


Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
- slavi_s_t
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 02 мар 2010 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vraca
Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Бих желал да попитам по компетентни от мен няколко въпроса и с радост ще се съобразя с мненията на всички който пишат.
Искам да премина към семейството на дизелите и съм се насочил към Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Бих искал да попитам такъв вид кола надеждна ли е ? Трудна ли е за подръжка ? Намират ли се лесно части за този модел ?
и най важният ми въпрос Надеждна кола ли е за нашите пътища и чупи ли се често дава ли проблеми по двигател по ходова част и всичко свързано с този автомобил.
Много ми харесва като кола представителна и малка става и за града и за извън него точно и за това ми харесва.
Моля ви пишете и дайте съвети на какво да наблегна когато си копувам тази кола?
Искам да премина към семейството на дизелите и съм се насочил към Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Бих искал да попитам такъв вид кола надеждна ли е ? Трудна ли е за подръжка ? Намират ли се лесно части за този модел ?
и най важният ми въпрос Надеждна кола ли е за нашите пътища и чупи ли се често дава ли проблеми по двигател по ходова част и всичко свързано с този автомобил.
Много ми харесва като кола представителна и малка става и за града и за извън него точно и за това ми харесва.
Моля ви пишете и дайте съвети на какво да наблегна когато си копувам тази кола?
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
1. грешен раздел, има раздел "дизелови агрегати", за там си
2. кой точно дизел ? тея години се сещам като начало за 6 (да шест) дизелови TDI-та и едно SDI, та станаха 7 дизела
поздрави
2. кой точно дизел ? тея години се сещам като начало за 6 (да шест) дизелови TDI-та и едно SDI, та станаха 7 дизела
поздрави
- slavi_s_t
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 02 мар 2010 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vraca
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Golf IV 1.9 TDI 115 к.с. 1997 do 2002 g.
115 к.с ме устройват както в града така и извън него нещо толкова мощно
а що се отнася за 7 - те модела на този кола не ги знам от коли много мнаго неразбирам
115 к.с ме устройват както в града така и извън него нещо толкова мощно
а що се отнася за 7 - те модела на този кола не ги знам от коли много мнаго неразбирам
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
90 и 110 коня са с роторните помпи
116, 131 и 150 коня са помпа-дюза
Аз бих ти препоръчал 110 коня (като мойто).
Преди да я вземеш ако можеш да навиеш някой от клубните майстори да я прегледа - супер.
116, 131 и 150 коня са помпа-дюза
Аз бих ти препоръчал 110 коня (като мойто).
Преди да я вземеш ако можеш да навиеш някой от клубните майстори да я прегледа - супер.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
и аз бих ти препоръчал 110ка (AHF,ASV)
или в краен случай AGR мотора
аа, и дизелите за тоя период не са 7, объркал съм се, 4 роторна помпа, 6 пд + 1сди та общо 11 дизела са
поздрави
или в краен случай AGR мотора
аа, и дизелите за тоя период не са 7, объркал съм се, 4 роторна помпа, 6 пд + 1сди та общо 11 дизела са

поздрави
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
И защо точно избра AGR мотора след като той не е с променлива геометрия на турбото.
Колите са надеждни ако се поддържат. Както се отнасяш с колата си така и тя с тебе. Ако търсиш икономия и добър вървеж на колата най-добрия вариант е 115 и 131 конски сили ПД. Ако не искаш ПД си вземаш ALH, AHF или ASV моторите които са съотверно 90 и 110 конски сили с роторна помпа.
Колите са надеждни ако се поддържат. Както се отнасяш с колата си така и тя с тебе. Ако търсиш икономия и добър вървеж на колата най-добрия вариант е 115 и 131 конски сили ПД. Ако не искаш ПД си вземаш ALH, AHF или ASV моторите които са съотверно 90 и 110 конски сили с роторна помпа.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
точно защото не е с променлива геометрия, и защото не е с демпферен маховик го прави правилния избор при 90ките, може да се каже, че е най-безпроблемния мотор при голф4 тди
а не ALH който хем е 90 хем е с променлива хем е с демпферен маховик, по куц избор от ALH здраве му кажи
като ще има променлива геометрия и демпфер поне да е 110ка
а не ALH който хем е 90 хем е с променлива хем е с демпферен маховик, по куц избор от ALH здраве му кажи
като ще има променлива геометрия и демпфер поне да е 110ка
Последна промяна от Kung_Fu_Panda на Вто 23 мар 2010 21:01, променено общо 2 пъти.
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
+1 за AGR
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Колега ако не те бърка подръжката на колата която се прави веднъж на незнам си колко време (говоря за маховик,геометрия на турбото и т.н),определено си за една 110-ка.Това за мен са най-здравите мотори на VW.
Помпа-дюза нищо немога да кажа за тях тай като нямам познати с такива ама не съм много очараван от темите в форума,доста се оплакват колегите и не дай си боже стане нещо,излиза че караш VW ,а поддържаш Mercedes.
Лично аз съм със 90-коня ALH и мога да кажа на колегата по горе който ги е посрамил малко че изобщо не отстъпвам 110-ките (говорим стокови)
Помпа-дюза нищо немога да кажа за тях тай като нямам познати с такива ама не съм много очараван от темите в форума,доста се оплакват колегите и не дай си боже стане нещо,излиза че караш VW ,а поддържаш Mercedes.
Лично аз съм със 90-коня ALH и мога да кажа на колегата по горе който ги е посрамил малко че изобщо не отстъпвам 110-ките (говорим стокови)
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
към колегата Kung_Fu_Panda AGR също е с демпферен маховик вчера сменяхме на един приятел,а относно ALH освен,че му е малко по скъпо обслужването от AGR смятам,че е един от наи-добрите двигатели на WAG.Поздрави
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Kung_Fu_Panda значи много е трудно да смениш един демферен маховик с един такъв еднодисков. Това на аватара ми беше ALH и да ти кажа след като се смени всичко което трябва за правилното поддържане на една кола само си ме возеше без никакви проблеми. Предимството е колата да е с променлива геометрия а не недостатък. Разликите в ALH и AHF са едни дюзи, електроника и една ролка в повече на ангренажа.. По-добрия вариант са точно тези два мотора.
- viewsomic
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 2:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Ами колеги къде забравихте и 1,9TDI 101 коня помпа дюза ATD.Той е като моя и да ви кажа нямям никави проблеми,данъкът ми е 27лв.(просто супер),доста е икономична и не скъпа за подръжка(както др.)
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
айде почна се "мойто е най-хубавото"
нещо нормално няма да се косите
наит-уолкър, разликата каква е си последния човек дето ще знае, тая песен много са я пяли разлика в дюзи разлика в софт, пък на края някой разкости и види че и вала е различен, няма как да знаеш като официална документация няма.
не е трудно да го смениш тоя маховик но той не е там за украшение, и най-вероятно смяната му с неподходящ води своите последствия
agr не е с демпферен маховик, поне според ифидик който го е разглабял и на който гласувам пълно доверие за подобни спорове
плюс-а специално на ALH че е с променлива геометрия, е единствено в задръстването и проблемите произлизащи от там + по-скъпата поддръжка (турбина управляващ клапан)
ALH специално да кажеш че бил добрия избор
звучи лееко притеснително, това че ти се е паднал, лошо няма, карай си го със здраве, не си разбирал не си избрал, никой не се е родил научен, но при наличието на AGR,ASV,AHF, лееко смешно даже звучи да кажеш, че alh бил правилния избор
ае със здраве

нещо нормално няма да се косите

наит-уолкър, разликата каква е си последния човек дето ще знае, тая песен много са я пяли разлика в дюзи разлика в софт, пък на края някой разкости и види че и вала е различен, няма как да знаеш като официална документация няма.
не е трудно да го смениш тоя маховик но той не е там за украшение, и най-вероятно смяната му с неподходящ води своите последствия
agr не е с демпферен маховик, поне според ифидик който го е разглабял и на който гласувам пълно доверие за подобни спорове
плюс-а специално на ALH че е с променлива геометрия, е единствено в задръстването и проблемите произлизащи от там + по-скъпата поддръжка (турбина управляващ клапан)
ALH специално да кажеш че бил добрия избор

ае със здраве
Последна промяна от Kung_Fu_Panda на Сря 24 мар 2010 11:24, променено общо 1 път.
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
Kung_Fu_Panda виж ся младежче за разлика от тебе знам доста повече точно за тези 2 модела ALH и AHF от доста повече такива като тебе. Мисля че след като единия съм го правил 180 коня, а другия дето сега е 190 конски сили на вала си имам на представа за какво става въпрос. Така че не ми разправяй на мене кое колко и как и защо.
По твоята логика не трябва да се взема ПД мотор понеже едната дюза струва примерно 1000 лева и защото геометрията можела да се зацапа. Давай да се връщаме към най-старите мотори дето са с по един кабел за помпата и с най-евтина поддръжка и да караме. Всеки двигател си има предимства и недостатъци. Не съм казал че тоя двигател е най-добрия и колегата да си вземе такъв. Той си преценява, а ние му даваме тема за размисъл.
По твоята логика не трябва да се взема ПД мотор понеже едната дюза струва примерно 1000 лева и защото геометрията можела да се зацапа. Давай да се връщаме към най-старите мотори дето са с по един кабел за помпата и с най-евтина поддръжка и да караме. Всеки двигател си има предимства и недостатъци. Не съм казал че тоя двигател е най-добрия и колегата да си вземе такъв. Той си преценява, а ние му даваме тема за размисъл.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf IV 1.9 TDI 1997 do 2002 g.
не, да не се връщаме към парните мотори, но като имаш избор винаги избирай по-доброто
аз не казвам че знам повече от тебе, а че ти няма как да знаеш какви са разликите в определени мотори
а тея глупости да ми се фалиш "правил съм 200 коня правил съм 300 коня" не на мене
изгради си репутация на разбиращ не се изфърляй, като ч.... на мокър пясък, определено такава репутация нямаш, хората с акъл и репутация се знаят много добре в тоя форум и ти не си от тях, следователно тежестта на мението ти клони към 0
аз не казвам че знам повече от тебе, а че ти няма как да знаеш какви са разликите в определени мотори
а тея глупости да ми се фалиш "правил съм 200 коня правил съм 300 коня" не на мене
изгради си репутация на разбиращ не се изфърляй, като ч.... на мокър пясък, определено такава репутация нямаш, хората с акъл и репутация се знаят много добре в тоя форум и ти не си от тях, следователно тежестта на мението ти клони към 0
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта