AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Въпрос за AFN относно подгревателните свещи
Забравих да спомена че ако вобще не светва лампата пробвайте първо да разкачите темп датчик и тогава сменяйте датчика, ако трагне да подгрява. Ако не, продълйавайте с релетата
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Въпрос за AFN относно подгревателните свещи
Здравейте колеги!Пак съм аз от първият пост.
Та развититето по моя проблем е следното.Оказа се ,че до свещите не достига никакво напрежение и колегата си пали без никакво подгряване (още един аплаус от мен за АФН ).От аутодатата разбрах,че релето за подгряване е 12-гнездо (в долният десен ъгъл).Свалих го ,проверих го и работи.До него идва и сигнал от ЕКУ и напрежение,ама от него до свещите нищо.Видях на схемата,че има бушон 50А но не го намерих в колата.Та къде се намира този предпазител?И ако не е от него имали нещо друго за проверка или проблемът е в прекъсната верига или лош контакт някъде по буксите?
ПС-лампата за подгряване светва за 1-2 секунди при студен и топъл мотор,но дори когато свети на свщите няма напрежение.
Та развититето по моя проблем е следното.Оказа се ,че до свещите не достига никакво напрежение и колегата си пали без никакво подгряване (още един аплаус от мен за АФН ).От аутодатата разбрах,че релето за подгряване е 12-гнездо (в долният десен ъгъл).Свалих го ,проверих го и работи.До него идва и сигнал от ЕКУ и напрежение,ама от него до свещите нищо.Видях на схемата,че има бушон 50А но не го намерих в колата.Та къде се намира този предпазител?И ако не е от него имали нещо друго за проверка или проблемът е в прекъсната верига или лош контакт някъде по буксите?
ПС-лампата за подгряване светва за 1-2 секунди при студен и топъл мотор,но дори когато свети на свщите няма напрежение.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за AFN относно подгревателните свещи
На АФН мотор надлъжно разположен при б5 Пасат,предпазителя за подгрева е в пластмасовата кутия на компютъра.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Въпрос за AFN относно подгревателните свещи
Реших проблемът.
Оказа се (открих топлата вода ),че към управляващата верига на релето идва напрежение през контакт.А веригата я затваря ЕКУ и релето цъква.Проследих кабелът към ЕКУ и открих,че е срязан.Запоих го и вояла,свещите си подгряват.Явно в Италия не ги тачят много подгревателните свещи
Оказа се (открих топлата вода ),че към управляващата верига на релето идва напрежение през контакт.А веригата я затваря ЕКУ и релето цъква.Проследих кабелът към ЕКУ и открих,че е срязан.Запоих го и вояла,свещите си подгряват.Явно в Италия не ги тачят много подгревателните свещи
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Колега я кажи къде е тоя кабел,че като гледам май същото е и при мен.От тази тема разбрах че се чува реле да щрака- никога не съм го чувал, и при минус 10 ония ден.Пали трудно обаче (АФН на Б5) и щях да проверявам свещите.И винаги е палил не на "четвърт" прави поне един цикъл двигателя тогава чак,няма лято няма зима,като зимата ест е много по дълго.Лампата свети винаги със другите контролни лампи.Много рядко,ама много рядко е светила 4-5 сек.Като подчертавам реле до сега не съм чувал да цъка.Утре ще гледам какво и има...
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Аз досега въпросното реле също не съм го чувал, но проблеми с паленето нямам, и лампичката за подгрева винаги си свети по-дълго когато е студено. Весела коледа!!!
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
весела коледа на всички.колега feikot откри ли нещо,че моят проблем е абсолютно същият.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Не,сутринта беше 7.5 градуса,и му трябваха три претрисания че да запали... И пуши бяло.... На какво се дължи това ? След това я изкарах от нас,и я оставих на обороти докато затворя и гледам отзад от двата ауспуха си пуши доста,сиво-бял пушек.Чак почвам да се притеснявам.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
С кой мотор си? Обичайните заподозрени в твоя случай са лоша центровка и/или проблеми с помпата.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
AVG се води,аналог на AFN.Предполагам че е нещо в помпата,защото и когато е топло не палеше,както на един колега.И сигурно изтърва нафта,и и трябва повече време докато я подкачи.
И днес чух това реле да щрака.При въпросните 7.5 градуса.Светна идникацията на таблото,изгасна,и след 7-8 сек изщрака някакво реле.
