Стъпки след рециклиране на турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот irregular » Чет 15 окт 2009 8:17


Здравейте на всички,
искам да попитам какви са стъпките след монтиране на турбина.Трябва ли да се сменя N75,филтри,масла.От какво има нужда и какво се гледа след тази стъпка.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот morfei1 » Чет 15 окт 2009 13:14


Ами закъчете я с ваг и направете логове, за да се види дали всичко е нормално. Надуване, управление и т.н.т. Да се изчистят евентуални натрупани грешки.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот Dorian » Пет 16 окт 2009 12:00


Най-вече да се види дали N75 е добре,защото той играе главна роля за чупенето на турбините :roll:


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот VAG-fen » Пет 16 окт 2009 18:41


смяна на масло задължително ! Провери си кулера да не е пълен от старата турбина с масло, че е страшно да счупиш мотор от такава глупост!Диагностика да видиш Н75 как е и в началото по кротко с газта!


kundak
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот kundak » Пет 16 окт 2009 20:09


колега каде рециклира турбината


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот vw_manqk » Пет 16 окт 2009 20:58


Мойта след като я рециклираха пичовете и аз ги попитах същия въпрос,оговориха ми:След като загрее колата няма проблем нито и трябва някакви километри разработка нито нищо качваш се и караш и пазиш да не я преебеш пак,смяна на масло задължително и с вак комп се проверява за грешки. :да:


Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот didocv » Съб 17 окт 2009 21:58


Dorian написа:Най-вече да се види дали N75 е добре,защото той играе главна роля за чупенето на турбините :roll:

Как N75 прецаква турбината?


П.п След такъв ремонт се сменят масло,маслен и въздушен фр+филтъра на картерните газове (ако имаш такъв).


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот morfei1 » Нед 18 окт 2009 0:06


N75 прецаква турбото с неправилно управление, което най-често се изразява в пренадуване.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот Dorian » Нед 18 окт 2009 9:46


morfei1 написа:N75 прецаква турбото с неправилно управление, което най-често се изразява в пренадуване.

:да:
Бих добавил само че и нова турбина да сложиш,ако N75 не е читав той издува турбината на макс и така след редовното и изпомпване до последно(2бара примерно,а тя е направена да държи до 1,3-1,5)я хвърляш на боклука mhihi


Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот didocv » Нед 18 окт 2009 15:31


Dorian написа:
morfei1 написа:N75 прецаква турбото с неправилно управление, което най-често се изразява в пренадуване.

:да:
Бих добавил само че и нова турбина да сложиш,ако N75 не е читав той издува турбината на макс и така след редовното и изпомпване до последно(2бара примерно,а тя е направена да държи до 1,3-1,5)я хвърляш на боклука mhihi



Как ги постигаш тези два бара колега?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот morfei1 » Нед 18 окт 2009 17:59


Ми с неработещ Н75 не е невъзможно, но в случая 2 бара са образно казано, не се хващайте за думата. Пренадуване в системата, не винаги означава 100% заминал N75.


kundak
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот kundak » Пон 19 окт 2009 17:35


колеги някои знае ли адреса кадето се рециклират турбините в софия казаха ми че струвало около 250лв


Потребителски аватар
ceneto
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот ceneto » Вто 20 окт 2009 17:20


а да поптам сменят ли се тръбичките(маслените магистрали)за маслото на турбото,
аз като смених мойто ги изчистихме с обезмаслител и продухахме с въздух,
но четох в интернет - че трябва и те да се сменят


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот VAG-fen » Нед 06 дек 2009 8:54


ceneto написа:а да поптам сменят ли се тръбичките(маслените магистрали)за маслото на турбото,
аз като смених мойто ги изчистихме с обезмаслител и продухахме с въздух,
но четох в интернет - че трябва и те да се сменят

Глупости на търкалета!Не се сменят!


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Стъпки след рециклиране на турбина

Мнениеот rocky » Чет 10 дек 2009 4:01


:олелеее

Последна промяна от rocky на Пет 11 дек 2009 4:36, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 78 госта