Не, че притежавам такъв двигател... просто ми стана интересно какво може да се направи по него за да почне да се бори с батковците TDI. Предполагам, че и на други хора ще им стане интересно.
Търсих из нета но нищо конкретно не открих. Тук във форума имаше една тема в която ставаше въпрос за поставяне на интеркулер предполагам, че това е първото нещо което трябва да се направи. Относно турбините - нямам представа каква марка и модел се слага на въпросния двигател но имам надблюдение, че започва да се усеща след 2100 - 2200 оборота, което ми се струва множко на фона на возията на TDI (90кс.) което при 1500 оборота вече е в разцвета на силите си.
И в тази връзка каква турбина би била подходяща за този двигател според вас?
Също така как стои въпроса с ГНП и дюзите, има ли смисъл от смяната им?
Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Последна промяна от Flatmo на Вто 21 апр 2009 23:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:сам по себе си интеркулера нищо не прави - само температурата пада пада
Е нали после и горивната смес ша са пипа.. иначе нема сми...
Значи аз мисля да правя едни такива магарии с един друг тип дизел.. ама
Да слага се кулер... /при ТДИ не знам дали има фабрични/
После требе некой ти направи моднат софт на ЕКУто.. да се оправя по-добре.. - ама това е много пари.. щото е специализирано.. и требе на дино да се измъкне много инфо...
АМа после резултата можеш го докара + 30-40 коня.. с право мерене...
ПА после ша мислиш за съединител или скоростна кутия.. абе....гъбаркане с моторетката малко си е...
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Тоя двигател компютър няма (поне аз така си мисля ) затова и никъде не се предлага чиптунинг за него. Ако се прави някакъв тунинг то ще се състои в добавяне на интеркулер и по-голямо турбо, промяна настройките на горивната помпа, промяна на изпускателната система.
Обаче каква турбина трябва да се сложи, каква промяна да се направи с изпускателната система, какво трябва да се направи по бензиновата помпа не знам и това исках да питам.
Май май всички са насочили вниманието си към ТДИ и малко хора се интересуват от по-старите печки.
Обаче каква турбина трябва да се сложи, каква промяна да се направи с изпускателната система, какво трябва да се направи по бензиновата помпа не знам и това исках да питам.
Май май всички са насочили вниманието си към ТДИ и малко хора се интересуват от по-старите печки.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
лага се увели4ава след кулер но не много
много потенциал има тоз мотор - до към 120-130 к.с. може да се докара но работа си иска....
не е много популярен щото всеки е свикнал на лесното - ТДИ - 4ип и айдееее готово
ама като по4не да гасне и да се пъне ТДИ-то и да не ще да върви тогава идва голямото еб.не - щото майсотри за простичкия TD няма, камо ли за ТДИ щото там си има електроника - в бг пове4ето майстори са неуки. те не 4етат ами раз4итат оттук оттам да "клъвнат" информация а не да четат.А пък чуят ли дизел и гледат ей така - по-то4на физономийка няма от тази
трябва литература, обу4ения трябва ама кой да 4ете , нали е по-лесно ве4ерта да опъне ракийката и ......жената после и да захърка доволен..................
много потенциал има тоз мотор - до към 120-130 к.с. може да се докара но работа си иска....
не е много популярен щото всеки е свикнал на лесното - ТДИ - 4ип и айдееее готово
ама като по4не да гасне и да се пъне ТДИ-то и да не ще да върви тогава идва голямото еб.не - щото майсотри за простичкия TD няма, камо ли за ТДИ щото там си има електроника - в бг пове4ето майстори са неуки. те не 4етат ами раз4итат оттук оттам да "клъвнат" информация а не да четат.А пък чуят ли дизел и гледат ей така - по-то4на физономийка няма от тази
трябва литература, обу4ения трябва ама кой да 4ете , нали е по-лесно ве4ерта да опъне ракийката и ......жената после и да захърка доволен..................
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Темата е доста стара ама дано някой може да помогне.
И аз съм с ААЗка и ми е мерак да е "почоваркам" малко.
Доколкото разбрах първата стъпка е кулер.След това катализатора изчезва и се подменя изпускателната система с по-широка.
Искам да ви попитам относно ако евентуално се сложат по-големи дюзи от какъв дизел да се вземат и имали смисал на този двигател точно да се сменя турбото с по-голямо или да се пипне стоковото.
П.П Ако греша някой да ме поправи
И аз съм с ААЗка и ми е мерак да е "почоваркам" малко.
Доколкото разбрах първата стъпка е кулер.След това катализатора изчезва и се подменя изпускателната система с по-широка.
Искам да ви попитам относно ако евентуално се сложат по-големи дюзи от какъв дизел да се вземат и имали смисал на този двигател точно да се сменя турбото с по-голямо или да се пипне стоковото.
П.П Ако греша някой да ме поправи
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
Има писано по темата и има човек който е направил такъв мотор. Мисля че беше от Варна. Потърси из форума.
Иначе накратко: кулер, разпръсквачи от SB морор(1,6 ТД с кулер) вдигане на налягането на турбината и увеличаване на горивото от помпата.
Иначе накратко: кулер, разпръсквачи от SB морор(1,6 ТД с кулер) вдигане на налягането на турбината и увеличаване на горивото от помпата.
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
и аз имам азз с махнат егр с спортен филтер пипната нафтова помпа да дава повече нафта винаги вклучена турбина и без катализатор и вурви много добре бие д4д toyota 110 коня и 1.9 jtd тва не знам колко коня и мога да му дигна и бооста но ми трабва апаратче за мерене на бооста а и нямам време за сега но тези мотори зависи на километрите може да се дигнат до 150 коня и повече
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
и къв разход дава като му пипнеш и помпа и дюзи и всичко.. те сток вариант си горят градско 7-8нафта пък с подаване на още и ша стане като камион 20 на 100
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ
не разхода ми падна защштото го карам на по ниски опороти в градско е около 6 - 7 а ако го режа много 8.5 до 5000 оборота иначе на магистралата до велико т. отивам с 20 лева тва са 12 литра значи 6 на 100 с карана междо 100 и 150
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта