Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!

Мнениеот Flatmo » Чет 20 апр 2006 13:20


Не, че притежавам такъв двигател... просто ми стана интересно какво може да се направи по него за да почне да се бори с батковците TDI. Предполагам, че и на други хора ще им стане интересно.
Търсих из нета но нищо конкретно не открих. Тук във форума имаше една тема в която ставаше въпрос за поставяне на интеркулер предполагам, че това е първото нещо което трябва да се направи. Относно турбините - нямам представа каква марка и модел се слага на въпросния двигател но имам надблюдение, че започва да се усеща след 2100 - 2200 оборота, което ми се струва множко на фона на возията на TDI (90кс.) което при 1500 оборота вече е в разцвета на силите си.
И в тази връзка каква турбина би била подходяща за този двигател според вас?
Също така как стои въпроса с ГНП и дюзите, има ли смисъл от смяната им?

Последна промяна от Flatmo на Вто 21 апр 2009 23:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 20 апр 2006 15:34


TDI (90кс.) което при 1500 оборота вече е в разцвета на силите си.


Максимума от 202 Nm е при 1900 об/мин , от 1500 оборота започва да се усеща турбината!


Потребителски аватар
kapacitet
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград-града голяма

Мнениеот kapacitet » Чет 20 апр 2006 21:10


махай катализатора ,слагай интера и газ.аз направих така и съм много доволен от мотора


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 20 апр 2006 22:16


сам по себе си интеркулера нищо не прави - само температурата пада пада


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 20 апр 2006 22:49


WasteLand_TD написа:сам по себе си интеркулера нищо не прави - само температурата пада пада

Е нали после и горивната смес ша са пипа.. иначе нема сми...
Значи аз мисля да правя едни такива магарии с един друг тип дизел.. ама

Да слага се кулер... /при ТДИ не знам дали има фабрични/
После требе некой ти направи моднат софт на ЕКУто.. да се оправя по-добре.. - ама това е много пари.. щото е специализирано.. и требе на дино да се измъкне много инфо...

АМа после резултата можеш го докара + 30-40 коня.. с право мерене...

ПА после ша мислиш за съединител или скоростна кутия.. абе....гъбаркане с моторетката малко си е...


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 21 апр 2006 11:16


Тоя двигател компютър няма (поне аз така си мисля :) ) затова и никъде не се предлага чиптунинг за него. Ако се прави някакъв тунинг то ще се състои в добавяне на интеркулер и по-голямо турбо, промяна настройките на горивната помпа, промяна на изпускателната система.
Обаче каква турбина трябва да се сложи, каква промяна да се направи с изпускателната система, какво трябва да се направи по бензиновата помпа не знам и това исках да питам.
Май май всички са насочили вниманието си към ТДИ и малко хора се интересуват от по-старите печки.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 21 апр 2006 12:11


Flatmo написа:.... бензиновата помпа....
mhihi mhihi


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 21 апр 2006 12:35


golfer написа:
Flatmo написа:.... бензиновата помпа....
mhihi mhihi


:oops: всеки прави грешки

Иначе нещо по темата да кажеш? :D


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 21 апр 2006 12:39


к'во да кажа като и аз имам същите "размисли и страсти"
сестра ми има AAZ и много му се мераклисвам да го ъпгрейтна с кулер.

но не знам на с оргиналдъ турбинката и кулер няма ли да му стане много голям лаг-а ?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 22 апр 2006 15:48


лага се увели4ава след кулер но не много
много потенциал има тоз мотор - до към 120-130 к.с. може да се докара но работа си иска....
не е много популярен щото всеки е свикнал на лесното - ТДИ - 4ип и айдееее готово :)
ама като по4не да гасне и да се пъне ТДИ-то и да не ще да върви тогава идва голямото еб.не - щото майсотри за простичкия TD няма, камо ли за ТДИ щото там си има електроника - в бг пове4ето майстори са неуки. те не 4етат ами раз4итат оттук оттам да "клъвнат" информация а не да четат.А пък чуят ли дизел и гледат ей така :roll: - по-то4на физономийка няма от тази
трябва литература, обу4ения трябва ама кой да 4ете , нали е по-лесно ве4ерта да опъне ракийката и ......жената после и да захърка доволен..................


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот martin4o_mom4e » Вто 10 мар 2009 19:58


Темата е доста стара ама дано някой може да помогне.

И аз съм с ААЗка и ми е мерак да е "почоваркам" малко.

Доколкото разбрах първата стъпка е кулер.След това катализатора изчезва и се подменя изпускателната система с по-широка.

Искам да ви попитам относно ако евентуално се сложат по-големи дюзи от какъв дизел да се вземат и имали смисал на този двигател точно да се сменя турбото с по-голямо или да се пипне стоковото.

П.П Ако греша някой да ме поправи :) :bowdown


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот milenski_77 » Вто 10 мар 2009 20:55


Има писано по темата и има човек който е направил такъв мотор. Мисля че беше от Варна. Потърси из форума.
Иначе накратко: кулер, разпръсквачи от SB морор(1,6 ТД с кулер) вдигане на налягането на турбината и увеличаване на горивото от помпата.


Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boji55 » Чет 12 мар 2009 13:43


и аз имам азз с махнат егр с спортен филтер пипната нафтова помпа да дава повече нафта винаги вклучена турбина и без катализатор и вурви много добре бие д4д toyota 110 коня и 1.9 jtd тва не знам колко коня и мога да му дигна и бооста но ми трабва апаратче за мерене на бооста а и нямам време за сега но тези мотори зависи на километрите може да се дигнат до 150 коня и повече


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот tarikat89 » Чет 12 мар 2009 15:23


и къв разход дава като му пипнеш и помпа и дюзи и всичко.. те сток вариант си горят градско 7-8нафта пък с подаване на още и ша стане като камион 20 на 100 :D


Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ

Мнениеот boji55 » Чет 12 мар 2009 16:10


не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта