Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Нед 24 яну 2010 21:45


Момци,протече ми помпата и трябва да сменявам гарнитурите.Проблема е,че съм доста зле финансово и не мога да отделя пари за ремонт.Искам аз да си ги сменя,защото колата ми е необходима.Не мога да ходя на работа без нея.Та въпроса ми е,дали има някой запознат колегада ми даде някаква схема или снимков матерял помпата как се демонтира,разглобява къде се намират гарнитурите и о-пръстените.И най-вече при монтажа има ли някакви особености.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот djdaka » Нед 24 яну 2010 23:13


Отново теч на помпа, но при AHF мотор :http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=522
Поздрави


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот Zinoto » Нед 24 яну 2010 23:31


Вчера се занимавах с една такава помпа с един монтьор който обаче е далеч от дизелите и се справихме префектно, не е кой знае какво. Помпата задължително се смъква (той се опитваше да я прави така както е на колата), трябва си рутина, ако нямаш колкото и да внимаваш има голам шанс да стане голяма беля. Помагах предимно като консултант (все пак бях извикан за това) и после с ваг-кома, но примерно електронния блок аз го поставях и регулирах, монтьора не се наемаше да носи отговорност за регулиращия плунжер. Ако имаш условия и инструменти можеш да опиташ, има голям шанс да се справиш.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Нед 24 яну 2010 23:50


Точно там ми е проблема,с електрониката.Проблема е, и че не знам точно от къде тече.За това съм решил да сменя всички ганитури и о-пръстени,както и да я почистя.Разглобяването е лесно,трудното е после.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот milmar » Пон 25 яну 2010 0:18


rosen79 написа:Точно там ми е проблема,с електрониката.Проблема е, и че не знам точно от къде тече.За това съм решил да сменя всички ганитури и о-пръстени,както и да я почистя.Разглобяването е лесно,трудното е после.


Няма никаква електроника :Mr Green Fun , а просто един електромагнит дето върти "задвижката" на регулиращата шайба , диференциален трансформаторен датчик за обратна връзка на задвижката и един датчик за температура . Виж центровките после са проблем , или пък ако не сглобиш механически нещо както трябва .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Пон 25 яну 2010 0:27


Е то принципно няма какво толкова да разглобявам по нея.Само гарнитурите и ще почистя каквото мога.Тази джаджа къде стои?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот milmar » Пон 25 яну 2010 10:59


rosen79 написа:Е то принципно няма какво толкова да разглобявам по нея.Само гарнитурите и ще почистя каквото мога.Тази джаджа къде стои?

Ако няма да сменяш страничната гарнитура ( към капачето с кабела ) , то самата електрическа част не се разглобява , т.е. излиза си като цял блок . Развиваш 7 болта (един триъгълен) и сменяш 2-те гарнитури и сглобяваш ... аз бих белязал старото положение на блока все пак :wink: .


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот znainainai » Пон 25 яну 2010 11:15


Пич има една стара народна поговорка
"Ако имаш едно кило брашно го дай на майстор хляб да ядеш"
Аз лично не бих пипал там моя паско скоро мина през тунела със бялата светлина.
Като тече отгоре не е страшно ама почне ли да тече през остта на помпата :bishop
Моят съвет е да не си правиш експерименти със колата. Или изчакай малко да събереш някой лев или вземи от приятел но не прави самоинициативи :!: Ако беше нещо друго да ама това е сърцето на дизела там не се пипа как дойде :idea:
Аз не давам на други да ми пипат по колата всичко сам си ремонтирам обаче като умря преди няма и седмица я закарах в сервиза понеже това е едно от нещата които не бих пипнал дори на мойта кола.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот milmar » Пон 25 яну 2010 11:24


znainainai написа:...
"Ако имаш едно кило брашно го дай на майстор хляб да ядеш"....


Да така е градски , прав си :wink: , но има и друга :
"...На вълка затуй му е дебел врата , защото сам си върши работата ... "

Та така де , всеки си носи отговорност за решенията които взема :да: .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Пон 25 яну 2010 16:48


Teч няма от пред.Тече някаде от зад.


Потребителски аватар
niki_68
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот niki_68 » Пон 25 яну 2010 17:03


абе то разглабеното е лесно но после задължително ти трябват настроики на помпата а и като нямаш инстромент е доста трудно прав е колегата като казва че ако имаш 1 кило брашно го даи на майстора та да си хапнеш хляб :да:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Пон 25 яну 2010 17:10


Е аз ако имам парите за ремонта мислиш ли,че до сега ще чакам?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот fox_vt » Пон 25 яну 2010 22:12


И аз съм на тва дередже макар и не с теч но мисля да се хвърлям в джаза щото имам един принцип-няма нещо на земята което е правено от човек и което не може да се оправи от човек.В този ред на мисли не мисля Човека да е майстор-ако имам пари да ама нямам толкос!


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот rosen79 » Сря 27 яну 2010 17:40


Днес реших да видя от къде тече,запалих колата и като погледнах помпата лошо ми стана.Значи тече от горната гарнитура.Толкова тече,че облива цялата помпа.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Теч на нафтова помпа при 1Z.Въпрос относно отстраняването му

Мнениеот fox_vt » Сря 27 яну 2010 19:56


Ако тече от най горната гарнитура не е проблем да смъкнеш капака и да я смениш не се налагат настройки.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта