Нафтовата печка издивя и умря

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот Amtela » Пон 07 дек 2009 17:14


След като за близо месец ходих 4 пъти на майстор да оправя нафтовата помпа на сладкото ми красиво теди тоя следобяд при паркиране си махнах крака, а печката взе да видга обороти :shock отиде на 2500 та чак на 3000 об. - уплаших се - излязох, а мойта магарица продължи да вдига обороти та до 3500 отиде, а аз съм навън!!! :shock :shock :shock Завъртях ключа да угасне и го извадих и угасна чак след 12-15 сек. :shock :shock :shock Изчаках 20-30 сек и завъртях пак ама дръжки...мвъртях 40-50 сек. и отказа да запали....пак и изчаках и пробвах да запаля като този път натиснах и педала на газта докрай и съединителя до край - на 40-тата сек. запали - пуснах педала на газта и пак сама отиде на 3500 об. без да съм в колата. Угасих я и пак изгасна 10сек след като съм извадил ключа. Оставих я на паркинга и се прибрах. Майстора вика вече си за нова нафтова помпа. Нямам пари за нова и скоро няма да имам затова мисля да купя от моргата нафтова помпа.




Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 07 дек 2009 17:39


Amtela написа:След като за близо месец ходих 4 пъти на майстор да оправя нафтовата помпа на сладкото ми красиво теди тоя следобяд при паркиране си махнах крака, а печката взе да видга обороти :shock отиде на 2500 та чак на 3000 об. - уплаших се - излязох, а мойта магарица продължи да вдига обороти та до 3500 отиде, а аз съм навън!!! :shock :shock :shock Завъртях ключа да угасне и го извадих и угасна чак след 12-15 сек. :shock :shock :shock Изчаках 20-30 сек и завъртях пак ама дръжки...мвъртях 40-50 сек. и отказа да запали....пак и изчаках и пробвах да запаля като този път натиснах и педала на газта докрай и съединителя до край - на 40-тата сек. запали - пуснах педала на газта и пак сама отиде на 3500 об. без да съм в колата. Угасих я и пак изгасна 10сек след като съм извадил ключа. Оставих я на паркинга и се прибрах. Майстора вика вече си за нова нафтова помпа. Нямам пари за нова и скоро няма да имам затова мисля да купя от моргата нафтова помпа.

при кой майстор си бил ако не е тайна?


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот SACHO7803 » Пон 07 дек 2009 17:48


на мен всичко това ми прилича на "предала богу-дух"турбина.остави тия твойте майстори и се обади на ивчо-ifidik-той е бог на тия помпи :wink: въпреки че си мисля че ти се е счупило турбото или....плочката на помпата се е изместила сама :?


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 07 дек 2009 17:50


SACHO7803 написа:на мен всичко това ми прилича на "предала богу-дух"турбина.остави тия твойте майстори и се обади на ивчо-ifidik-той е бог на тия помпи :wink: въпреки че си мисля че ти се е счупило турбото или....плочката на помпата се е изместила сама :?


колега, тъкмо тва щях да му предложа..


Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот Amtela » Пон 07 дек 2009 18:26


турбо-дизел интерколер от старите - 90 коня е колата.

До Киров Варна надолу е сервиза към гората навътре. Турбината я чакам да умре отдавна защото колата е на яки км. Километражът беше превъртан и блокиран. Но турбо компресора и да е умрял не мисля че колата ще спре така буквално както умря тая вечер. Нафтовата помпа я правиха няколко пъти. Карах я 4 пъти да и правят какви ли не донастройки защото угасваше мотора веднага щом освободя предавка. Разчовъркаха я и вместо на нормалните 800об на свобдна я направиха да стои на 1000 об. след седмица пак умря и взе да гасне. Абе много проблеми.
Утре ще търся един друг майстор кой ден ще може да я приеме и ще обиколя за нафт.помпа по моргите.


gruh4o
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 06 юли 2009 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот gruh4o » Пон 07 дек 2009 18:53


И аз мисля да е турбо. Заминало е и е нахвърляло масло в колектора и то е горяло. Затова така е било с оборотите. Но пък си мисля, че би трябвало да не се изгаси моторът само с ключа(макар и след 15-20 сек), а да се форсира докато не изгори цялото масло... или поне да не се самофорсира отново


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 07 дек 2009 20:05


Amtela написа:турбо-дизел интерколер от старите - 90 коня е колата.

