе може и да свършва там където започва 1.8T, ма аз като незапознат с бензините да ви питам колко Golf 4 1.8T 180 и 225к.с сте видели
?
Турбините на 1.8T 150к.с са много по-чупливи от което и да е TDI, това е факт неоспорим. 1.8T разбива демфера също като което и да е TDI на G4, а той не е много по-евтин. Останаха едни дюзи, които рядко се развалят.

Турбините на 1.8T 150к.с са много по-чупливи от което и да е TDI, това е факт неоспорим. 1.8T разбива демфера също като което и да е TDI на G4, а той не е много по-евтин. Останаха едни дюзи, които рядко се развалят.
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
Re: Мнение за Голф 4 1,9 ТДИ 150 к.с. ARL
Аз по темата като собственик на АРЛ да кажа отношението вървеж/разход е супер .Върви доооста (по сухи каталожни данни една идея повече от 1.8Т) а разхода доста добър за 150 кс кола.
Серийно ЕСП което не е за пренебрегване и сравнително високо ниво на обурудване
И СЕГА БОМБАТА-наи ниски разходи за тех обслужване- ангренаж , паразитна ролка,обтяжна, водна помпа и пистов ремък.Всички останали имат газови обтегачи и повече ролки и т.н и т.н така че ...
Тва за митовете дето нещо си е мноого проблемно ....слухове и легенди.
На тия километри можете да очаквате смяна на съединител на всяка кола , все пак е консуматив .
Серийно ЕСП което не е за пренебрегване и сравнително високо ниво на обурудване
И СЕГА БОМБАТА-наи ниски разходи за тех обслужване- ангренаж , паразитна ролка,обтяжна, водна помпа и пистов ремък.Всички останали имат газови обтегачи и повече ролки и т.н и т.н така че ...
Тва за митовете дето нещо си е мноого проблемно ....слухове и легенди.
На тия километри можете да очаквате смяна на съединител на всяка кола , все пак е консуматив .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта