AAZ-питане-за триене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
borko_m
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

AAZ-питане-за триене

Мнениеот borko_m » Вто 02 мар 2010 17:58


Така,колеги,имам Сеат Толедо 1.9тд,AAZ/92г.,но е с турбина Гарет с променлива геометрия и върви страшно много.Мой познат го има същото ,но с ККК-турбо и не върви като моето.Интересува ме някой от вас дали знае колко к.с. е моя сеат,при условие ,че AAZ+ККК го дават 75к.с.Возил съм се и на VW-ни с AAZ,и те не могат да вървят така.Ще съм благодарен ако ме просветлите.

Последна промяна от borko_m на Вто 02 мар 2010 21:48, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
vladimir666
Мнения: 70
Регистриран на: Чет 04 фев 2010 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: AAZ-питане

Мнениеот vladimir666 » Вто 02 мар 2010 18:03


колега и моя е ААЗ 1,9ТД и върви много и на мен ми е интересно,но не съм си гледал какво ми е турбото :?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: AAZ-питане

Мнениеот buller » Вто 02 мар 2010 18:16


borko_m написа:Така,колеги,имам Сеат Толедо 1.9тд,AAZ/92г.,но е с турбина Гарет с променлива геометрия и върви страшно много...

И как реши, че турбината е с променлива геометрия :lol:
По-точно кое управлява лопатките вътре в турбината? С жило ли е :Mr Green Fun
И твоят AAZ си е точно 75 к.с. Това че колата ти върви добре само може да те радва :)


borko_m
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: AAZ-питане

Мнениеот borko_m » Вто 02 мар 2010 18:34


Турбото ми е с променлива геометрия,има си регулатор (вакуумен)за наклона на лопатките.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: AAZ-питане

Мнениеот milmar » Вто 02 мар 2010 19:00


borko_m написа:Турбото ми е с променлива геометрия,има си регулатор (вакуумен)за наклона на лопатките.


Интересно ....
Дай някаква снимка на управлението ,т.е. това нещо което управлява вакуума към лопатките , N75 има ли ?


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AAZ-питане

Мнениеот moncho8920 » Вто 02 мар 2010 19:41


milmar написа:
borko_m написа:Турбото ми е с променлива геометрия,има си регулатор (вакуумен)за наклона на лопатките.


Интересно ....
Дай някаква снимка на управлението ,т.е. това нещо което управлява вакуума към лопатките , N75 има ли ?


Май вакумчето и за гейта mhihi


borko_m
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: AAZ-питане

Мнениеот borko_m » Вто 02 мар 2010 20:11


Виждал съм го същия разглобен,ми с променлива си геометрия е.Но няма значение.Благодаря на отзовалите се!


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: AAZ-питане

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 02 мар 2010 21:21


най-вероятно има и вертикално излитане


borko_m
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: AAZ-питане

Мнениеот borko_m » Вто 02 мар 2010 21:48


Их,знаех си!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo, vanesto и 69 госта