Проблем с поло 1.9 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Съб 07 ное 2009 16:09


Здравейте колеги :D Та на въпроса одеве ходих да ми замерят акумулатора в един сервиз откъдето го бях купил ( заради гаранцията , не че имам проблем с него ) та човека го замери на изгасен двигател колко волта показва и запалих да замери на колко волта зарежда алтернатора ( пуснах фарове , парно и СД - то ) и след като запалих след няколко секунди оборотите на мотора започнаха плавно да се вдигат като стигнаха до 1600 - 1700 някъде и после пак се нормализираха на около 1000 . Аз , пък и човека се учудихме защо сама се форсира колата , но както и да е тръгнах си от там и след 10 минути както си карам и превключвам от втора на трета и колата пак сама се изфорсира . Търсих с търсачката за подобен проблем но не можах да открия и все пак ако някой знае тема с такъв проблем нека ми даде линк :D Колата има ксенон и се чудя дали нещо той не прави някакви смущения въпреки , че преди няколко месеца пак ми се случи като я запаля сама да се изфорсира плавно до 1600 оборота , но тогава не обърнах внимание на проблема , та тогава не бях пуснал фаровете и май не е от ксенона проблема . Колата е поло 6Н , 1.9 дизел ( не е СДИ ) а помпата е " Лукас " и се чудя какво по нея не е вред или от къде другаде идва този проблем .




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот the_tupan » Съб 07 ное 2009 17:17


Имаше една тема, в която колега описваше подобен на твоя проблем и се оказа, че причината при него е температурен датчик. Обаче колата беше Пасат...май??? :) Дано и ти да се разминеш само с това! Поздрави!!!


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот boreto1977 » Съб 07 ное 2009 17:23


според мен от някъде ти засмуква въздух в горивната система :roll:


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Съб 07 ное 2009 17:27


Температурния датчик съм го сменял пролетта с нов заради проблем с топлото палене а за въздух в горивната система не мисля , че имам понеже единия маркуч ми е прозрачен и в него няма балончета , пък и колата си върви , пали и работи добре :roll:
Мерси за мненията , колеги дано още някой да пише нещо по въпроса :D


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот the_tupan » Съб 07 ное 2009 18:21


boreto1977 написа:според мен от някъде ти засмуква въздух в горивната система :roll:

:no-no Ако смучеше въздух щеше да гасне, а не да вдига обороти! :beer


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот stivenj » Нед 08 ное 2009 7:16


Колега на мен ми се случи нещо от този род с оборотите и се оказа маркучето за обратната нафта.Може да погледнеш и вакуум клапана и маркуча до ГНП ако някъде е напукано и дърпа въздух.Нямам друга представа .Дано да го намериш проблемчето.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот Dizel_fen » Нед 08 ное 2009 18:48


Маркуча на ЕГР-а е според мен,щом се вдигат оборотите.Земи го смени,или най добре запуши ЕГР-а.На мен като се скъса маркуча оборотите ми станаха изведнъж 1700,след като закачих нов си се върнаха обратно на място.Значи този маркуч отива до един датчик и когато влиза въздух стойностите които подава към датчика са различни и нереални и стават аномалии!


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.9 дизел

Мнениеот Milanski » Нед 08 ное 2009 20:23


Този маркуч го откачих наскоро от ЕГР и го запуших да не смуче въздух и оттогава колата върви по - добре , одеве го гледах и си е запушен все още иначе забелязах , че като го откача от ЕГР и се вдигат оборотите но те се вдигат за постоянно ( докато него запуша отново ) . Поздрави :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 50 госта