Масло по два елемента от турбо пътищата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Масло по два елемента от турбо пътищата

Мнениеот OvivO » Сря 30 сеп 2009 21:27


Съжалявам за лошите снимки, от телефона са ми, когато ги правих нямах друга възможност.
Забелязах, че в оградените с червени ивици участъци, е омаслено.
Искам да попитам това колко е критично? Май ще трябва да ходя на майстор :)
Иначе не гори/губи много масло колата, през последния цикъл за 12000 ми изгори не повече от 800 грама, което според мен не е зле. Карам с Castrol Edge 5w-40 PD
Ето и снимките:
На тази има масло по пластмасово черно, както и под металното кръгче
Изображение

Там има нещо черно пластмасово и оребрено, нямам идея какво е и по дъното му има масло.
Това е в долната лява част на автомобила.
Изображение

Моля за няколко мнения, ясно ми е, че не е нормално!
Благодаря
Иво




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Масло по два елемента от турбо пътищата

Мнениеот Dobromirski » Чет 01 окт 2009 7:28


Нормално е mhihi
Само не мога да видя добре връзките на маркуча с интеркулера, но май си с така наречените "бързи връзки" и значи всичко си е "ОК" , въпреки кавичките :Mr Green Fun
Карай на воля.
ПП:ето малко инфо за първият теч :
viewtopic.php?f=24&t=92081&hilit=%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B0
По въпроса за вторият: Ще сменяш когато почне да излиза маркуча :bishop
Ето и за него инфо : viewtopic.php?f=24&t=47080&hilit=%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D0%B0


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Масло по два елемента от турбо пътищата

Мнениеот nasko1978 » Чет 01 окт 2009 8:18


При мен е същото и изобщо не се притеснявам.Почистих колектори,затапих ЕГР-а ,изведох картерните газове и пак омаслява.Смятам ,че маслото е много малко, но "маже" яко и е остатъчно от интеркулера и по тръбите.Прочети за егр-а, за картерните газове, за колекторите и мн.др. хубави теми и ще се ориентираш.А ако нямаш особени проблеми с колата,както и казваш, не ходи напразно при майстор,за да не ти сменят .....турбото например. :twisted: :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, palominoo и 43 госта