проблем с вървенето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

проблем с вървенето

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 14 фев 2010 16:06


Здрасти колеги търсих на много места обаче неможах да намеря темата която ми трябва. Проблема е следният когато я настъпя и стигне 3500 об. И преднацата много яко забива и след това не иска да върви изобщо все едно карам СДИ 70 коня 3-та 90 100 4-та 120 и не иска повече. Изобщо не се наема и се заслушах да чуя дали работи турбото, обаче немога да преценя дали работи или не. Дгигателя е 110 коня двигател AHF. И ако някой има представа за това нещо да каже или да даде някоя такава тема. Мерси предварително :)




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: проблем с вървенето

Мнениеот hooligan_sk » Нед 14 фев 2010 16:25




Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: проблем с вървенето

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 14 фев 2010 16:44


Незнам ама аз не мисля, че е точно това, защото после се оправя пак и си работи едва ли е от това да е задръстена. Постоянно си я гоня и няма при4ина да е зацапана пък и да я карам на високи обороти като тя стигне ли 3500 неще да върви.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: проблем с вървенето

Мнениеот gogovaseev » Нед 14 фев 2010 19:23


prostakel написа:Незнам ама аз не мисля, че е точно това, защото после се оправя пак и си работи едва ли е от това да е задръстена. Постоянно си я гоня и няма при4ина да е зацапана пък и да я карам на високи обороти като тя стигне ли 3500 неще да върви.

колега трябва да варви и след тези обороти а ти спира за6тото забива.има доста теми напи6и вав тарса4ката (забива) и про4ети малко.но на 3500 оборота определено то влиза вав сервизен режим.успех :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: проблем с вървенето

Мнениеот hooligan_sk » Нед 14 фев 2010 21:49


prostakel написа:Незнам ама аз не мисля, че е точно това, защото после се оправя пак и си работи едва ли е от това да е задръстена. Постоянно си я гоня и няма при4ина да е зацапана пък и да я карам на високи обороти като тя стигне ли 3500 неще да върви.


Дал съм ти темата, просто трябва да прочетеш, ти си видял 2 изречения от 4 страници и айде не е от тва...


Потребителски аватар
Nikito_
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с вървенето

Мнениеот Nikito_ » Нед 14 фев 2010 22:10


Колега и аз съм с тоя проблем. Решението е: чистиш турбото и си гледаш кефа.
Дано да можеш да си го изчистиш сам.
Успех!


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: проблем с вървенето

Мнениеот rmk » Нед 14 фев 2010 22:21


Погледни и да не ти е запушен катализатора.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: проблем с вървенето

Мнениеот achodemo » Нед 14 фев 2010 22:51


prostakel написа:Незнам ама аз не мисля, че е точно това, защото после се оправя пак и си работи едва ли е от това да е задръстена. Постоянно си я гоня и няма при4ина да е зацапана пък и да я карам на високи обороти като тя стигне ли 3500 неще да върви.


Колега и аз да ти кажа че там ти е проблема точно ! Прочети пак темата която ти е пратил колегата !

защото после се оправя пак и си работи


кога после колега.....? като "рестартираш" компа нали . Като угасиш и после запалиш и всичко пак си е ОК докато не стигнеш обороти (били те 3500 или +/- 200) когато компа отчита продължително свръх-налягане след турбината и минава в "авариен" режим (забива предницата) !!!

1.Проверка вакум-маркучи
2.Н75
3.Сваляне и почистване на Турбината !

Успех ! :да:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с вървенето

Мнениеот dobrin » Пон 15 фев 2010 12:34


:търсачкаа
И се научете да пишете смислени заглавия!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта