powerade написа:Сори за Офф-а, ама не мога да не попитам и аз, тая цена за 25-30л масло ли е, или маслото е с дисперсирани златни и платинени наностружки
. Щото в М...кар в момента литровата бутилка ВАГ масло 0в30 506.01 е на 19.90 лв с ДДС.
Motul 506.01 specific :) . Точно за моя мотор VW казват да се сипва 506.01, но не и 507.00. Та не всяко масло покриващо 506.01 върши работа. И аз бях писал някъде, че гони цената на златото :) .
И съм объркал леко цената 400лв след отстъпките за 8 литра по бележките. Горе-долу толкова е и на сайта на М...кар.
От VAG маслата има два варианта за това - евтино и скъпо. Скъпото е малко по-скъпо от мотула. Евтиното само защото е евтино му нямам вяра :) .
Кайзен написа:Ако искаш да имаш еднакви резултати, то VW505.01 трябва да го сменяш на 7-8 000км, а VW507.00 на 10-12 000км или още по-точно VW505.01 на до 200 моточаса, а VW507.00 на до 250 моточаса при реална ежедневна употреба на автомобила през всичките четири сезона.
П.П.: long life е търговски трик за намаляване на разходите при лизинговите и фирмените автомобили.
Абе не е точно 8000/12000км. По-скоро 9500 на 12000км (200 срещу 250 моточаса). Или същото което казвам - ако се сменя на 10 000 е горе-долу все тая дали се кара с 505.01 или 507.00.
А дали са рекламни трикове - виждал съм масло карано повечко на дизел и тоя Long Life мурафет не му хващам вяра. Та звучи вероятно да са трикове. И поради тая причина сменям Long Life маслото на 10 000. На бус, дето по принцип маслото се сменяло на 15 000 при стандартни сервизни интервали.