До Киров Варна надолу е сервиза към гората навътре. Турбината я чакам да умре отдавна защото колата е на яки км. Километражът беше превъртан и блокиран. Но турбо компресора и да е умрял не мисля че колата ще спре така буквално както умря тая вечер. Нафтовата помпа я правиха няколко пъти. Карах я 4 пъти да и правят какви ли не донастройки защото угасваше мотора веднага щом освободя предавка. Разчовъркаха я и вместо на нормалните 800об на свобдна я направиха да стои на 1000 об. след седмица пак умря и взе да гасне. Абе много проблеми.
Утре ще търся един друг майстор кой ден ще може да я приеме и ще обиколя за нафт.помпа по моргите.


свържи се с ifidik от форума и се уговорете да ти я погледне. изключително съвестен и честен майстор, който няма да те подведе за някой лев.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот emo-gar » Пон 07 дек 2009 22:55


gruh4o написа:И аз мисля да е турбо. Заминало е и е нахвърляло масло в колектора и то е горяло. Затова така е било с оборотите. Но пък си мисля, че би трябвало да не се изгаси моторът само с ключа(макар и след 15-20 сек), а да се форсира докато не изгори цялото масло... или поне да не се самофорсира отново

Хм,на това прилича,в начална фаза.Следващата фаза е гасене със спирачка,1-ва ск..Огледай турбо-пътищата за масло,ако има-е то е ясно.Това можеш да направиш сам


valio_mn
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот valio_mn » Пон 07 дек 2009 23:18


На една Г3 беше така направила и вдигна сама чак 5000 оборота и се оказа гнп,но има вариант и за счупена турбина.


chriss
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот chriss » Вто 08 дек 2009 10:17


От счупено турбо прави така - вкарва масло в колекторите и мотора няма угасяне. Ако беше помпа - като завъртиш ключа щеше да угасне веднага щото спираш притока на гориво. А казваш, че не е угаснала - значи е горила нещо друго, не нафта и това е масло от турбината. Кулера ти е пълен с масло на 100 %


bobo_2002
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 25 май 2009 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот bobo_2002 » Вто 08 дек 2009 11:57


100%e турбото само се моли в мотора да няма поръжения и аз минах по този път финансовата болка е голяма


Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот Amtela » Сря 09 дек 2009 10:02


emo-gar написа:
gruh4o написа:И аз мисля да е турбо. Заминало е и е нахвърляло масло в колектора и то е горяло. Затова така е било с оборотите. Но пък си мисля, че би трябвало да не се изгаси моторът само с ключа(макар и след 15-20 сек), а да се форсира докато не изгори цялото масло... или поне да не се самофорсира отново

Хм,на това прилича,в начална фаза.Следващата фаза е гасене със спирачка,1-ва ск..Огледай турбо-пътищата за масло,ако има-е то е ясно.Това можеш да направиш сам


Не видях никъде масло по турбото и интерколера - поне видимо колкото можеше да се види нямаше. Както и да е, издърпахме я с друга кола до един голям сервиз само за дизели във Варна и в 8.45ч. я прие майстора. Ще се обади следобед докъде е стигнал и вечерта ще я вземам ли или утре че ще се мъчи с две морги горкия днес с мойта трошка и едно 2.5 тди - ожалих го.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот emo-gar » Сря 09 дек 2009 20:55


Това,че няма масло е добра новина.Ако нещо се запецне работата,послушай колегите и потърси ifidik,хвалят го колегите и сигурно не без основание.Пък и ти е градски.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Нафтовата печка издивя и умря

Мнениеот radotom » Съб 12 дек 2009 1:30


Колега вместо да натисне Нов отговор, взел, че по погрешка чукнал едно докладче! :lol: :lol:
Ама поне постинга си го е написал ;)
Таа... Пускам от негово име:
Колега, ето какво прочетох някъде във форумите относно твоя случай: "Колега, не си прави експерименти !!!! Маслото не е само в изпускателният , но и в смукателният тръбопровод - а именно в интрекулера. Пълен е с масло ! Внимавай какво правиш, че можеш да се вкараш в страшен филм. Като позагрее малко колата, маслото от кулера ще навлезе в двигателят и няма гасане докато не се покаже някоя биела през блока ! Трябва да направиш следното: Свали кулера и го измий хубаво с нафта. После го остави да се отцеди. Въпреки това , после запали и карай колата ЕДИНСТВЕНО на СКОРОСТ (може и на място като вдигнеш предницата във въздуха).Не пали на свободна скорост на място !! Ако почне сама да си дава газ НЕ ПИПАЙ СЪЕДИНИТЕЛЯТ (натиснеш ли го , връщане няма), единствено спирачка. ПП: Както и колегата горе каза - изтърбуши катализатора. И без това е хубаво да го няма."



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch, dtony, владислав и 97 госта