Проблем подгрев!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Съб 19 дек 2009 11:54


Здравейте, колеги! Кажете ми при температура -1C трябва ли да се включва подгрева, защото като замерих с мултицет дали идва ток до свещите на лулите не достига никакъв ток. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
doctora88
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 7:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот doctora88 » Съб 19 дек 2009 13:50


Колега,аз мисля че трябва да се пуска подгрева.За каква кола става дума.Виж бушони релета кабели


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот Dorian » Съб 19 дек 2009 15:05


Свещите се включват винаги при температура по-ниска от 5-6градуса.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Съб 19 дек 2009 18:27


Колата е Пасат 1.9ТДИ 90к.с. код на двигателя 1Z.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот fox_vt » Съб 19 дек 2009 23:14


Извади датчика за темп на антифриза и дай на контакт ако и тогава не дойде ток търсиш при бушоните един як май 50А бушон тряя да е изгорял.Другия вариант е релето да е дало фира но по вероятно бушона е заминал.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Нед 20 дек 2009 11:01


Благодаря, fox_vt!А би ли ми казал, кьде е точно този датчик?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот fox_vt » Нед 20 дек 2009 16:05


[img]
09-12-08_1613.jpg
[/img]Отбелязано е с червено


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Нед 20 дек 2009 17:40


Да благодаря колега.Но отново няма ток на лулите,което е лошото.Бушоните са здрави,релето си чька,но няма и няма ток.Иначе поне за сега колата си пали, но малко по трудно.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот fox_vt » Нед 20 дек 2009 20:06


Е силовия бушон намери ли го трябва да е доста голям по голям от тея в бушониерата,ако трябва извади релето и го отвори ако може.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Нед 20 дек 2009 20:46


Силовия бушон не го знам кой е!При другите бушони ли е?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот fox_vt » Вто 22 дек 2009 11:46


Да ти кажа ли и аз не съм го виждал на мойта :roll: Би трябвало да е някаде при другите бушони но е доста по голям от тях и със същата форма.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 дек 2009 11:59


На някои коли е в моторния отсек с 2-3 други релета.


Потребителски аватар
mltz
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 05 май 2008 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево/Пловдив

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот mltz » Чет 24 дек 2009 17:00


Колеги, случайно да не би бушонът да е метелен? Може ли за проба да се постави като другите бушони, където са със същия ампераж?


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот Supawiza » Чет 24 дек 2009 19:16


На мен ми казаха че се включват на -2.
Мотора е AHF 1.9.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем подгрев!

Мнениеот fox_vt » Пет 25 дек 2009 12:41


Ако е при другите бушони в купето не би трябвало да е изцяло метален.Виждал съм бушон 100А който като форма е същия като тези на бушониерата но по голям,но колкото и да съм ровил в тая проклета бушониера(който е свързвал темпомат знае за кво ровене става на въпрос) не съм виждал такув голям бушон примерно 60А.Но пък все някъде тряя да има бушон.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта