Здравейте колеги,
Имам следния проблем с паленето
Първоначално (миналата година лятото) имаше проблем с топлото палене. Когато колата загрее палеше трудно. Зимата нямаше проблеми. Пролетта открихме че има допълнителен датчик поставен може би за да симулира по-ниска температура. След като отстранихме този датчик, колата започна да пали трудно при ниска температура. Препоръчват ни да сменим термостата и да проверим подгряващите свещи.
Преди при загрят двигател пали трудно. След като беше махнат датчика пали трудно при ниски температури (не по-ниски от 7-8 градуса C)



Проблем при студено палене Голф 4 AHF
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St.zagora
Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
Ами провери си свещите и след това обърни внимание дали върти нормално стартера..Пробвай със добре зареден или нов акумулатор ,поослушай се как върти стартера и тогава прави други неща,че хванат ли те в сервизите,тръгваш с помпи ,дюзи и куп неща,които могат да ти изкарат по голяма беля 

Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
-Проверка на свещи
-Проверка на акумулатор
-Проверка на стартер
-Проверка за отечки на ток
-Чип от Брезел
-Проверка на акумулатор
-Проверка на стартер
-Проверка за отечки на ток
-Чип от Брезел
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
morfei1 написа:-Проверка на свещи
-Проверка на акумулатор
-Проверка на стартер
-Проверка за отечки на ток
-Чип от Брезел
Колега човека не пита каде да си сложи чип а савсем различно нещо.Аз преди година и половина имах проблем с топлото пален и пак така ми казаха "чип от Брезел" и сложих го колата почна да пали топла ама зимата като палех студена отзад рушеше на неизгорела нафта.Без чипа това не го правеше.Сега съм с чип от друго място и няма проблеми.Таке че оставете хората сами да преценат каде да си сложат чип и въобще дали да слагат.
П.П. Един приятел също сложи чип от Брезел на Ауди А6 2.5ТДИ и след 2 седмици замина помпата.Случаиност ли беше или не НЕЗНАМ.Нямам нищо против колегата Брезел просто оставете хората сами да решават от каде да си купат чипа защото ако нещо стане после с колата поне да си знаят че те са си виновни а не някой друг
Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
Да си видял някой да тикам с вилата за врата да си слага чип от него? Като не си доволен от чипа му да беше му писал, достатъчно е разбран.... щеше да си прегледа работата и евентуално да отстрани проблема, вместо да се оплакваш. Той лично ли ти го слага, някой от хората с които работи или някой псевдо тунер, който се тупа в гърдите, че продава негови чипове?
Чип от друго място, какво ще рече това, кой е той? Защото иначе приказките са малко в стил "ЕШК" - Един шофьор каза....
Чип от друго място, какво ще рече това, кой е той? Защото иначе приказките са малко в стил "ЕШК" - Един шофьор каза....
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
Да не мислиш че не съм му казал и той ми каза че и неговия голф така правел.Повече не искам да пиша в темата на човека.Ако някой има отношение относно неговия проблем нека пише.Моя съвет към него е освен нещата които morfei1 ти каза да провериш да провериш и дали нямаш въздух в систематта от някаде.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при студено палене Голф 4 AHF
Чипа може да "излекува" и студен старт, но причината и за топлия и студения при читав мотор с нормална компресия в повече от 50% от случаите е в помпата. Дали центровката или компенсиране на износването по-добре е да се тръгне от първопричината, а не чипа да се превръща в универсалната панацея и вместо да си сменим акумулатора ако си заминава например да си сложим чип с променени характеристики от заводските. За да си сигурен дали е от свещите проблема трябва да се премери датчика за температурата какво показва като градуси с ВАГ-КОМ. При температури над 8-9 градуса по датчик свещите изобщо не се включват и ако пали на 3 цилиндъра и има неравномерна работа няколко секунди и дим на не добре изгоряла нафта от ауспуха причината не е във свещите, въпреки че симптомите си приличат.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], iwan33 и 48 госта