Здравейте отново значи, преди известно време бях писал в форума за проблем уж с турбото и дебитомера, ifidik реши проблема, оказа се ерг-а запушен след като се изчисти усетих подопбрение в мощността, но скоро се качих в подобен голф само, че 90 коня истината е че вървеше като моя и разбрах, че някаде имам проблем смених маркучите за вакум, имаше малко подобрение, но колата не върви за 110 коня, като ускорявам колата от 1000 до 2500 започва добре, но се усеща едно забиване на 3000(даже по рано) и нагоре рязко отсечено забиване в ускорението вчера опитах с ръка за раздвижа геометрията тя много твърдо не мога да я мръдна повече от 4-5 мм и то със всичка сила и искам да попитам дали това е нормално.
Колата е 1999 година Golf 4 TDI AHF 110 конски сили, сменени ремъци филтри масла преди 1200км, нямам чип или каквото и да е за подобрение на мощноста..



Golf 4 TDI AHF 110hp Проблем с мощността ?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf 4 TDI AHF 110hp Проблем с мощността ?
Е ти си си отговорил сам.Проблема е във геометрията - задръстена или проблем със самите лопатки,което е мног рядко.Актуатора също погледни.Ифидик би трябвало пак да ти свърши работа!Хода на лостчето трябва да е 10-12мм. 

Re: Golf 4 TDI AHF 110hp Проблем с мощността ?
Долу горе на каква цена се заплаща услугата за изчистването на геометрията... и трябва ли да сменя нещо като се свали турбото някакви гарнитури или там каквото и да е ? Лесно ли трябва да се движи геометрията на турбото ? Актуатора трябва ли да го сменя след почистването ?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Golf 4 TDI AHF 110hp Проблем с мощността ?
Physicx написа:Долу горе на каква цена се заплаща услугата за изчистването на геометрията... и трябва ли да сменя нещо като се свали турбото някакви гарнитури или там каквото и да е ? Лесно ли трябва да се движи геометрията на турбото ? Актуатора трябва ли да го сменя след почистването ?
не се притесняваи колега ни6то не се сменя нито гарнитури нито ни6то,а за геометрията тя се раздвижва лесно но трябва първо да се махне нагара по лопатките.а за цената ве4е незнам трябва да си попита6 маистора,предполагам 4е ифидик не взима скапо а си вар6и доста добре работата поне има доста доволни колеги а и 6том си от форума сигурно 6те ти вземе по тънко.успех

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта