Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Cheater » Чет 03 фев 2011 16:35


Колеги,пасатко пали трудно с 4-5секунди въртене.Свещите при -6,-7градуса греят около 6-7 секунди и като запали изчадва за секунда-две синкав пушек.(когато е много студено съвсем малко притриса при запалване).Това е само при първото палене,после пали и от четвърт ключ дори когато е студена.Акумулатора е нов.Свещите ми казаха,че се намирали под капака на главата.Може ли без да се разглабя да се проверят чрез диагностика?Или кажете къде да тътся проблема?Миналата зима като че ли палеше по-лесно.
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот sam_boha » Чет 03 фев 2011 16:57


Колега, щом има пушеци, може и центровката да е мръднала. Като сменя ангренажа, настроихте ли помпата на Ваг-ком?
Иначе свещите се проверяват много лесно. Махаш капака на мотора (пластмасовия) и на главата ще видиш 4-те свещи. Сваляте шината от тях и с пробна лампа, закачена на плюса, започвате да докосвате всяка свещ. Ако лампата светне - работи, ако не светне - не работи. Става и с обикновен кабел, закачен на плюса. При докосване на върха на свещите трябва да прехвърчат искри.
Но бих ти препоръчал да идеш и на Ваг-ком, заради пушека, възможно е да имаш закъснение. Не знам дали на ПД моторите диагностиката не показваше и проблем със свещите.

Последна промяна от sam_boha на Чет 03 фев 2011 17:00, променено общо 1 път.


didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот didko » Чет 03 фев 2011 16:58


Здравей, колега свещите можеш да ги провериш по няколко начина, като най сигурният е: сваляне и подаваш ток от акумулатора по отделно на всяка свещ като следиш дали се зачервява върхът. Друг бърз начин е чрез използване на мултимер, като здрава (изправна) свещ има съпротивление 1-1,5 ома(също така зависи и от уреда който използваш), но както ти споменах по-горе този начин е за бърза диагностика и съответно не можеш да разчиташ на 100%. Ако са ти изгорели свещите не си взимай ментаци от рода на bpower тем подобни знайни и незнайни гаражни сглобки .... по-добре дай някой лев отгоре и си вземи беру, бош, за нжк са малко противоречиви отзивите


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Cheater » Чет 03 фев 2011 17:10


sam_boha написа:Колега, щом има пушеци, може и центровката да е мръднала. Като сменя ангренажа, настроихте ли помпата на Ваг-ком?

Не сме настройвали нищо на Ваг.Спомням си че след смяната на ремъка,като правихме при Богомил чипа,ми каза че има малко отклонение.
Интересува ме нормално ли е да грее толкова много 5-8 секунди?При П.Д. не трябва ли веднага да гасне лампата?


didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот didko » Чет 03 фев 2011 17:14


Греенето зависи от околната температура, колкото е по студено времето толкова по дълго свети лампата. Поне при мен е така.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4699
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот tdi fen » Чет 03 фев 2011 17:35


Cheater написа:Интересува ме нормално ли е да грее толкова много 5-8 секунди?При П.Д. не трябва ли веднага да гасне лампата?
нормално е,ето клипче на колега с подобен пасат viewtopic.php?f=24&t=245602&start=45


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Cheater » Чет 03 фев 2011 18:47


Моя като запали не вдига толкова много оборотите.Най-много на 1000.
Иначе на равно,в наклон значение няма.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот gogovaseev » Чет 03 фев 2011 19:03


sam_boha написа:Колега, щом има пушеци, може и центровката да е мръднала. Като сменя ангренажа, настроихте ли помпата на Ваг-ком?
Иначе свещите се проверяват много лесно. Махаш капака на мотора (пластмасовия) и на главата ще видиш 4-те свещи. Сваляте шината от тях и с пробна лампа, закачена на плюса, започвате да докосвате всяка свещ. Ако лампата светне - работи, ако не светне - не работи. Става и с обикновен кабел, закачен на плюса. При докосване на върха на свещите трябва да прехвърчат искри.
Но бих ти препоръчал да идеш и на Ваг-ком, заради пушека, възможно е да имаш закъснение. Не знам дали на ПД моторите диагностиката не показваше и проблем със свещите.

Колега ако не знае6 пд моторите нямат помпа която да се настроива :mrgreen: .А колегата с темата отиди при някои с ваг ком да ти погледне синхронизацията на валовете със сигурност има отклонение и за това така пали колата.успех :beer


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Jonkata_v » Чет 03 фев 2011 19:43


И моят пасат от време на време върти повече и изпушва при първо палене с леко приклащане за 2-3 секунди(това е когато е много студено под -2 градуса ).
Сменил съм свещи,температурен датчик,горивен филтър...диагностика е правена преди 5дни и синхронизацията е 0,-0.6 .Преди месец показваше точно на нула и нямаше отклонеие..немога да си обясня от каде се получава това отклонение,и стойностите на дюзите леко са се увеличили(в границите под 1-ца).
Единствената разлика която забелзвам е само когато сипвам алпин дизел+кастрол тда добавка,пуснал съм и клип на -12.5 как пали....но и с алпин дизел+кастрол тда ми направи едно облаче при първо палене сутрин.Впръскването на горивото също съм гледал,стойностите на заглял мотор са 0.50мл.гр - 0.52мл.гр....
Дано да съм ти бил полезен


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот vasko__2 » Чет 03 фев 2011 20:44


Свещите на 1.9 ПД не са под капак на главата, а отвън.Може лесно да ги провериш.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот sam_boha » Чет 03 фев 2011 20:56


gogovaseev написа:
sam_boha написа:Колега, щом има пушеци, може и центровката да е мръднала. Като сменя ангренажа, настроихте ли помпата на Ваг-ком?
Иначе свещите се проверяват много лесно. Махаш капака на мотора (пластмасовия) и на главата ще видиш 4-те свещи. Сваляте шината от тях и с пробна лампа, закачена на плюса, започвате да докосвате всяка свещ. Ако лампата светне - работи, ако не светне - не работи. Става и с обикновен кабел, закачен на плюса. При докосване на върха на свещите трябва да прехвърчат искри.
Но бих ти препоръчал да идеш и на Ваг-ком, заради пушека, възможно е да имаш закъснение. Не знам дали на ПД моторите диагностиката не показваше и проблем със свещите.

Колега ако не знае6 пд моторите нямат помпа която да се настроива :mrgreen: .А колегата с темата отиди при някои с ваг ком да ти погледне синхронизацията на валовете със сигурност има отклонение и за това така пали колата.успех :beer


Прав си. Когато писах първата част на поста не знаех, че е ПД, по-късно го разбрах и го включих без да променям началото. :roll: Да се сметне инфото ми за грешно. Съжалявам, че подвеждам. Май ще се изказвам само за добрата стара роторка :mrgreen:


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Cheater » Пет 04 фев 2011 18:50


Колеги проблема почти е решен,открих 1 изгоряла и имам съмнение за още една(последната-най-откъм купето,но не можах да я сваля днес-неудобна е).В един магазин ме питаха за некакви си числа от свещите и не знаеха какви са(излиза ли 3 вида).В друг попитах дали не са бързо подгревни-не знаеха обаче по кода на двигателя-АVF ми каза че са на 12 волта, а тези при AWX на 11 или 11.5(не помня).Та цената е следната:
NGK-19.6 лева
Lucas-14,5 лева
Въпроса ми е добри ли са тези марки или да търся Бош,Беру?
Благодаря предварително


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот niks76 » Пет 04 фев 2011 18:54


без бош :idea:


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с паленото на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Cheater » Пет 04 фев 2011 19:06


Ок.А от тези двете марки коя да взема?


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с паленето на Пасат Б5.5 131кс

Мнениеот Jonkata_v » Пет 04 фев 2011 20:26


аз си взех беру по 22лв бройката,тези който свалих от колата бяха бош



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, milench0, владислав и 46 госта