После махнаха филтъра за гориво и сложиха един малък прозрачен да карам с него 2 дена защото се съмнявали че може да е от някакъв клапан над филтъра (едно пластмасово нещо което много се разваляло). Сега пак като запаля почва от 800 оборота след няколко секудни се вдига на 900. Кажете ми от какво може да е това?
Поло 1.9D 97 - Проблем
-
theos
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 9:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поло 1.9D 97 - Проблем
Значи, един слънчев ден ми дойде идеята да сменя масло и филтри и да ми погледнат перката за охлаждане... Е и стана мазало, смениха филтрите, като забравиха да напълнят филтъра с нафта та се наложи да я дърпат, че се беше наблъскат с въздух. Оправиха перката и напълниха фреон в климатика. Започна да се държи странно, при запалване стигаше 800 оборота и гаснеше, после след няколко запалвания стигаше малко под 1000, вдигаше над 1000 после пак падаше. Като загрее се стабилизира и не гаснеше. Оставих я в супер дизел да престои един ден и студена да я тестват, е тестваха я и казаха ами нищо ти няма, като я запалим и като отворим вратата гасне!?!?!?!?! Аз им казах, че като пусна климатика, карам с вода
))
После махнаха филтъра за гориво и сложиха един малък прозрачен да карам с него 2 дена защото се съмнявали че може да е от някакъв клапан над филтъра (едно пластмасово нещо което много се разваляло). Сега пак като запаля почва от 800 оборота след няколко секудни се вдига на 900. Кажете ми от какво може да е това?
После махнаха филтъра за гориво и сложиха един малък прозрачен да карам с него 2 дена защото се съмнявали че може да е от някакъв клапан над филтъра (едно пластмасово нещо което много се разваляло). Сега пак като запаля почва от 800 оборота след няколко секудни се вдига на 900. Кажете ми от какво може да е това?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
...
... и мойта първата минута работи с 100тина оборота по-ниско...
а иначе освен да напълниш филтъра има и една пробка на помпата с която обезвъздушаваш тръбата от филтъра към помпата и запалва колкото да искара останалия въздух ...моя е аеф мотор с лукас помпа...
а иначе освен да напълниш филтъра има и една пробка на помпата с която обезвъздушаваш тръбата от филтъра към помпата и запалва колкото да искара останалия въздух ...моя е аеф мотор с лукас помпа...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж тази тема. Майстора, за който съм писал, може със сигурност да ти помогне
. Там пише и за сервиза Супер дизел
.
. Там пише и за сервиза Супер дизел Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 53 госта
