
Проблема ми е следния ... след ходене по сервизи и "чистене на турбо" , "проверка на турбо пътища" и други процедури с никакъв ефект и до момента дадени около 600лв. колата все още забива муцуната при подаване на повече газ след 2ра и нагоре между 2500 и 3500 оборота , ТУРБОТО ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ СЕ ЧУВА ЧЕ НАДУВА , докато не влезе в авариен , след това гася , паля и колата отново е на линия , чувството в колата е сякаш буквално се мъчи да набере и просто се предава в един момент . махнах ERG защото мислех че е запушено , не е , N75 клапана работи , на последната диагностика вчера излезе "Manifold Pressure Sensor (G71)" което май е MAP Сензора ,от тук въпроса е дали заради този сензор турбото влиза в авариен и ако да , защо толкова време не ми излизаше грешката за повреда в този сензор , възможно ли е да има и друго

