

yofi написа:Здарвейте колеги.Имам Голф 4 1.9 тди 116к помпа дюза.Питам защото не зная.Та със климатроник съм и вчера отворих капака докато колата работеше току що запалена.Забелязах че ми въртят и двете перки а колата естудена.Когато изключих климатроника те спряха.Но при това положение сутрин когато ми трябв парното те работят и двете.Така ли трябва или се изключват някаде за по барзо загряване.Не охлаждат ли по този начин двигателят.![]()
vaikata_milen написа:yofi написа:Здарвейте колеги.Имам Голф 4 1.9 тди 116к помпа дюза.Питам защото не зная.Та със климатроник съм и вчера отворих капака докато колата работеше току що запалена.Забелязах че ми въртят и двете перки а колата естудена.Когато изключих климатроника те спряха.Но при това положение сутрин когато ми трябв парното те работят и двете.Така ли трябва или се изключват някаде за по барзо загряване.Не охлаждат ли по този начин двигателят.![]()
когато ти трябва парното включваш на ECONT и ще ползваш само парното,без перките отпред да работят
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта