Здравейте...
Първо искам да се извиня знам че има подобни теми много но направих нова не защото не ми се търси просто искам да получа на ново информация...
1.Голф 4 110 коня забива. Чистих турбото и пак забива какво може да е друго...
Моля дойте съвети какво да проверя най напред...
Искам да започна от най лесното да проверявам дали е наред...!!!
GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: GOLF 4 забива!!!
Аз като гледам си почнал от най-трудното.
Та на въпроса ти.
1.Не добро почистване на турбина.
2.Центровка на актуатор
3.Проблем с Н75
Та на въпроса ти.
1.Не добро почистване на турбина.
2.Центровка на актуатор
3.Проблем с Н75
Re: GOLF 4 забива!!!
Ами казаха че е шлайфана не е миена с вода... както правят някой..
Като я закачих на диагностика и показва че се пренадува... Ходи до 1,6 бара там какво е не знам а майстора каза че дават максимално до 1,3 бара да ходи... регулира някакъв клапан там при турбото ама пак забива...
Като я закачих на диагностика и показва че се пренадува... Ходи до 1,6 бара там какво е не знам а майстора каза че дават максимално до 1,3 бара да ходи... регулира някакъв клапан там при турбото ама пак забива...
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
На една турбина няма какво да шлайфат!
Ако всичко е наравено както трябва,може проблема да е в задръстен колектор или катализатор,а също и Н75!

Ако всичко е наравено както трябва,може проблема да е в задръстен колектор или катализатор,а също и Н75!
Re: GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
не знам и аз не знам какво да правя вече с тази кола...
Последна промяна от IvanMan на Пон 21 юли 2014 5:07, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
Според мен на първо място смени майстора
- V.Petrow
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Vratsa/Sofia
Re: GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
Виж маркучите около турбото дали не са се скъсали някъде. Ако майстора не е изчистил турбото напълно, ще продължава да си забива. Това, че е чистено не значи, че го е направил както трябва. Пробвай с друг майстор, като почнете от всичко друго и за последно оставете чистене пак турбото. Успех 

- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: GOLF МК4 1.9 110 к.с. забива
Май трябва да се направи една важна тема в която да се изредят всички причини водещи до забиване и да се кара наред преди някой "майстор" да почне да ти "шлайфа" турбината
Да дам моите пет стотинки по въпроса :
1. Проверка на ВСИЧКИ маркучи /тънки и дебели/ на турбопътищата /спукани,скъсани,извадени,счупени щуцери/ !
2. Проверка дали вакум помпата работи добре /често и се разбива щуцера и почва да губи вакум/
3. Движи ли се с достатъчен ход актуатора и колко усилие е нужно за да става това /клеясал,изгнил,скъсана мембрана/
4. Лесно ли се движи лостчето на геометрията когато е разкачено от актуатора /трябва да се движи без усилие с един пръст/
5. Черно/белите клапанчета на вакумните маркучета пропускат ли въздух
6. Клапан N75 работи ли коректно
Това се сещам аз на първо четене за неща често срещани и можещи да бъдат проверени лесно в сервиз ! Ако искате допълвайте и после закачете систематизираната информация най-горе

1. Проверка на ВСИЧКИ маркучи /тънки и дебели/ на турбопътищата /спукани,скъсани,извадени,счупени щуцери/ !
2. Проверка дали вакум помпата работи добре /често и се разбива щуцера и почва да губи вакум/
3. Движи ли се с достатъчен ход актуатора и колко усилие е нужно за да става това /клеясал,изгнил,скъсана мембрана/
4. Лесно ли се движи лостчето на геометрията когато е разкачено от актуатора /трябва да се движи без усилие с един пръст/
5. Черно/белите клапанчета на вакумните маркучета пропускат ли въздух
6. Клапан N75 работи ли коректно
Това се сещам аз на първо четене за неща често срещани и можещи да бъдат проверени лесно в сервиз ! Ако искате допълвайте и после закачете систематизираната информация най-горе

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта