


Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Проблемът е следният,както карам нормално и реша да изпреваря, мотора се форсира, а колата е като спъната - не наема, сякаш си на свободна. Спирам, изгасям мотора,след това паля_и потеглям и се оправя,но не го прави постоянно. Колеги, какъв може да е проблема - заминала е кутията_ли или нещо дребно ?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Обслужена ли е скоростната кутия и ако да, преди колко км?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Каква е кутият - 5 скорости (типтроник) или 4 скоростна.Сменян ли е софтуера на колата?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Кутията трябва да е обикновен автоматик 4 скорости. На този двг принципно няма типтроник.
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Обслужена преди 2000 км,и е 5 степена,но не е типтроник
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Все ми се струва, че такъв вариант няма с 5 степени, пък да не е типтроник.
Щом е обслужена, трябва да се види на VAG Com за грешки. Ако всичко е наред, има нужда от специализиран сервиз.
Щом е обслужена, трябва да се види на VAG Com за грешки. Ако всичко е наред, има нужда от специализиран сервиз.
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Преди да я взема беше на сервиз и не показа ниакакви проблеми. Грешката е моя - 4 степенна.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
имаш ли чип ?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Ако нивото на маслото е по-малко от необходимото, става точно така (на D, двигателя се форсира, но колата седи на едно място). Виж си нивото.
Евентуално може да се изфорсира и после примерно с ритник да тръгне, после пак да се форсира и т.н.
Евентуално може да се изфорсира и после примерно с ритник да тръгне, после пак да се форсира и т.н.
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Смениха_го преди 2000км,трябва да са наляли колкото трябва. Форсира_се и тръгва,но някой път се налага да загася и запаля пак за да се оправи.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Както колегата каза, провери си нивото ( НА ЗАПАЛЕН ДВИГАТЕЛ). Това е най-простото , което можеш да направиш. Иначе влизане в "сервизен режим" , при което колата да не върви , няма. В най-лошият случай минава на 2-ра и оставаш без предавки. Проблема клони към загуба на налягане (недостиг на масло) в хидросистемата.
Къде са ти сменяли маслото и какво са наляли ? Миналият месец ми докараха един автоматик с трансмисионно масло вътре
.
За 1000км му бяха опекли дисковете.
Ако маслото смърди на чесън......
ПП: Оригиналното ATF на VW e жълтеникакво на цена от около 48 лв/л. В повечето случай тарикатите по сервизите наливат обикновенно червено, от 15лв/л. и дори и филтъра не сменят
Къде са ти сменяли маслото и какво са наляли ? Миналият месец ми докараха един автоматик с трансмисионно масло вътре


За 1000км му бяха опекли дисковете.

Ако маслото смърди на чесън......


ПП: Оригиналното ATF на VW e жълтеникакво на цена от около 48 лв/л. В повечето случай тарикатите по сервизите наливат обикновенно червено, от 15лв/л. и дори и филтъра не сменят

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Как се проверява нивото?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с автоматична кутиЯ на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
няма как да се провери-при смяната се вижда колко липсва............
Re: Проблем с автоматична кутиа на пасат Б5,5 1.9TDI AVB
Dobromirski написа:Както колегата каза, провери си нивото ( НА ЗАПАЛЕН ДВИГАТЕЛ). Това е най-простото , което можеш да направиш. Иначе влизане в "сервизен режим" , при което колата да не върви , няма. В най-лошият случай минава на 2-ра и оставаш без предавки. Проблема клони към загуба на налягане (недостиг на масло) в хидросистемата.
Къде са ти сменяли маслото и какво са наляли ? Миналият месец ми докараха един автоматик с трансмисионно масло вътре![]()
.
За 1000км му бяха опекли дисковете.![]()
Ако маслото смърди на чесън......![]()
![]()
ПП: Оригиналното ATF на VW e жълтеникакво на цена от около 48 лв/л. В повечето случай тарикатите по сервизите наливат обикновенно червено, от 15лв/л. и дори и филтъра не сменят
АТФ е маслото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 29 госта