И днес чух това реле да щрака.При въпросните 7.5 градуса.Светна идникацията на таблото,изгасна,и след 7-8 сек изщрака някакво реле.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Някой може ли да каже кой номер е точно релето за свещите на АФН В5,че днес го търсих но 109 реле нямам,чувам някакво реле да цъка когато е под 9*,но лампата на тоблото не ми свети и искам да прегледам релето
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Здравейте и от мен так като гледам от доста време е затворена темата, но едно не ми стана ясно.
колко време трябва да свети лампата за подгрева когато е топло и колко време трябва да свети същата когато е студено.
Проблема при мен е същия светва въпросната лампа за малко и изгася само докато ЕКУ-то си направи теста. Проблем с паленето до момента нямам (да чукна на дърво но аз тази кола ПАСАТ Б5 1999г. АФН мотор я имам от скоро и до колкото успявам да я наблюдавам при положителни температури пали без подгряване но сега в момента на писане на този пост при температура -2, -3 градуса пали когато релето изцъка за втори път (демек подгрявам два пъти докато чуя релето да изпука) :) Ще съм благодарен ако някой ми разясни колко време трябва да свети проклетата лампа :).
P.S. само да уточня релето когато е топло не се чува, чува се само когато е студено но проклетата лампа си свети все еднакво. не свети продължително примерно докато изпука релето.
колко време трябва да свети лампата за подгрева когато е топло и колко време трябва да свети същата когато е студено.
Проблема при мен е същия светва въпросната лампа за малко и изгася само докато ЕКУ-то си направи теста. Проблем с паленето до момента нямам (да чукна на дърво но аз тази кола ПАСАТ Б5 1999г. АФН мотор я имам от скоро и до колкото успявам да я наблюдавам при положителни температури пали без подгряване но сега в момента на писане на този пост при температура -2, -3 градуса пали когато релето изцъка за втори път (демек подгрявам два пъти докато чуя релето да изпука) :) Ще съм благодарен ако някой ми разясни колко време трябва да свети проклетата лампа :).
P.S. само да уточня релето когато е топло не се чува, чува се само когато е студено но проклетата лампа си свети все еднакво. не свети продължително примерно докато изпука релето.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Щом изгасне лампата палиш. Няма да чакаш никакви релета. Моя AFN съм го пробвал и преди релето и след релето...все едно и също си е. Добра ли ти е центровката, акумулатор, стартер, хубава нафта, няма как да не запали колата от раз. Всичко друго са еквилибристики.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AFN, проблем с реле-подгревателни свещи.РЕШЕНО
Ами да ти кажа колега не е точно така поне при мен. Докато не подгрея два пъти пали трудно направих тест на ЕКУ-то на колата модул енджин (мотор) и работата май не е много добре. Ето ги и грешките от ВАГ-КОМ
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Wednesday,26,November,2014,13:46:49:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
VIN: License Plate: 12434
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 70SG 1629
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
VCID: 23450907B1202306A91-49D8
5 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Лошото е, че след като ги изтрия се появяват отново след известно време.
00668
00532
тези са някакви нови сега наскоро са излезли.
Но другите си ги имам от както съм купил колата.
И тук възниква въпроса от какво може да пали трудно колата.
Интересното е, че съм ги пробвал и свещите и релето. Уж всичко си е наред щом пука релето замервал съм дали подава ток към свещите като откачих датчика за студено топло палене. Замервал съм и свещите на омаж и на акумулатора. Поне тогава си бяха наред но и тогава ми се изписваха тези грешки 01266,00626,17978 за релето,свещите и Immobilizer-а. Но ето, че сега малко трудно и идва паленето.
Ако някой може да помогне с нещо и е запознат ще съм му благодарен да удари едно рамо.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Wednesday,26,November,2014,13:46:49:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
VIN: License Plate: 12434
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 70SG 1629
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
VCID: 23450907B1202306A91-49D8
5 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: N/A
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Лошото е, че след като ги изтрия се появяват отново след известно време.
00668
00532
тези са някакви нови сега наскоро са излезли.
Но другите си ги имам от както съм купил колата.
И тук възниква въпроса от какво може да пали трудно колата.
Интересното е, че съм ги пробвал и свещите и релето. Уж всичко си е наред щом пука релето замервал съм дали подава ток към свещите като откачих датчика за студено топло палене. Замервал съм и свещите на омаж и на акумулатора. Поне тогава си бяха наред но и тогава ми се изписваха тези грешки 01266,00626,17978 за релето,свещите и Immobilizer-а. Но ето, че сега малко трудно и идва паленето.
Ако някой може да помогне с нещо и е запознат ще съм му благодарен да удари едно рамо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта