Проблем с турбото или нещо друго моля помогнете!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
<Ro_ja>
Мнения: 183
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:

Проблем с турбото или нещо друго моля помогнете!!!

Мнениеот <Ro_ja> » Чет 22 окт 2009 20:27


Здравейте колеги изчетох целя технически форум за дизеловите агрегати пък и другите такива и незнам неможах да намеря отговор на моя проблем.Става въпрос за голф 3 1.9тд искам първо да разбера колко трябва да надува турбото имам си за целта уред ама ми казаха,че не трябва да прави такива барове.Надува ми според уреда до 1.9 понякога имам чуството,че няма да ми стигне самия уред.Затова искам да питам на такъв мотор колко трябва да му е заводското.Някои ми казват,че пренадувало можели да има такова нещо.Друго което искам да питам ако някои може да ми помогне,става въпос за това,че понякога когато трyгна да и давам газ стига до едно положение в което турбината спира да надува усещам го по ускорението пък и по уреда от какво може да е,помогнете ако някои се сеща.Един прятел доиде погледна и ми каза,че на турбото имало някакъв клапан които бил когато почне един вид да пренадува тои отварял и от там излизало някво налягане ли нещто такова и тои установи,че до него не стига никакъв маркуч за вакум искам да питам имали наистина някакъв вакум там и от каде да го взема дали някои при ремонт или нещо такова го е забравил.Предварително благодаря на всички отзовали се 8)




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Проблем с турбото или нещо друго моля помогнете!!!

Мнениеот milenski_77 » Пет 23 окт 2009 11:13


Колега и аз съм със същия двигател.
Незнам колко трябва да надува турбината, но със сигурност неможе да е 1,9 бара.
Мисля че трябва да държи 0,8 бара. Или уреда не ти е наред или уестгейта.
Уестгейта е точно този клапан който разтоварва турбината при определено налягане.
Управлява се от налягане, а не от вакум.
За целта има една метална тръба която свързва изхода на студения охлюв на турбото и мембраната на уестгейта.
Иди при някой който е в час с нещата да го погледне, че ако наистина турбото ти прави такова налягане в скоро време ще е за ремонт.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mastoy и 49 госта