


Придърпване на 1Z
Придърпване на 1Z
Голфа е 1,9 тди 1з '95г. Между 1400-1800 оборота приблизиетлно, на четвърта скорост придърпва леко, получава се като притрисане, и вече след 1800 няма проблем. Това го прави основно на тази скорост, като няколко пъти е ставало на 3-та и на 5-та, а на 4-та - винаги. Някакви идеи от какво може да е?
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Придърпване на 1Z
bats написа:Голфа е 1,9 тди 1з '95г. Между 1400-1800 оборота приблизиетлно, на четвърта скорост придърпва леко, получава се като притрисане, и вече след 1800 няма проблем. Това го прави основно на тази скорост, като няколко пъти е ставало на 3-та и на 5-та, а на 4-та - винаги. Някакви идеи от какво може да е?
Виж дали са здрави тампоните на двигателя

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Придърпване на 1Z
Вероятни причини са също предварението (тайминга) , или затлачване на ГНП . Задължително най-напред прегледай с Ваг Ком тайминга , както и другите параметри разбира се . При мен след настройка на предварението проблема отшумя
.

Re: Придърпване на 1Z
Вероятната причина е ГНП.Или по точно блока за управление. Намира се върху корпуса на помпата.Може да се демонтира от там ,но е необходим специален ключ (без свалянето на помпата).Вътре има един магнитопровод, върху който се полепват малки стружки отделили се при работата на ГНП-то.Качественно почистване съм постигал само при пълна разглобка на това блокче, но за това е необходимо да се прережат захранващите шини.След почистването е необходима точкова заварка(със запояване не става)-това е една от трудностите на почистването!При частична разглобка се почиства с тънка и силна водна струя след, което се обдухва добре с компресор,но не винаги се получава качественно премахване на стружките!За манипулацията е необходима добра тех. подготовка(не е за начинаещи)!Дано съм Ви помогнал.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Придърпване на 1Z
направо си е за чистене помпата, и аз съм на абсолютно същото дередже
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Придърпване на 1Z
mi6un4o написа:Вероятната причина е ГНП.Или по точно блока за управление. Намира се върху корпуса на помпата.Може да се демонтира от там ,но е необходим специален ключ (без свалянето на помпата).Вътре има един магнитопровод, върху който се полепват малки стружки отделили се при работата на ГНП-то.Качественно почистване съм постигал само при пълна разглобка на това блокче, но за това е необходимо да се прережат захранващите шини.След почистването е необходима точкова заварка(със запояване не става)-това е една от трудностите на почистването!При частична разглобка се почиства с тънка и силна водна струя след, което се обдухва добре с компресор,но не винаги се получава качественно премахване на стружките!За манипулацията е необходима добра тех. подготовка(не е за начинаещи)!Дано съм Ви помогнал.
Я раздуй защо не става със запояване


- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Придърпване на 1Z
Я раздуй защо не става със запояванеи как мислиш да направиш точкова заварка там в домашни условия
Става и то повече от добре!Ако не можеш извикай някой да ти го запой

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Придърпване на 1Z
vladitdrv написа:Я раздуй защо не става със запояванеи как мислиш да направиш точкова заварка там в домашни условия
Става и то повече от добре!Ако не можеш извикай някой да ти го запой


Re: Придърпване на 1Z
Повече от 30години работя с поялник -технологията ми е пределно ясна.Имал съм прекъсната спойка!Тези връзки са подложени на постоянни вибрации!Дори 1% да има вероятност от прекъсване -то може да те остави на пътя.Точно за това ,не Ви препоръчвам запояването с калай, защото това свързване е сравнително крехко и от там-не сигурно!Производителят е преценил правилно, как да направи свързването.А ако има толкова добри и самоуверини "калайджии" им препоръчвам да се пробват на личните си автомобили.Извинявайте ,но нямам нищо лично-просто споделям опита , който имам!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Придърпване на 1Z
mi6un4o написа:Повече от 30години работя с поялник -технологията ми е пределно ясна.Имал съм прекъсната спойка!....
Има някаква логика наистина , но от моя опит по калайджийство мога да кажа че има начин спойката да се направи качествено и достатъчно стабилно , разбира се не и вечна

Ако направиш сметка съвременния автомобил на колко спойки разчита , и все подложени на вибрация .... да не намесваме безоловните технологии напоследък


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Придърпване на 1Z
Добре де колега ако не е тайна кажи как се прави точкова заварка в домашни условия
По принцип се сещам но кажи все пак щото съм гледал по снимки с упътвания за тази манипулация е точно с точкова заварка.Ако трябва на ЛС живо се интересувам щото ще го правя тва упражнение а относно техническата грамотност не е проблем намира се малко 


Re: Придърпване на 1Z
Устройството което съм ползвал беше на приятел. По-точно той ми правеше заварките.Използвал съм го както за ГНП, така и за термопредпазители.Предназначението му беше за формиране на акумулаторни батерии на камери и телефони,когато бяха дефицитна стока!За съжаление вече се скапа и не работи , за ремонта му са необходими 5-6 кондензатора по120000 мик. фарада/25-50в.Преди година реших да закупя конд-ри,но цената им започваше от 25лв.нагоре за 1бр.-така,че целта не оправдаваше средствата и всичко беше зарязано!По принцип такива малки "пункшвайси" би трябвало да има в GSM-сервизите,но аз не съм търсил.Ако има колеги които са специалисти в тази област, ще е добре да споделят тук опита си. Поради липсата на заваръчен апарат последния ремонт го направих отново със запояване, но фиксирах спойката с много тънкостенна медна тръбичка, която премачках в/у връзката за подобряване на механичната здравина!Става малко грубо,определено не ми харесва, но все още върши работа.Дано съм Ви помогнал!
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Придърпване на 1Z
fox_vt написа:Добре де колега ако не е тайна кажи как се прави точкова заварка в домашни условияПо принцип се сещам но кажи все пак щото съм гледал по снимки с упътвания за тази манипулация е точно с точкова заварка.Ако трябва на ЛС живо се интересувам щото ще го правя тва упражнение а относно техническата грамотност не е проблем намира се малко
Прави се много лесно,но когато става да се запой няма смисъл от такива интервенции

Принципа е през нормално затворения контакт на релето да зареждаш електролитите,а през НО контакт да се разреждат към електродите!По просто от това здраве му кажи!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Придърпване на 1Z
Хитро но дали натиска на графитните електроди ще е достатъчен за да се получи заварка,щото може само да "залепне" но това няма да е заварка.Абе с калай ще е досега никой не се е оплакал от калпава спойка там надявам се аз да не съм първия
,пък и мога да го укрепя както колегата я с тръбичка я да го привържа с тънка медна телчица преди спойката.


- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Придърпване на 1Z
Дали ще е хубава заварката зависи от това дали тока е достатъчен,въпрос на експерименти!Ако е много голям тока може и да се пререже
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav, plamen_gramatikov, vladtod® и 64 госта