






Amtela написа:След като за близо месец ходих 4 пъти на майстор да оправя нафтовата помпа на сладкото ми красиво теди тоя следобяд при паркиране си махнах крака, а печката взе да видга оборотиотиде на 2500 та чак на 3000 об. - уплаших се - излязох, а мойта магарица продължи да вдига обороти та до 3500 отиде, а аз съм навън!!!
![]()
![]()
Завъртях ключа да угасне и го извадих и угасна чак след 12-15 сек.
![]()
![]()
Изчаках 20-30 сек и завъртях пак ама дръжки...мвъртях 40-50 сек. и отказа да запали....пак и изчаках и пробвах да запаля като този път натиснах и педала на газта докрай и съединителя до край - на 40-тата сек. запали - пуснах педала на газта и пак сама отиде на 3500 об. без да съм в колата. Угасих я и пак изгасна 10сек след като съм извадил ключа. Оставих я на паркинга и се прибрах. Майстора вика вече си за нова нафтова помпа. Нямам пари за нова и скоро няма да имам затова мисля да купя от моргата нафтова помпа.
SACHO7803 написа:на мен всичко това ми прилича на "предала богу-дух"турбина.остави тия твойте майстори и се обади на ивчо-ifidik-той е бог на тия помпивъпреки че си мисля че ти се е счупило турбото или....плочката на помпата се е изместила сама
Amtela написа:турбо-дизел интерколер от старите - 90 коня е колата.
До Киров Варна надолу е сервиза към гората навътре. Турбината я чакам да умре отдавна защото колата е на яки км. Километражът беше превъртан и блокиран. Но турбо компресора и да е умрял не мисля че колата ще спре така буквално както умря тая вечер. Нафтовата помпа я правиха няколко пъти. Карах я 4 пъти да и правят какви ли не донастройки защото угасваше мотора веднага щом освободя предавка. Разчовъркаха я и вместо на нормалните 800об на свобдна я направиха да стои на 1000 об. след седмица пак умря и взе да гасне. Абе много проблеми.
Утре ще търся един друг майстор кой ден ще може да я приеме и ще обиколя за нафт.помпа по моргите.
gruh4o написа:И аз мисля да е турбо. Заминало е и е нахвърляло масло в колектора и то е горяло. Затова така е било с оборотите. Но пък си мисля, че би трябвало да не се изгаси моторът само с ключа(макар и след 15-20 сек), а да се форсира докато не изгори цялото масло... или поне да не се самофорсира отново
emo-gar написа:gruh4o написа:И аз мисля да е турбо. Заминало е и е нахвърляло масло в колектора и то е горяло. Затова така е било с оборотите. Но пък си мисля, че би трябвало да не се изгаси моторът само с ключа(макар и след 15-20 сек), а да се форсира докато не изгори цялото масло... или поне да не се самофорсира отново
Хм,на това прилича,в начална фаза.Следващата фаза е гасене със спирачка,1-ва ск..Огледай турбо-пътищата за масло,ако има-е то е ясно.Това можеш да направиш сам
Колега, ето какво прочетох някъде във форумите относно твоя случай: "Колега, не си прави експерименти !!!! Маслото не е само в изпускателният , но и в смукателният тръбопровод - а именно в интрекулера. Пълен е с масло ! Внимавай какво правиш, че можеш да се вкараш в страшен филм. Като позагрее малко колата, маслото от кулера ще навлезе в двигателят и няма гасане докато не се покаже някоя биела през блока ! Трябва да направиш следното: Свали кулера и го измий хубаво с нафта. После го остави да се отцеди. Въпреки това , после запали и карай колата ЕДИНСТВЕНО на СКОРОСТ (може и на място като вдигнеш предницата във въздуха).Не пали на свободна скорост на място !! Ако почне сама да си дава газ НЕ ПИПАЙ СЪЕДИНИТЕЛЯТ (натиснеш ли го , връщане няма), единствено спирачка. ПП: Както и колегата горе каза - изтърбуши катализатора. И без това е хубаво да го няма."
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kukata_pasat и 71 госта