Неоткриваем проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
iphone1
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот iphone1 » Пон 14 дек 2009 8:34


Здравейте колеги, изчетох доста неща за забиване на турбото, но рещих да попитам пак защотото всичко което прочетох като евентуален пробем е проверено. Проблема е, че при около 3000-3200 оборота на 5-та предавка колата минава в авариен режим.Това го прави само на 5-та. Пробвах на всички останали предавки да изрежа колата до 4000 оборота и няма проблем. Наема си нормално без да влиза в авариен режим. Клапаните по управлението на турбото ги тестваха в сервиз на Бош и казаха, че си работят нормално. Турбото и колекторните траби и EGR-a са почистени преди около 1500 км като сменяха ремъците и ролките. Сменени са и всички вакуум маркучета. И катализатора е махнат. Вчера като палих сутринта при темнпература -2 градуса колата се форсира сама до около 1000 оборота и след 2-3 секунди оборотите се нормализираха (незнам дали това има нещо общо със проблема). Ще съм ви благодарен ако някой има идея от какво друго може да е проблема със забиването.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот Andonov » Пон 14 дек 2009 10:33


Това с лекто вдигане на оборотите при студено време е нормално.

По-интересно е как ти провериха клапана Н75 и геометрията на турбината?


iphone1
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот iphone1 » Пон 14 дек 2009 11:02


Ами геометриата се предполага че е наред защото преди 2 седмици е почиствана турбината. А за клапаните незнам ка ги е проверим маистора. Преди малко ходих на друг и на VAG-com излезе грешка "Charge pressure control"


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот Andonov » Пон 14 дек 2009 11:11


Ако са гледали на място, значи нищо не са направили. Този Бош да не е в края на града - промишлената зона?

Но щом турбината ти е чистена си за смяна на Н75.


iphone1
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот iphone1 » Пон 14 дек 2009 11:42


Да точно там е. А за Н75 и аз се замислям. А цената му каква е за AVB мотор и може и да се кара известно време така.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот Andonov » Пон 14 дек 2009 11:53


Около 65-70лв.

Ако караш леко и да не влиза в авариен да, но е желателно да го смениш в най-кратък срок за да не търсиш после и турбина.


iphone1
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот iphone1 » Пон 14 дек 2009 13:40


Andonov благодаря за инфото. Ако е толкова ще го сменя веднага. Аз си мислих да не е някаква цифра от сорта на 300-400 лв. че за ЕГР-а ми се подкосиха краката като ми казаха цифрата. А Н75 се тества само в движение така ли


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Неоткриваем проблем с турбото

Мнениеот Andonov » Пон 14 дек 2009 13:47


:да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта