Пушене при първо палене
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
Да не се лъжа,ама някъде във форума се спомена ,че включването на свещите се влияе и от надм.височина. Не мога да си спомня обаче кой мотор по-точно се споменаваше
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Такаа ето малко развитие, днес си тръгнах от Велинград и сутринта запалих на температура 10 градуса, дадох контакт да чуя кога ще спре релето и то дори не се включи, колата припали и огасна, дадох контакт и пак запалих, запали от раз и такава пушилка взе да бълва на неизгоряла нафта че изгоних хората които бяха седнали на басейна пред хотела....
Тръгнах полека и пушека си продължаваше да се сее зад мен, хората сигурно си помислиха егати и курника
Направо срам ме хвана, възможно ли е темп датчик да не работи коректно че да не ги пуска тия свещи?
Тръгнах полека и пушека си продължаваше да се сее зад мен, хората сигурно си помислиха егати и курника
Направо срам ме хвана, възможно ли е темп датчик да не работи коректно че да не ги пуска тия свещи?
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пушене при първо палене
при роторните помпи има опция за адаптация с ваг-ком като се удължава до към 13-14 градуса не знам как е при помпа дюза
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
На 10 градуса трябва да се включи подгрев след запалването. Преди палене от 9 градуса надолу се включва. Обикновено при проблем със студения старт примерно ниска компресия или проблем с впръскването точно на тези градуси се проявява най-силно, когато свещите не работят и порцията не е голяма. При 0 градуса примерно сигурно ще пали по-добре.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Случва се на 100 паления веднъж да припали и огасне, ама това може и от имобилайзера да е, дори лятото се случва понякога. Паленето по принцип си е перфектно дори на - 10.
Знам че подгрева се управлява от температурния датчик на антифриза, този за температура на нафтата каква роля изпълнява?
Къде евентуално да търся проблема че не подгря изобщо на 10°?
Знам че подгрева се управлява от температурния датчик на антифриза, този за температура на нафтата каква роля изпълнява?
Къде евентуално да търся проблема че не подгря изобщо на 10°?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Ето малко развитие, разглобих корите под кормилото и стигнах до въпросното реле за подгревните свещи което при моя голф АРЛ е под номер 103, пуснах едно кабел че + от крачето което е медно мисля беше 87, на 30 има постоянен плюс към релето и си изкарах един светодиод до бустметъра, дадох контакт свещите не греят, но като запалих и веднага диода светна и продължи да свети, бръмчах я една минута, не съм чакал да видя кога ще спрат свещите защото колата е под терасите на блока и не е приятно да дишат газове комшиите... Огасих колата и междувременно нямаше кво да правя и извадих подкачващата помпа да по чистя цедката че скоро не я бях чистил.
Сглобих всичко и реших пак да я чукна и втория път свещите не работеха. Външната температура беше около 20°+
Утре сутринта като излеза ще пиша как греят свещите и кога спират
Сглобих всичко и реших пак да я чукна и втория път свещите не работеха. Външната температура беше около 20°+
Утре сутринта като излеза ще пиша как греят свещите и кога спират
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Сутринта запалих на 18° свещите започнаха да греят след запалването около минута и половина и спряха.
Възможно е въпреки че свещите са здрави някоя вече да не грее както трябва, сменях ги преди 6 години като купих колата оригиналните бяха Бош, сложих Беру похвалиха ми ги уж били по хубави, интересното е че Бошовите ги дават 11 волта а беруто 12
Възможно е въпреки че свещите са здрави някоя вече да не грее както трябва, сменях ги преди 6 години като купих колата оригиналните бяха Бош, сложих Беру похвалиха ми ги уж били по хубави, интересното е че Бошовите ги дават 11 волта а беруто 12
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Следобед пак излязох с колата, външната температура беше 28,5°, колата не включи свещи след запалване на двигателя, пъшек нямах, както сутринта така и следобед...
Въпроса сега е дали може някоя дюза да се бъзика с мен когато е студеничко навън или имам изгорели свещи въпреки че ги проверих и са здрави... Интересното е че колата не прекъсва след като запали, без значение дали не съм палил един ден или една седмица, чъкмак е.
Виждам клипчета в тУбата че свещите на Diesel Rx нагряват по бързо дори от Беру но не срещам да се продават такива в сайтовете, някой има ли информация относно свещите.
Имам още един въпрос... Температурния датчик за ГОРИВОТО който се намира на маркуча след тандем помпата играе ли роля за цикловата порция и евентуално да хвърля повече нафта от него?
Въпроса сега е дали може някоя дюза да се бъзика с мен когато е студеничко навън или имам изгорели свещи въпреки че ги проверих и са здрави... Интересното е че колата не прекъсва след като запали, без значение дали не съм палил един ден или една седмица, чъкмак е.
Виждам клипчета в тУбата че свещите на Diesel Rx нагряват по бързо дори от Беру но не срещам да се продават такива в сайтовете, някой има ли информация относно свещите.
Имам още един въпрос... Температурния датчик за ГОРИВОТО който се намира на маркуча след тандем помпата играе ли роля за цикловата порция и евентуално да хвърля повече нафта от него?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
Как провери свещите.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
С крушка как. 55 вата от фар, ако са прекъснали няма да светне, като я купих така ги проверих на две свещи крушката не светна, отвих ги и като ги тествах свалени точно тея двете бяха изгорелите
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пушене при първо палене
И аз ги проверявах преди така,ама като ги извадих-видях друго. Две от свещите грееха някъде горе-все едно нищо не правеха. Иначе уж работеха,не бяха скапани...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Да точно това си мисля че е станало и аз, ама също знам че една свещ свалиш ли я по добре слагай нови щото се кълчат и вероятността от късане нараства. Понеже съм късал свещ на Форд усещането не е приятно.
Дали да заложа пак на Бош каквито си бяха свещите фабрично че гледам Бош са 11 волта, аз сложиш Беру 12 волта.
Много интересно ми е някой колега слагал ли е свещи на Diesel Rx, на клипчето много впечатляващо нагряват
https://youtu.be/FR8qyQ6bmVc
Сега се сетих че имам мултицет, утре ще ги мерна какво съпротивление дават 4-те
Дали да заложа пак на Бош каквито си бяха свещите фабрично че гледам Бош са 11 волта, аз сложиш Беру 12 волта.
Много интересно ми е някой колега слагал ли е свещи на Diesel Rx, на клипчето много впечатляващо нагряват
https://youtu.be/FR8qyQ6bmVc
Сега се сетих че имам мултицет, утре ще ги мерна какво съпротивление дават 4-те
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пушене при първо палене
Не ги знам тия. На моите старите съм с Искра . Евтенки и биват. Доволен. Преди се ръсех с едни пари и накрая Искрата повече издържаше и три пъти по-евтини.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
samo_pechka написа:Не ги знам тия. На моите старите съм с Искра . Евтенки и биват. Доволен
Печка намерих информация в дарксайд, че ако температурния датчик на ПД е дефектен се явява проблем с топлото палене, както знаем той влияе и на свещите, другия датчик на ПД е на маркуча точно след тандем помпата, той мери температура на горивото и плътността и определя цикловата порция. Възможно е тея двата датчика да ми правят магарии и съм намислил да се разкарам другата седмица до представителството в Плевен и да ги поръчам.
Има нещо нередно в управлението на свещите, един път ги включва на 24 градуса две сутрини не ще да ги пусне а е под 20 градуса.
Свещите са най лесни тях ще ги смена ама искам да пробвам с нови датчици че ме гложди
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Не мога да разбера как работят тия свещи, веднъж Не включва на 18 градуса, днес пък включиха на 24 Нищо чудно и на 10 градуса ако ми прави тия магарии що пуши колата.. Тоя датчик отпред на бронята той ли мери външната температура която ми се отчита на борда на таблото?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 227 госта