След малко "закъснение" на помпата предърпва...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

След малко "закъснение" на помпата предърпва...

Мнениеот eras3r » Пон 29 мар 2010 7:25


Здравейте колеги...вчера ходих да ми центрират нафтовата помпа (AEF двигател) и след като я "наместиха" както трябва да си е колата почна да придърпва м/у 1200-2300 оборота. А регулирането на помпата се наложи поради страшно шумния двигател (сега направо не мога да го чуя :Mr Green Fun ).
Казаха ми, да отида на комп да я закачът и може и да се оправи там като бутнат едно-две нещица...
Питам:
1. мога ли да карам така
2. Дали има вероятност да се оправи след компа

Мерси :>




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: След малко "закъснение" на помпата предърпва...

Мнениеот kiko946 » Пон 29 мар 2010 12:08


eras3r написа:Здравейте колеги...вчера ходих да ми центрират нафтовата помпа (AEF двигател) и след като я "наместиха" както трябва да си е колата почна да придърпва м/у 1200-2300 оборота. А регулирането на помпата се наложи поради страшно шумния двигател (сега направо не мога да го чуя :Mr Green Fun ).
Казаха ми, да отида на комп да я закачът и може и да се оправи там като бутнат едно-две нещица...
Питам:
1. мога ли да карам така
2. Дали има вероятност да се оправи след компа

Мерси :>



правил съм проба при еди зъб завъртане на помпата срещу посоката на въртене /така се дава аванса/ наистина мотора става по шумен...затова най. добре е с звъртане на помпата , защото по някога един зъб е много...когато аванса е по малък се губи демаража.


renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Re: След малко "закъснение" на помпата предърпва...

Мнениеот renini » Пон 29 мар 2010 20:12


пробвай като запушиш вакум маркуча, който влиза в ЕГР клапана!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 67 госта