Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Мнениеот The_Game » Пет 19 фев 2010 23:31


Колата е Golf 4 1.9 TDI ALH с чип. Имам страшно пренадуване,което го задържа на 1.5 бара и турбото се "изключва" ако настъпа яко . Смених N75 клапана, защото стария отчете грешка, смених вакумните маркучи със силиконови. Мисля че геометрията е горе-доло наред, защото като засмуча въздух с уста я усещам как се движи, но хода на лостчето не е голям. Попринцип почти винаги си е имало малко пиково налягане, обаче ся го задържа много време. Кажете от какво друго може да е, че така ме е страх да карам :cry:


Поздрави




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Мнениеот gogovaseev » Съб 20 фев 2010 8:22


колега ако се е появило това високо налягане веднага след 4ипа зна4и проблема е вав него,и трябва да потарси6 4овека които е правил 4ипа за да ти го намали.и аз имам малак пик сас 4ипа но е от порядака на 0,10 0,15,от 4ипА турбото ми е на 1,20 и понякога стига до 1,35.а ако си карал известно време и проблема се е появил след това зна4и не е от 4ипа.а сас устата не вярвам 4е може6 да направи6 толкова вакум 4е да драпне6 цялата геометрия.пробваи на рака да марда6 лост4ето като го отка4и6 от вакума и виж тогава как 6те е.успех :beer


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Мнениеот The_Game » Съб 20 фев 2010 10:10


Чипа е от Brezel, и съм убеден че не е от него защото помня че имаше един лог фаил на който даваше перфектни стойности на налягане, но това беше със старото ми турбо. Иначе като сложих сегашното (втора употреба е) в начлото нямах такива проблеми. Незнам вече от къде идва това пренадуване :banghead:


Потребителски аватар
ivan.georgiev
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Мнениеот ivan.georgiev » Съб 20 фев 2010 10:39


Колега,и аз имах такъв проблем с налягането на турбината,колата забиваше от време на време.След почистване на геометрията и колектора+затапване на EGR,всичко за сега е наред.Раздвижването на лоста е временно решение на проблема.Успех..


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Забиване и спад на мощността Golf 4 1.9 TDI ALH с чип

Мнениеот The_Game » Съб 20 фев 2010 12:24


Колектори, интеркулер и EGR са чистени лятото, а от тогава не са минати повече от 4-5k километра. EGR не е затапван, но явно е за предпочитане да се направи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта