Golf 4 1.9TDI 110к.с ASV , мудна и забива муцуната

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Станимир Янев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 сеп 2018 16:50
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1 9 TDI ASV
Местоположение: гр.София

Golf 4 1.9TDI 110к.с ASV , мудна и забива муцуната

Мнениеот Станимир Янев » Вто 25 сеп 2018 17:23


ЗДравейте , от скоро съм във форума и най-сетне се усмелих да пиша , простете ми ако говоря глупости ! :biggrin
Проблема ми е следния ... след ходене по сервизи и "чистене на турбо" , "проверка на турбо пътища" и други процедури с никакъв ефект и до момента дадени около 600лв. колата все още забива муцуната при подаване на повече газ след 2ра и нагоре между 2500 и 3500 оборота , ТУРБОТО ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ СЕ ЧУВА ЧЕ НАДУВА , докато не влезе в авариен , след това гася , паля и колата отново е на линия , чувството в колата е сякаш буквално се мъчи да набере и просто се предава в един момент . махнах ERG защото мислех че е запушено , не е , N75 клапана работи , на последната диагностика вчера излезе "Manifold Pressure Sensor (G71)" което май е MAP Сензора ,от тук въпроса е дали заради този сензор турбото влиза в авариен и ако да , защо толкова време не ми излизаше грешката за повреда в този сензор , възможно ли е да има и друго :icon_sad някой компетентен да си каже мнението по проблема и ако знае дали след смяната на сензора трябват някакви настройки от комп. , много ще съм благодарен. :bowdown




success
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 04 юли 2012 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.9TDI 110к.с ASV , мудна и забива муцуната

Мнениеот success » Вто 25 сеп 2018 17:43


Може да е дефектен актуатор или не добре регулиран такъв.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7917
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9TDI 110к.с ASV , мудна и забива муцуната

Мнениеот goppa » Вто 25 сеп 2018 18:48


Станимир Янев написа: ТУРБОТО ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ СЕ ЧУВА ЧЕ НАДУВА , докато не влезе в авариен , след това гася , паля и колата отново е на линия , чувството в колата е сякаш буквално се мъчи да набере и просто се предава в един момент . махнах ERG защото мислех че е запушено , не е , N75 клапана работи , на последната диагностика вчера излезе "Manifold Pressure Sensor (G71)" което май е MAP Сензора ,от тук въпроса е дали заради този сензор турбото влиза в авариен и ако да , защо толкова време не ми излизаше грешката за повреда в този сензор , възможно ли е да има и друго :icon_sad някой компетентен да си каже мнението по проблема и ако знае дали след смяната на сензора трябват някакви настройки от комп. , много ще съм благодарен. :bowdown

Да се чува силно турбото не е на добре :no .
Как разбра, че клапан Н75 работи?
Напиши пълното име на грешката която е била записана! Възможно е да е записал грешка заради пренадуване при което е надхвърлен обхвата на МАР сензора. В такъв случай записва грешка, а после сензора си работи пак. Ако в края на записа пише intermitent е станало точно това.
Явно пренадуваш. Възможно е да е от мръсна или повредена геометрия, заяждащ актуатор или от запушен атмосферен маркуч на клапан Н75.
Най добре направи лог в движение за на 10-и и 11-ти канал за да се види как се държи турбото


Станимир Янев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 сеп 2018 16:50
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1 9 TDI ASV
Местоположение: гр.София

Re: Golf 4 1.9TDI 110к.с ASV , мудна и забива муцуната

Мнениеот Станимир Янев » Чет 27 сеп 2018 21:44


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 038 906 012 FB
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3350
Coding: 00002
Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1155 - 35-00 - Short to Plus
Readiness: N/A
Това е цялата грешка която дава ... тази вечер реших да подам повече газ на колата ... 130 таван .... не иска повече, влиза в авариен , гасся , паля , подавам газ и веднага пак ... Утре чакам да дойде новият МАП и да видим дали ще има разлика тогава , а за другите неща които предполагате , има ли как да ги проверя сам или трябва да я карам в сервиз , понеже нямам вяра вече на сервизи , затова съм си купил и ваг ком .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], sklimoto, w_smith и 39 госта