Прекалено много неща са пипани по тая кола,няма дебитомер, софтуер от замунда и още само ъи си знаеш какво.
Много трудно някой да те насочи така.
Аз не съм автомонтьор и не искам да те ангажирам с мнението си, но за мен проблема е в дюзите.
Не се сещам друг компонент, който да предизвика пушаци с такъв цвят.
И по принцип не вярвам помпа-дюза да е възможно изобщо да се рециклира напълно успешно.
Пушене при първо палене
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
Нали знаеш идеята каква е...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Какви софтуери от замунда те гонят, никога не съм си правил експерименти. Нищо не е пипано, с оригинален софтуер и турбо съм. Дюзи се продават нови, ще се купят, но не съм убеден че там е проблема.
Зазимявам я засега и ще карам форда засега, ще почна от лесните неща, дюзите са 4400 лева ама искам да съм сигурен че там е проблема, двама диагностика гледаха колата и всички са на мнение че работата им е перфектна
Зазимявам я засега и ще карам форда засега, ще почна от лесните неща, дюзите са 4400 лева ама искам да съм сигурен че там е проблема, двама диагностика гледаха колата и всички са на мнение че работата им е перфектна
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пушене при първо палене
Нали писа на миналата страница, че софтуера е от адлер. Софтуер е тъй нареченият "чип". Върни си заводският софтуер без никакви промени по него и виж как се държи колата.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Да на адлер е и в петък сложих стоков софтуер свален от същия голф АРЛ и работата е същата
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
AFN,AGR.ALH,ASV ,AHF ,1Z-там някъде е истината...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Тая сутрин на +4° не направи предварителен подгрев, ама пък пали на чакмак, ще се взима и датчик за антифриза. Интересното е че и разхода се вдигна, борда показва 7/100 на извънградско с 90 на темпомат
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
Вальо,занеси я тая кола някъде да и направят качествена диагностика. Стреляш в тъмното.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Нали ти казах всичко е перфектно, грешки няма, дюзи в норма, хората ми казват че колата е перфектна и да не я закачам, даже при един известен форумен майстор я закарах, човека ми казва че всичките са така датчиците дават 2-3 градуса отклонение, единствено ми набиваше грешка в дебитомера че беше спрян ама сега съм с оригинален софт и няма грешки
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
Аз също съм на мнение, че всички са така, доста съм закачал сутрин преди първо палене и датчиците винаги са с отклонения. Една и съща кола, която беше моя, не на клиент един цял месец февруари я закачах и гледах всяка сутрин, повечето пъти датчиците даваха в плюс отклонение, но понякога се случваше и в минус. Паленето също беше леко различно, пушека също. Колкото е по-нова колата на години и километри обаче толкова по-малко разлики в палене и пушеци независимо от показанията на датчиците. Така, че моя съвет е или се примиряваш с положението или ти трябват не само нови дюзи, а доста други нови части, които надхвърлят разбиранията за основен ремонт. Всичко това за какво?! Обикновено дори тези, които си купуват чисто нова кола от магазина не са чак такива перфекционисти.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Zinoto написа:Така, че моя съвет е или се примиряваш с положението или ти трябват не само нови дюзи, а доста други нови части, които надхвърлят разбиранията за основен ремонт. Всичко това за какво?! Обикновено дори тези, които си купуват чисто нова кола от магазина не са чак такива перфекционисти.
Брат, тука никой не говори за перфекционизъм, а това сутрешното "ПУФ" дето се разсейва веднага не го броя изобщо. Миналата година ми се случи на - 7 градуса врътнах да запаля и почна некви страшни кълбета да бълва в продължение на 5 минути(квартала го опуших целия), джам замръзнал не може веднага да тръгнеш. Направих опит леко да я преместя от паркинга и спрях зад блока до един друг паркинг. Слязох от колата да вида кво се случва щото не спира да пушляви. Отрови ме с як пушек в продължение на 6-7 минути, свещ ли не грееше че някой целиндър бълваше сурово гориво, просто не искам да допускам да се случва отново тоя филм. Така ме нервира тая кола, че я закарах в гаража и взех форда и си реших проблема с пушека и викам напролет я почвам. Купил съм нови свещички и сега ще си взема манометър да измеря компресия че имам съмнения че е намаляла. Някак си немога да го приема това за нормално
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пушене при първо палене
Много неприятно. Миризмата на сурова нафта или на масло беше? Или и на двете?
И да, масово при проблеми от този тип , не мерят компресията и това ми е много странно. Идват познати при мен с подобни проблеми, ходили и при други, като попитам дали са мерили колко е компресията вдигат рамене и почти винаги е "не". А аз без да имам сервиз едното от нещата които съм си подсигурил е компресомер, и за дизел и за бензин. При някакъв повод без значение какъв , смъкнал ли съм свещаци, следя коя отде съм я извадил, оглеждам я за корозия в основата ( сигнал за минимални пропуски на охл.течност на него цилинър ) , проверявам как свети и меря компресия, да си знам аз какво се случва .
И да, масово при проблеми от този тип , не мерят компресията и това ми е много странно. Идват познати при мен с подобни проблеми, ходили и при други, като попитам дали са мерили колко е компресията вдигат рамене и почти винаги е "не". А аз без да имам сервиз едното от нещата които съм си подсигурил е компресомер, и за дизел и за бензин. При някакъв повод без значение какъв , смъкнал ли съм свещаци, следя коя отде съм я извадил, оглеждам я за корозия в основата ( сигнал за минимални пропуски на охл.течност на него цилинър ) , проверявам как свети и меря компресия, да си знам аз какво се случва .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
На сурово гориво беше, може и масло да е имало. Аз тогава набедих турбото че цвета беше подобен на масло и затова го смених, после видях че и гумичките са заминали и тях смених и си викам ей оправи се пуста кола, ама явно маслото е било малко, повечето е гориво
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пушене при първо палене
Налягането на маслото как е на студено? Да не би да дърви някой повдигач
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
В такъв случай прилича на проблем с момента на впръскване, но при правилно зацепен ангренаж остава екуто по някакви причини да не успява да нагласи динамичната центровка. Лошото е, че не го прави винаги, някой датчик ли се ебава понякога, трудно ще се хване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта