Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bobi746
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 14:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот bobi746 » Съб 27 фев 2010 14:06


Здравейте, ходих в сервиз на VW, да разбера защо колата забива като подам повече газ, и мотора се форсира. От там ми казаха, че турбото вдига високо налягане и влиза в сервизен режим. Това става на 2500 до 3000 оборота изключва да работи турбото. Като загася и запаля отново се оправя, но за момента. Прегледаха уж всичко и ми казаха нова турбина. Някакво друго решение може_ли някой да ми каже ?




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот joro^ » Съб 27 фев 2010 14:55


Гледам ,че си от Варна най добре потърси колегата ifidik.


bobi746
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 14:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот bobi746 » Съб 27 фев 2010 15:47


Да, от Варна съм, но работя във Финландиа и колата е там, а пък тук да я ремонтират искат много пари.


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот The_Game » Съб 27 фев 2010 19:36


Провери N75 клапана, вакумните маркучета. Може да е и забила геометрия на турбината (сваля се и се чисти). Давало ли е някакви други грешки освен високото налягане ?


bobi746
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 14:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот bobi746 » Съб 27 фев 2010 21:39


Не е давало други грешки.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот gogovaseev » Нед 28 фев 2010 18:52


колега наи вероятно турбото е за 4истене си4ко друго е т...к работа.


iphone1
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот iphone1 » Нед 28 фев 2010 22:32


И на мен ми казаха първо да почистя турбото, но нямаше ефект, после смених и вакуум маркучетата и пак нищо. Накрая смених Н75 и колата е като нова.


bobi746
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 14:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот bobi746 » Пон 01 мар 2010 21:00


Ще пробвам всичко, дано да има резултат.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот gogovaseev » Пон 01 мар 2010 21:33


[quote="bobi746"]Ще пробвам всичко, дано да има резултат.[/q
колега ако иска6 да провери6 н75става много лесно сас вакуум метар на входа и на изхода при мотор на обороти стрелката на уреда трябва да се отклонява до минус 1 тогава на 100% работи. :beer


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот brum » Вто 02 мар 2010 14:40


Как -1 бе батко. Ти мислиш ли, че вакуум помпата прави перфектен вакум? Обикновенно вакуумната системата работи на -0.6 до -0.7 бара. Това на празен ход. При обороти може и да свали още, ама до -1 ...


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот gogovaseev » Вто 02 мар 2010 22:13


brum написа:Как -1 бе батко. Ти мислиш ли, че вакуум помпата прави перфектен вакум? Обикновенно вакуумната системата работи на -0.6 до -0.7 бара. Това на празен ход. При обороти може и да свали още, ама до -1 ...

бе батко като го меря на моята и на около 10 коли на които сам го мерил толко показва пак то може и 0.98 да е а ма мен това не ме интересува,както и колко вакум прави помпата или каквото иска6.аз ти казвам 4е на уреда толко ми показва сас нов н75 така 4е пази си мненията за друго място,а ако има6 по компетентно мнение го напи6и а не ми разсаждаваи колко прави помпата.БАТКО :applause:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот brum » Вто 02 мар 2010 22:32


Аз к'вото имах да го казвам го казах. На празен ход на двигателя вакуума е между -0.6 и -0.7. Ако на теб ти показва -1 значи уреда ти не струва. Прочети малко дебелите книги и после се прави на отворен. Батковото!

И може да се върнеш в началното училище да понаучиш българският език и граматика.

П.С. Пиша пак само за да не вкараш човека в излишен разход за Н75. Щом турбото качва високо налягане проблема не е във вакуумите. Може да е Н75, само че ще е трудно да го провери. Ако има под ръка друг - сменя и пробва. Ако не - чисти турбото и се моли проблема да е в него.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот gogovaseev » Сря 03 мар 2010 7:49


brum написа:Аз к'вото имах да го казвам го казах. На празен ход на двигателя вакуума е между -0.6 и -0.7. Ако на теб ти показва -1 значи уреда ти не струва. Прочети малко дебелите книги и после се прави на отворен. Батковото!

И може да се върнеш в началното училище да понаучиш българският език и граматика.

П.С. Пиша пак само за да не вкараш човека в излишен разход за Н75. Щом турбото качва високо налягане проблема не е във вакуумите. Може да е Н75, само че ще е трудно да го провери. Ако има под ръка друг - сменя и пробва. Ако не - чисти турбото и се моли проблема да е в него.

ми тогава отиди ти и му го замери сас твоя уред бре маисторе.не искам да вкарам никои вав изли6ни разходи ясно.а ти продалжаваи да си 4ете6 дебелите книги да пи6е6 правилно и на мен не ми бери грижа,тея клавиатурните маистори като теб ги знаем.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот brum » Сря 03 мар 2010 9:18


Добре. Аз, клавиатурният майстор ще дам съвет как да разбере дали е за чистене турбината или евентуално е клапана. Нещо, за което ограниченото ти мислене явно е недостатъчно.

Човече, хвани лоста на актуатора и виж колко мърда. Трябва да се движи лесно и да прави ход около сантиметър. Ако задържа, скърца или прави осезаемо по-малък от сантиметър ход - имаш променлива геометрия за чистене. Ако не - може би си за нов Н75.

Вакумите ако ти правеха проблем колата нямаше да иска да тръгне и щеше не да пренадува, а да прави по-малко от исканото налягане.

П.С. Отворкото, ходи си набии тоя вакум метър там дето слънце не огрява и спри да се заяждаш и да ръсиш глупости, о превелики майсторе. Липсва ти елементарно възпитание.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Високо налягане в турбина пасат б5.5 AVB автоматик 2002

Мнениеот Stivi » Сря 03 мар 2010 11:57


Аааа ние "Испанеца" го знаем ! На него всичките му мнения са такива,само не знам кой би искал съвет от човек който пише полуграмотно... :?: Освен ако не е истински испанец-тогава му е простено,но не ми се вярва :mrgreen:

P.S. И да се плюнчиш сега няма да се хабя да ти отговарям :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 38 госта