Придърпване на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Придърпване на 1Z

Мнениеот bats » Нед 16 май 2010 11:51


Голфа е 1,9 тди 1з '95г. Между 1400-1800 оборота приблизиетлно, на четвърта скорост придърпва леко, получава се като притрисане, и вече след 1800 няма проблем. Това го прави основно на тази скорост, като няколко пъти е ставало на 3-та и на 5-та, а на 4-та - винаги. Някакви идеи от какво може да е?




Потребителски аватар
FivePointeO
Мнения: 514
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
Автомобил: Голф 3
Двигател: АЕЕ
Местоположение: София

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот FivePointeO » Нед 16 май 2010 11:56


bats написа:Голфа е 1,9 тди 1з '95г. Между 1400-1800 оборота приблизиетлно, на четвърта скорост придърпва леко, получава се като притрисане, и вече след 1800 няма проблем. Това го прави основно на тази скорост, като няколко пъти е ставало на 3-та и на 5-та, а на 4-та - винаги. Някакви идеи от какво може да е?

Виж дали са здрави тампоните на двигателя :hmmmm (аз смених преден на АЕЕ-то че беше заминал, но пак придръпва леко на 2-ра и 3-та при подаване на газ или пускане на газта) и все пак може да е от тампона


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот milmar » Нед 16 май 2010 12:43


Вероятни причини са също предварението (тайминга) , или затлачване на ГНП . Задължително най-напред прегледай с Ваг Ком тайминга , както и другите параметри разбира се . При мен след настройка на предварението проблема отшумя :wink: .


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот mi6un4o » Пон 17 май 2010 21:01


Вероятната причина е ГНП.Или по точно блока за управление. Намира се върху корпуса на помпата.Може да се демонтира от там ,но е необходим специален ключ (без свалянето на помпата).Вътре има един магнитопровод, върху който се полепват малки стружки отделили се при работата на ГНП-то.Качественно почистване съм постигал само при пълна разглобка на това блокче, но за това е необходимо да се прережат захранващите шини.След почистването е необходима точкова заварка(със запояване не става)-това е една от трудностите на почистването!При частична разглобка се почиства с тънка и силна водна струя след, което се обдухва добре с компресор,но не винаги се получава качественно премахване на стружките!За манипулацията е необходима добра тех. подготовка(не е за начинаещи)!Дано съм Ви помогнал.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пон 17 май 2010 21:29


направо си е за чистене помпата, и аз съм на абсолютно същото дередже


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот fox_vt » Вто 18 май 2010 18:24


mi6un4o написа:Вероятната причина е ГНП.Или по точно блока за управление. Намира се върху корпуса на помпата.Може да се демонтира от там ,но е необходим специален ключ (без свалянето на помпата).Вътре има един магнитопровод, върху който се полепват малки стружки отделили се при работата на ГНП-то.Качественно почистване съм постигал само при пълна разглобка на това блокче, но за това е необходимо да се прережат захранващите шини.След почистването е необходима точкова заварка(със запояване не става)-това е една от трудностите на почистването!При частична разглобка се почиства с тънка и силна водна струя след, което се обдухва добре с компресор,но не винаги се получава качественно премахване на стружките!За манипулацията е необходима добра тех. подготовка(не е за начинаещи)!Дано съм Ви помогнал.


Я раздуй защо не става със запояване :roll: и как мислиш да направиш точкова заварка там в домашни условия :roll:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот vladitdrv » Вто 18 май 2010 18:43


Я раздуй защо не става със запояване :roll: и как мислиш да направиш точкова заварка там в домашни условия


Става и то повече от добре!Ако не можеш извикай някой да ти го запой :wink:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот fox_vt » Вто 18 май 2010 18:53


vladitdrv написа:
Я раздуй защо не става със запояване :roll: и как мислиш да направиш точкова заварка там в домашни условия


Става и то повече от добре!Ако не можеш извикай някой да ти го запой :wink:

mhihi mhihi аз от 8 годишен запоявам и затова ми беше чудно защо колегата си мисли че не може да се запои,още повече че който се занимава с такова почистване запоява с калай.


