Неоткриваем проблем с турбото
Неоткриваем проблем с турбото
Здравейте колеги, изчетох доста неща за забиване на турбото, но рещих да попитам пак защотото всичко което прочетох като евентуален пробем е проверено. Проблема е, че при около 3000-3200 оборота на 5-та предавка колата минава в авариен режим.Това го прави само на 5-та. Пробвах на всички останали предавки да изрежа колата до 4000 оборота и няма проблем. Наема си нормално без да влиза в авариен режим. Клапаните по управлението на турбото ги тестваха в сервиз на Бош и казаха, че си работят нормално. Турбото и колекторните траби и EGR-a са почистени преди около 1500 км като сменяха ремъците и ролките. Сменени са и всички вакуум маркучета. И катализатора е махнат. Вчера като палих сутринта при темнпература -2 градуса колата се форсира сама до около 1000 оборота и след 2-3 секунди оборотите се нормализираха (незнам дали това има нещо общо със проблема). Ще съм ви благодарен ако някой има идея от какво друго може да е проблема със забиването.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Това с лекто вдигане на оборотите при студено време е нормално.
По-интересно е как ти провериха клапана Н75 и геометрията на турбината?
По-интересно е как ти провериха клапана Н75 и геометрията на турбината?
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Ами геометриата се предполага че е наред защото преди 2 седмици е почиствана турбината. А за клапаните незнам ка ги е проверим маистора. Преди малко ходих на друг и на VAG-com излезе грешка "Charge pressure control"
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Ако са гледали на място, значи нищо не са направили. Този Бош да не е в края на града - промишлената зона?
Но щом турбината ти е чистена си за смяна на Н75.
Но щом турбината ти е чистена си за смяна на Н75.
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Да точно там е. А за Н75 и аз се замислям. А цената му каква е за AVB мотор и може и да се кара известно време така.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Около 65-70лв.
Ако караш леко и да не влиза в авариен да, но е желателно да го смениш в най-кратък срок за да не търсиш после и турбина.
Ако караш леко и да не влиза в авариен да, но е желателно да го смениш в най-кратък срок за да не търсиш после и турбина.
Re: Неоткриваем проблем с турбото
Andonov благодаря за инфото. Ако е толкова ще го сменя веднага. Аз си мислих да не е някаква цифра от сорта на 300-400 лв. че за ЕГР-а ми се подкосиха краката като ми казаха цифрата. А Н75 се тества само в движение така ли
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта