


Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Здравейте, ходих в сервиз на VW, да разбера защо колата забива като подам повече газ, и мотора се форсира. От там ми казаха, че турбото вдига високо налягане и влиза в сервизен режим. Това става на 2500 до 3000 оборота изключва да работи турбото. Като загася и запаля отново се оправя, но за момента. Прегледаха уж всичко и ми казаха нова турбина. Някакво друго решение може_ли някой да ми каже ?
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Гледам ,че си от Варна най добре потърси колегата ifidik.
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Да, от Варна съм, но работя във Финландиа и колата е там, а пък тук да я ремонтират искат много пари.
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Провери N75 клапана, вакумните маркучета. Може да е и забила геометрия на турбината (сваля се и се чисти). Давало ли е някакви други грешки освен високото налягане ?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
колега наи вероятно турбото е за 4истене си4ко друго е т...к работа.
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
И на мен ми казаха първо да почистя турбото, но нямаше ефект, после смених и вакуум маркучетата и пак нищо. Накрая смених Н75 и колата е като нова.
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Ще пробвам всичко, дано да има резултат.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
[quote="bobi746"]Ще пробвам всичко, дано да има резултат.[/q
колега ако иска6 да провери6 н75става много лесно сас вакуум метар на входа и на изхода при мотор на обороти стрелката на уреда трябва да се отклонява до минус 1 тогава на 100% работи.
колега ако иска6 да провери6 н75става много лесно сас вакуум метар на входа и на изхода при мотор на обороти стрелката на уреда трябва да се отклонява до минус 1 тогава на 100% работи.

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Как -1 бе батко. Ти мислиш ли, че вакуум помпата прави перфектен вакум? Обикновенно вакуумната системата работи на -0.6 до -0.7 бара. Това на празен ход. При обороти може и да свали още, ама до -1 ...
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
brum написа:Как -1 бе батко. Ти мислиш ли, че вакуум помпата прави перфектен вакум? Обикновенно вакуумната системата работи на -0.6 до -0.7 бара. Това на празен ход. При обороти може и да свали още, ама до -1 ...
бе батко като го меря на моята и на около 10 коли на които сам го мерил толко показва пак то може и 0.98 да е а ма мен това не ме интересува,както и колко вакум прави помпата или каквото иска6.аз ти казвам 4е на уреда толко ми показва сас нов н75 така 4е пази си мненията за друго място,а ако има6 по компетентно мнение го напи6и а не ми разсаждаваи колко прави помпата.БАТКО

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Аз к'вото имах да го казвам го казах. На празен ход на двигателя вакуума е между -0.6 и -0.7. Ако на теб ти показва -1 значи уреда ти не струва. Прочети малко дебелите книги и после се прави на отворен. Батковото!
И може да се върнеш в началното училище да понаучиш българският език и граматика.
П.С. Пиша пак само за да не вкараш човека в излишен разход за Н75. Щом турбото качва високо налягане проблема не е във вакуумите. Може да е Н75, само че ще е трудно да го провери. Ако има под ръка друг - сменя и пробва. Ако не - чисти турбото и се моли проблема да е в него.
И може да се върнеш в началното училище да понаучиш българският език и граматика.
П.С. Пиша пак само за да не вкараш човека в излишен разход за Н75. Щом турбото качва високо налягане проблема не е във вакуумите. Може да е Н75, само че ще е трудно да го провери. Ако има под ръка друг - сменя и пробва. Ако не - чисти турбото и се моли проблема да е в него.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
brum написа:Аз к'вото имах да го казвам го казах. На празен ход на двигателя вакуума е между -0.6 и -0.7. Ако на теб ти показва -1 значи уреда ти не струва. Прочети малко дебелите книги и после се прави на отворен. Батковото!
И може да се върнеш в началното училище да понаучиш българският език и граматика.
П.С. Пиша пак само за да не вкараш човека в излишен разход за Н75. Щом турбото качва високо налягане проблема не е във вакуумите. Може да е Н75, само че ще е трудно да го провери. Ако има под ръка друг - сменя и пробва. Ако не - чисти турбото и се моли проблема да е в него.
ми тогава отиди ти и му го замери сас твоя уред бре маисторе.не искам да вкарам никои вав изли6ни разходи ясно.а ти продалжаваи да си 4ете6 дебелите книги да пи6е6 правилно и на мен не ми бери грижа,тея клавиатурните маистори като теб ги знаем.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Добре. Аз, клавиатурният майстор ще дам съвет как да разбере дали е за чистене турбината или евентуално е клапана. Нещо, за което ограниченото ти мислене явно е недостатъчно.
Човече, хвани лоста на актуатора и виж колко мърда. Трябва да се движи лесно и да прави ход около сантиметър. Ако задържа, скърца или прави осезаемо по-малък от сантиметър ход - имаш променлива геометрия за чистене. Ако не - може би си за нов Н75.
Вакумите ако ти правеха проблем колата нямаше да иска да тръгне и щеше не да пренадува, а да прави по-малко от исканото налягане.
П.С. Отворкото, ходи си набии тоя вакум метър там дето слънце не огрява и спри да се заяждаш и да ръсиш глупости, о превелики майсторе. Липсва ти елементарно възпитание.
Човече, хвани лоста на актуатора и виж колко мърда. Трябва да се движи лесно и да прави ход около сантиметър. Ако задържа, скърца или прави осезаемо по-малък от сантиметър ход - имаш променлива геометрия за чистене. Ако не - може би си за нов Н75.
Вакумите ако ти правеха проблем колата нямаше да иска да тръгне и щеше не да пренадува, а да прави по-малко от исканото налягане.
П.С. Отворкото, ходи си набии тоя вакум метър там дето слънце не огрява и спри да се заяждаш и да ръсиш глупости, о превелики майсторе. Липсва ти елементарно възпитание.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002
Аааа ние "Испанеца" го знаем ! На него всичките му мнения са такива,само не знам кой би искал съвет от човек който пише полуграмотно...
Освен ако не е истински испанец-тогава му е простено,но не ми се вярва 
P.S. И да се плюнчиш сега няма да се хабя да ти отговарям


P.S. И да се плюнчиш сега няма да се хабя да ти отговарям

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 38 госта