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот mi6un4o » Вто 18 май 2010 21:11


Повече от 30години работя с поялник -технологията ми е пределно ясна.Имал съм прекъсната спойка!Тези връзки са подложени на постоянни вибрации!Дори 1% да има вероятност от прекъсване -то може да те остави на пътя.Точно за това ,не Ви препоръчвам запояването с калай, защото това свързване е сравнително крехко и от там-не сигурно!Производителят е преценил правилно, как да направи свързването.А ако има толкова добри и самоуверини "калайджии" им препоръчвам да се пробват на личните си автомобили.Извинявайте ,но нямам нищо лично-просто споделям опита , който имам!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот milmar » Вто 18 май 2010 21:27


mi6un4o написа:Повече от 30години работя с поялник -технологията ми е пределно ясна.Имал съм прекъсната спойка!....


Има някаква логика наистина , но от моя опит по калайджийство мога да кажа че има начин спойката да се направи качествено и достатъчно стабилно , разбира се не и вечна :wink: .
Ако направиш сметка съвременния автомобил на колко спойки разчита , и все подложени на вибрация .... да не намесваме безоловните технологии напоследък :horror: , че става грубо :) .


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот fox_vt » Сря 19 май 2010 1:50


Добре де колега ако не е тайна кажи как се прави точкова заварка в домашни условия :?:По принцип се сещам но кажи все пак щото съм гледал по снимки с упътвания за тази манипулация е точно с точкова заварка.Ако трябва на ЛС живо се интересувам щото ще го правя тва упражнение а относно техническата грамотност не е проблем намира се малко mhihi


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот mi6un4o » Сря 19 май 2010 13:30


Устройството което съм ползвал беше на приятел. По-точно той ми правеше заварките.Използвал съм го както за ГНП, така и за термопредпазители.Предназначението му беше за формиране на акумулаторни батерии на камери и телефони,когато бяха дефицитна стока!За съжаление вече се скапа и не работи , за ремонта му са необходими 5-6 кондензатора по120000 мик. фарада/25-50в.Преди година реших да закупя конд-ри,но цената им започваше от 25лв.нагоре за 1бр.-така,че целта не оправдаваше средствата и всичко беше зарязано!По принцип такива малки "пункшвайси" би трябвало да има в GSM-сервизите,но аз не съм търсил.Ако има колеги които са специалисти в тази област, ще е добре да споделят тук опита си. Поради липсата на заваръчен апарат последния ремонт го направих отново със запояване, но фиксирах спойката с много тънкостенна медна тръбичка, която премачках в/у връзката за подобряване на механичната здравина!Става малко грубо,определено не ми харесва, но все още върши работа.Дано съм Ви помогнал!


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот vladitdrv » Сря 19 май 2010 19:10


fox_vt написа:Добре де колега ако не е тайна кажи как се прави точкова заварка в домашни условия :?:По принцип се сещам но кажи все пак щото съм гледал по снимки с упътвания за тази манипулация е точно с точкова заварка.Ако трябва на ЛС живо се интересувам щото ще го правя тва упражнение а относно техническата грамотност не е проблем намира се малко mhihi


Прави се много лесно,но когато става да се запой няма смисъл от такива интервенции :wink: .Трябва ти едно захранване за ниско напрежение(12в да речем) и една солидна група кондензатори,реле с НО и НЗ контакт което да издържа на голям ток,бутон да управляваш релето,електроди(може да ползваш графитни пръчки от моливи).
Принципа е през нормално затворения контакт на релето да зареждаш електролитите,а през НО контакт да се разреждат към електродите!По просто от това здраве му кажи!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот fox_vt » Чет 20 май 2010 17:28


Хитро но дали натиска на графитните електроди ще е достатъчен за да се получи заварка,щото може само да "залепне" но това няма да е заварка.Абе с калай ще е досега никой не се е оплакал от калпава спойка там надявам се аз да не съм първия mhihi mhihi ,пък и мога да го укрепя както колегата я с тръбичка я да го привържа с тънка медна телчица преди спойката.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Придърпване на 1Z

Мнениеот vladitdrv » Чет 20 май 2010 19:04


Дали ще е хубава заварката зависи от това дали тока е достатъчен,въпрос на експерименти!Ако е много голям тока може и да се пререже



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav, plamen_gramatikov, vladtod® и 64 госта