

garsona написа:Палиш и тръгваш още от първа до критични-те обороти , така изреждаш всички предавки ако имаш възможност !
vw_manqk написа:...
vw_manqk написа:Кво да мисля бе не си ти човека който ще ми праи забележки ясно !!!
nasko1978 написа:Колегата fox_vt ти е обяснил какво да пробваш,за да се раздвижат лопатките.Според мен една от причините е леко зацапана геометрия.Случволо се е и при нови турбини.На мен леко ми задържаше лостчето,като го движех с ръка,но в събота ходих до Златоград и обратно, та си я раздвижих геометрията по завоите много,много хубаво и сега е пушка.Иначе си провери основните неща - филтри,маркучи,егр и т.н. ,знаеш - писано е много!Успех и пиши ако има развитие.
garsona написа:ЕФекта е развъртане на турбината , и по този начин ще се оправи забиването , като я настъпващ до критичните се почиства сама от нагара и саждите !
the_tupan написа:Ясно ми е, че проблема най-вероятно е зацапана геомертия, но въпроса ми е дали е нормално след като веднъж забие пак да си има мощност без да се налага да се гаси колата.![]()
morfei1 написа:
Ако проблема е в H75 какво правим, как решаваме проблема?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта