Клапан за екологията на 1z ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот Лъвчо » Нед 27 сеп 2009 18:53


Привет :D за този клапан става въпрос: .
DCP_4212.jpg


Ако въпросния клапан не е закачен или изобщо го няма ще е ли проблем за работата на двигатела :roll: и какви са последсвията,мотора е 1.9 тди 1z




SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот SACHO7803 » Нед 27 сеп 2009 19:26


ти на снимката си показал клапана за управление на турбината а не за екологията.защо искаш да игнорираш клапана за екология :roll: .ако искаш да не работи егр-а най простия начин е да запушиш вакуума който командва самото механично клапанче.с вакумите може да си поиграйш но не вади буксите.


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот Лъвчо » Нед 27 сеп 2009 19:29


Мисля,че грешиш колега :) клапана за турбото е това:
a3covalve.jpg


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот SACHO7803 » Нед 27 сеп 2009 19:42


не не греша :D сега си дал снимка наистина на клапан за управление на турбото на 1з.а по-горе си дал също клапан за упр.на турбина с променлива геометрия :wink:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот stefan_milk » Пон 28 сеп 2009 7:26


Аз ги имам и двата?????????????????????????
Втория е Н75, ама първия?????????2


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот nasko1978 » Пон 28 сеп 2009 8:28


SACHO7803 написа:не не греша :D сега си дал снимка наистина на клапан за управление на турбото на 1з.а по-горе си дал също клапан за упр.на турбина с променлива геометрия :wink:

Лъвчо ти си в грешка.Това е клапан за променлива геометриа.За ЕГР-а е почти същия само,че е с черна капачка и не са взаимозаменяеми.Махни му вакуумите, но не го изключвай електрически. :да:


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот Лъвчо » Пон 28 сеп 2009 18:57


Най вероятно аз съм в грешка за което се извинявам :oops:
Но все пак,като са откачени маркучетата оказва ли влияние в/у работата на мотора и вървежа му :?:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот fox_vt » Пон 28 сеп 2009 19:21


ако ги откачиш трябва да ги затапиш иначе ще губиш вакуум което не оказва влияние на мотора и вървежа му но спирачките ще откажат.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот judasss » Пон 28 сеп 2009 22:02


Ми то аз съм извадил само този от ЕГР - то и съм го затапил със парче от молив mhihi
Другите нужно ли е да се вадят/затапват? Говоря за тези дето излизат/влизат в това клапанче ? :да:


vlady21
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот vlady21 » Вто 29 сеп 2009 18:20


Няма пробем това стига :)


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот fox_vt » Вто 29 сеп 2009 18:35


не но можеше да извадиш и затапиш маркуча който влиза в клапана от вакуумната магистрала за да знаеш че гарантирано няма да има загуба на вакуум.


Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот Лъвчо » Вто 29 сеп 2009 19:14


Мерси за отговорите :bowdown
Днеска затапих маркучетата докато си намеря въпросния клапан.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот Jetman » Вто 29 сеп 2009 21:58


А каква е идеята за запушването на ЕГР клапан? Нещо подобрява ли се? :roll:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот nasko1978 » Сря 30 сеп 2009 9:43


Jetman написа:А каква е идеята за запушването на ЕГР клапан? Нещо подобрява ли се? :roll:

Убеден съм ,че се шегуваш! :shock :търсачкаа


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Клапан за екологията на 1z ?

Мнениеот passat6 » Пет 02 окт 2009 20:33


Колега, аз със сигурност не се шегувам. Чул съм, че затапването на клапана за екологията води до запазване чистотата на колекторните тръби за всумкване на чистия въздух. Но не съм сигурен, че това е единствения ефект и цел. Един познат ми каза, че във фирмен сервиз на VW тайно са му препоръчали запушване на клапана за екологията, като са му го направили чрез поставяне на метална стоманена пластина на входа от към изгорелите газове само с отвори за болтовете. Когато са отворили колекторите тръби за чистия въздух от където този клапан пуска неизгорелите газове, са установили, че тръбите са почти запушени от сталактити и сталактони от сажди, което намялава притока на чистия въздух и увеличава разхода. Ако се затапи по този начин, или чрез откачане на вакума, това ще повлиае ли на работата на двигателя. Колата ми е пасат 6 2,0 ТДИ помпа дюза, 140кс.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dangala и 25 госта