Здравейте колеги,пускам темата от името на един приятел.
Той има в момента голф 4 с 1.4 16в двигател,двувратка.Намери някакви пари и се ориентира за бартер.Обаче за добро ТДИ никой не иска бартер.Сега намери 1.9 СДИ,и 1800 лв отгоре.... Според Вас заслужава ли си ? Добър ли е този двигател,най-малкото че е без турбо,и има една част по-малко за разваляне,и то проблемна част.А една турбина няма да е повече от 8-900 лв с монтаж.



Бърз въпрос за Голф 4
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Бърз въпрос за Голф 4
Последна промяна от IvanMan на Съб 09 яну 2010 18:16, променено общо 1 път.
Причина: преместих в дизелови агрегати.
Причина: преместих в дизелови агрегати.
Re: Бърз въпрос за Голф 4
Доста по-добре е да си купи теоретично ТДИ с дефектирала турбина и да я смени,отколкото да сложи на СДИ турбина.А компЮтър да управлява турбината,а управляващи клапани,а входящи колектори,дебитомер,кулер,турбопътища,охлаждане на цилиндрите......--тея неща май не ги смяташ че и те ще трябва да се добавят,а.ДА не говорим за разликите в принципа на действие на ТДИ и СДИ.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Бърз въпрос за Голф 4
За това и питам !
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Бърз въпрос за Голф 4
на SDI i TDI освен турбото има разлика в :биелите,буталата ,дюзите и помпата-това е за механиката 

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за Голф 4
тоест целия мотор няма нищо общо
няма смисъл...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта