Голф 4 1.9 AHF - влиза в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Голф 4 1.9 AHF - влиза в авариен режим

Мнениеот Stoyanov_Vw » Съб 17 окт 2015 10:43


Добър ден, колеги. Както следва от заглавието имам проблем с колата. Малко предистория: колата е купена с чип (не знам кой го е правил), в началото на лятото разби турбина (скъса охлюва на две), турбината беше сменена с друга втора ръка, но много запазена. От тогава не съм имал проблеми с нея, до миналата седмица, когато заби за първи път. През целия път нямах никакви проблеми, ускоряваше без проблеми, но при влизането ми в града и съответно спирането на светофар, изведнъж изгуби мощност (сякаш турбината не надуваше). Изгасих, запалих и всичко се оправи. Проблема си остана и след няколко дни случката се повтори. Закачих я за компютър и това са грешките, които бяха записани:
18026 - Glow Plug Relay (J52): Short to Plus
P1618 - 35-10 - - - Intermittent
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-00 - -
Днес направих лог-файл, който ще прикача към темата. Моля, ако някой може да ме светне кое не е наред. Според мен актуатора не е наред, доколкото съм чел не трябва да преминава 74-75%, а при мен минава над 90%.Постарал съм се файла да е максимално четлив и разграничен. Също стойностите на дебитомера добри ли са? Преди да направя лог-а, изкарах дебитомера и го почистих обилно със спрей за почистване на финна електроника. Благодаря предварително!
Прикачени файлове
LOG-01-008-010-011.xls
(51 KиБ) Свален 203 пъти




Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Голф 4 1.9 AHF - влиза в авариен режим

Мнениеот Stoyanov_Vw » Нед 18 окт 2015 9:58


До тук, това което успях да разбера, е че примерно при 3717 оборота/мин исканото налягане от компютъра е 1989, а тя реално надува на 2458, което е.. оле мале :horror



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CekoBen@ и 56 госта