Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
косебосе
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 23 фев 2010 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Мнениеот косебосе » Вто 23 фев 2010 10:17


Здравейте. Може ли някой да ми каже при реглажа на дюзите на Пассат 2005 год. двигател 2.0 BMP като се позиционира с индикатор кобилицата на дюзата да е в наи-натиснато положение и се навие реглажният болт до упор на какъв ъгъл се развива - 180 или 225 градуса както пише в различните литератури. Аз го развих на 180 и данните от VAG-Com na 13 Pin беше: -0.14; -0,05; 0.26; 0.16 .
Следва ли да се докоригират с реглажният винт и до какъв ъгъл е допустимо тъй като след като го развъртях стана по-голямо отклонение или това се регулира електрически на стенд или мойте дюзи трябва да се развият на 225 градуса.




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Мнениеот gogovaseev » Вто 23 фев 2010 19:31


колега ако не ти при4укват много си ги остави така за6тото корекциите са минимални.или ако ти се занимава пробваи как 6те са на 225 градуса но не мисля 4е 6те има голямо отклонение от това.а и са6то не си мисли 4е 6те ги докара6 то4но на 0 без да имат никакви корекций.мен ако ме слу6а6 караи си коли4ката и си свиркаи.успех :beer


косебосе
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 23 фев 2010 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Мнениеот косебосе » Чет 25 фев 2010 9:12


Благодаря за консултацията.При 225 градуса отклоненията бяха по-голями !Така ще си я карам.Това ми се наложи след смяна на вал и повдигачи. Ще пробвам за реглаж след около 5000 км след като се напаснат ролките с вала.
Не можах да разбера обаче, защо като се навива реглажният болт при някои дюзи отклонението е в плюс а при други това отклонение е в минус. Според мен би трябвало като се навива болта да се увелияава налягането в камерата на дюзата и при положение,че ел. клапана отваря за същото време би следвало да се впръска по-голямо количество гориво, но на практика,не се получава така.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Мнениеот bdemona » Чет 25 фев 2010 20:57


Стойностите са ти от перфектни нема на къде повече! А това че са различни не е само от дюзите ами и от износване на цилиндрите...


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Реглаж Дюзи на PD 2.0 BMP с един Вал

Мнениеот gogovaseev » Пет 26 фев 2010 7:04


bdemona написа:Стойностите са ти от перфектни нема на къде повече! А това че са различни не е само от дюзите ами и от износване на цилиндрите...

аз от давна му казвам на колегата 4е стоиностите са перфектни но тои явно не ми вярва и иска да си вкарва филми вав главата.не се разправяи колега по добри от тези стоиности няма да докара6,караи си колицата и си свиркаи.успех :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ognqn, Даскала™ и 50 госта