Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
neo popa
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен

Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот neo popa » Сря 28 окт 2009 12:07


Здравейте колеги,мой приятел се нуждае от съвет и понеже няма компютар пиша аз от негово име.Как стоят въпросите за основния ремонт при 1,6д и 1,6тд.Двигателя със риза ли е или направо шлайф на блока могат ли да се възтановят до нормален размер цилиндрите и ако може цена за работа само.А и от къде могат да се закупят оригинални части за тях.




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот koby » Сря 28 окт 2009 14:31


ами не е с ризи направо шлайф а ако ти е много надран и се шлайфа и тогава буталата няма да ти станат и тогава може да се направат ризи


neo popa
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот neo popa » Сря 28 окт 2009 15:54


Колега до колко надеждно е това правене на допълнителни ризи и като цяло сполучливо ли е?


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот koby » Сря 28 окт 2009 16:07


neo popa написа:Колега до колко надеждно е това правене на допълнителни ризи и като цяло сполучливо ли е?

ами незнам колега питай някой който се занимава с шлайф,но според мен ще ти е по евтино да си купиш блок 2-ра злоупотреба


neo popa
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот neo popa » Сря 28 окт 2009 16:45


Чувал съм за възтановяване до нормален размер на цилиндрите,но за мотоциклети а за автомобили не съм чувал до сега.Нищо все пак ще чуем мнение на някой по запознат.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот milmar » Сря 28 окт 2009 17:46


Технически погледнато не ми се вижда много надеждно - материал ? , отслабване на блока (дизел е това ей :shock ) , влошено топлоотдаване ....


Jijo_M
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот Jijo_M » Сря 28 окт 2009 18:01


Можеш да набиеш сухи ризи в блока, но не виждам какво ще спечелите от това изтъняват стените на блока и при набиването на ризата може да се спука,а пък и ризата трябва да уплътни добре което е доста трудно.Само веднъж съм виждал да се прави тази процедура на 1,6 д но ремонта не стана сполучлив двигателя започна да надува водата след което се наложи още няколко пъти да сваляме блока и да го носим на шлайфиста за да отстрани проблема накрая го закрепихме и не след дълго го продадоха.Като цена може да ти излезе по скъпо от колкото да си купиш ремонтен комплект бутала и сегменти.Моят съвет е да премериш колко е износен блока и да си купите подходящ комплект ремонтни бутала и сегменти и да шлайфате блока по тях моят основен ремонт на Голфа е правен така и дълго време си вървеше без никакви проблеми.Моите бутала бяха "Колбеншмит" навремето се водиха за качествени, но тогава имаше и някакви турски които бяха хубави и на добра цена.Не може ли само да се сменят сегментите не се налага да се сваля двигателя и ще се закрепи за около 30 хил. км ако не е много износен.Може да се намери и цял двигател на разумна цена из форума съм виждал оферти. Успех!


petkow
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот petkow » Сря 28 окт 2009 18:11


Здрасти колега!
Най-лесно се дава съвет,безплатно е.Нека първо твоят приятел види колко ще му струват частите за основен ремонт.Бутала,сигменти,бутални болтове,основни и биелни лагери,семеринки,гарнитури,гумички за клапани,ремъци,ролки....прибавете и шлайф на главата със притриване на клапаните.Състоянието на блока ще се види едва след отваряне на двигателя,дано няма задиране....дизел беше,нали - и дюзите пипане или смяна.Ако още не се е отказал - успех с ремонта!


neo popa
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот neo popa » Сря 28 окт 2009 18:58


Значи чистия дизел е на колата му във момента двигателя е на близо 400 000км и е доста улуфтовял като във момента пали доста трудно.Мотора е отварян и е констатирано износване във формата на елипс на два от цилиндрите.А другия1,6тд му е подарък когато си е копувал голфа и е със почти същия проблем.Просто питаме да ли ще може да се направи както трябва или да търсим друго решение,голфа не е основно превозно средство и човека ще си го прави доста време но за сметка на това качествено.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот tatenceto » Сря 28 окт 2009 19:40


Колега минах по този път преди време.Тогава само за части,шлайфане на блок,проверка на глава,нова маслена помпа,комплект гарнитури за основен ремонт,основни и биелни лагери,бутала,без труд за сглобяване на мотора ми излезе 1200 лв.Като частите ги взех с отстъпка от човек във форума.Тогава мотор втора употреба пак беше тази цена.Сега как стоят нещата немога да кажа.Първо си направете добре сметката,части и труд ,и всичко това на кантара и се решава какво се прави.Успех.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Re: Въпрос за основен ремонт за 1,6д и 1,6тд

Мнениеот Getoni » Сря 28 окт 2009 20:57


Шлайфа се блока,като се гледа какво е износването и размера на ремонтните бутала,които ще ти трябват.Преди 7 години правих на Джетата ми 1.6ТД основен ремонт в сервиз и всичко ми излезе 1300 лв. с частите и труда на майстора.Сменихме нови бутала,лагери,гарнитури,ремъци,повдигачи,съединител,масла,антифриз,филтри въобще всичко-750лв.и 400 лв. за труд и 150лв. за шлайфането на блока и главата.Сега не знам какви са цените ,но сигурно ще са нагоре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта