Пушене при първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот vinixxx » Нед 18 окт 2020 14:56


Прекалено много неща са пипани по тая кола,няма дебитомер, софтуер от замунда и още само ъи си знаеш какво.
Много трудно някой да те насочи така.
Аз не съм автомонтьор и не искам да те ангажирам с мнението си, но за мен проблема е в дюзите.
Не се сещам друг компонент, който да предизвика пушаци с такъв цвят.
И по принцип не вярвам помпа-дюза да е възможно изобщо да се рециклира напълно успешно.




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Водния дух1 » Нед 18 окт 2020 15:09


Нали знаеш идеята каква е...


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Нед 18 окт 2020 18:45


Какви софтуери от замунда те гонят, никога не съм си правил експерименти. Нищо не е пипано, с оригинален софтуер и турбо съм. Дюзи се продават нови, ще се купят, но не съм убеден че там е проблема.
Зазимявам я засега и ще карам форда засега, ще почна от лесните неща, дюзите са 4400 лева ама искам да съм сигурен че там е проблема, двама диагностика гледаха колата и всички са на мнение че работата им е перфектна


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот brum » Нед 18 окт 2020 19:46


Нали писа на миналата страница, че софтуера е от адлер. Софтуер е тъй нареченият "чип". Върни си заводският софтуер без никакви промени по него и виж как се държи колата.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Нед 18 окт 2020 19:49


Да на адлер е и в петък сложих стоков софтуер свален от същия голф АРЛ и работата е същата


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Водния дух1 » Нед 18 окт 2020 22:02


AFN,AGR.ALH,ASV ,AHF ,1Z-там някъде е истината...


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Вто 20 окт 2020 18:06


Тая сутрин на +4° не направи предварителен подгрев, ама пък пали на чакмак, ще се взима и датчик за антифриза. Интересното е че и разхода се вдигна, борда показва 7/100 на извънградско с 90 на темпомат


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Водния дух1 » Вто 20 окт 2020 18:19


Вальо,занеси я тая кола някъде да и направят качествена диагностика. Стреляш в тъмното.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Вто 20 окт 2020 18:23


Нали ти казах всичко е перфектно, грешки няма, дюзи в норма, хората ми казват че колата е перфектна и да не я закачам, даже при един известен форумен майстор я закарах, човека ми казва че всичките са така :mrgreen :Mr Green Fun датчиците дават 2-3 градуса отклонение, единствено ми набиваше грешка в дебитомера че беше спрян ама сега съм с оригинален софт и няма грешки


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 20 окт 2020 20:02


Аз също съм на мнение, че всички са така, доста съм закачал сутрин преди първо палене и датчиците винаги са с отклонения. Една и съща кола, която беше моя, не на клиент един цял месец февруари я закачах и гледах всяка сутрин, повечето пъти датчиците даваха в плюс отклонение, но понякога се случваше и в минус. Паленето също беше леко различно, пушека също. Колкото е по-нова колата на години и километри обаче толкова по-малко разлики в палене и пушеци независимо от показанията на датчиците. Така, че моя съвет е или се примиряваш с положението или ти трябват не само нови дюзи, а доста други нови части, които надхвърлят разбиранията за основен ремонт. Всичко това за какво?! Обикновено дори тези, които си купуват чисто нова кола от магазина не са чак такива перфекционисти.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Вто 20 окт 2020 20:45


Zinoto написа:Така, че моя съвет е или се примиряваш с положението или ти трябват не само нови дюзи, а доста други нови части, които надхвърлят разбиранията за основен ремонт. Всичко това за какво?! Обикновено дори тези, които си купуват чисто нова кола от магазина не са чак такива перфекционисти.

Брат, тука никой не говори за перфекционизъм, а това сутрешното "ПУФ" дето се разсейва веднага не го броя изобщо. Миналата година ми се случи на - 7 градуса врътнах да запаля и почна некви страшни кълбета да бълва в продължение на 5 минути(квартала го опуших целия), джам замръзнал не може веднага да тръгнеш. Направих опит леко да я преместя от паркинга и спрях зад блока до един друг паркинг. Слязох от колата да вида кво се случва щото не спира да пушляви. Отрови ме с як пушек в продължение на 6-7 минути, свещ ли не грееше че някой целиндър бълваше сурово гориво, просто не искам да допускам да се случва отново тоя филм. Така ме нервира тая кола, че я закарах в гаража и взех форда и си реших проблема с пушека и викам напролет я почвам. Купил съм нови свещички и сега ще си взема манометър да измеря компресия че имам съмнения че е намаляла. Някак си немога да го приема това за нормално


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот samo_pechka » Сря 21 окт 2020 8:57


Много неприятно. Миризмата на сурова нафта или на масло беше? Или и на двете?
И да, масово при проблеми от този тип , не мерят компресията и това ми е много странно. Идват познати при мен с подобни проблеми, ходили и при други, като попитам дали са мерили колко е компресията вдигат рамене и почти винаги е "не". А аз без да имам сервиз едното от нещата които съм си подсигурил е компресомер, и за дизел и за бензин. При някакъв повод без значение какъв , смъкнал ли съм свещаци, следя коя отде съм я извадил, оглеждам я за корозия в основата ( сигнал за минимални пропуски на охл.течност на него цилинър ) , проверявам как свети и меря компресия, да си знам аз какво се случва .


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Сря 21 окт 2020 9:11


На сурово гориво беше, може и масло да е имало. Аз тогава набедих турбото че цвета беше подобен на масло и затова го смених, после видях че и гумичките са заминали и тях смених и си викам ей оправи се пуста кола, ама явно маслото е било малко, повечето е гориво


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот goppa » Сря 21 окт 2020 9:46


Налягането на маслото как е на студено? Да не би да дърви някой повдигач


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Zinoto » Сря 21 окт 2020 11:51


В такъв случай прилича на проблем с момента на впръскване, но при правилно зацепен ангренаж остава екуто по някакви причини да не успява да нагласи динамичната центровка. Лошото е, че не го прави винаги, някой датчик ли се ебава понякога, трудно ще се хване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта