На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Мнениеот The Red Guy » Сря 19 сеп 2007 15:06


На бензина си е на 50 000 км, чувал съм, че е на 90 000 км на тди-то. Така ли е?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 19 сеп 2007 15:08


зависи конкретно от мотора на 2,5 е на 120хил :wink:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Мнениеот Cherepaha » Сря 19 сеп 2007 15:21


The Red Guy написа:На бензина си е на 50 000 км, чувал съм, че е на 90 000 км на тди-то. Така ли е?


Глупости.

1.9 TDI
CHANGE INTERVALS
Engine control toothed belt change interval up to 1999 every 90.000 km
Engine control toothed belt change interval from 2000 every 90.000 km
Engine control toothed belt test mode up to 1999 every 15.000 km / once a year
Engine control toothed belt test mode from 2000 not prescribed by the manufacturer

1.8T
CHANGE INTERVALS
Power unit belt change interval every 120.000 km
Engine control toothed belt change interval from 2000 every 120.000 km
Engine control toothed belt change interval up to 1999 every 120.000 km / 5 years
Engine control toothed belt test mode not prescribed by the manufacturer

Последна промяна от Cherepaha на Сря 19 сеп 2007 15:23, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Re: На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Мнениеот The Red Guy » Сря 19 сеп 2007 15:22


Cherepaha написа:
The Red Guy написа:На бензина си е на 50 000 км, чувал съм, че е на 90 000 км на тди-то. Така ли е?


Глупости.

1.9 TDI
CHANGE INTERVALS
Engine control toothed belt change interval up to 1999 every 90.000 km
Engine control toothed belt change interval from 2000 every 90.000 km
Engine control toothed belt test mode up to 1999 every 15.000 km / once a year
Engine control toothed belt test mode from 2000 not prescribed by the manufacturer

1.8T
CHANGE INTERVALS
Power unit belt change interval every 120.000 km
Battery emergency call system change interval every 4 years
Spark plug change interval every 60.000 km
Engine control toothed belt change interval from 2000 every 120.000 km
Engine control toothed belt change interval up to 1999 every 120.000 km / 5 years
Engine control toothed belt test mode not prescribed by the manufacturer


Мерси много!


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 19 сеп 2007 15:24


Това не е ли за първоначалната смяна, като излезне колата от магазина, първия път на толкова и после.......


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Re: На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Мнениеот The Red Guy » Сря 19 сеп 2007 15:32


Cherepaha написа: Engine control toothed belt change interval from 2000 every 90.000 km


Това every означава на всеки, ама дали е така :roll:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 19 сеп 2007 15:39


с нашите хубави части едва ли някой ремък ще изкара повече от 60 000км :roll: на един приятел на роувъра му се скъса на 30 000км :shock уж в сервиз на роувър го сменяха и бил оригинален :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 19 сеп 2007 15:49


На Дайко има 2 вида ремъци - обикновени и усилени,с тефлон.На усиления му дават 80-90К,на обикновения по-малко.И винаги е хубаво да се купува цяло КТБ (комплект с ролки).Скъпо е,но си заслужава.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 19 сеп 2007 16:13


Абе сменяй си на 50к и няма да имаш грижа.
Апропо, да не взе Октавия?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 19 сеп 2007 17:11


trunner написа:Абе сменяй си на 50к и няма да имаш грижа.
Апропо, да не взе Октавия?


Още не, гледам оше коли, ама ще е турбо дизел - хапсолютно. Като взема ще има фото от до.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 19 сеп 2007 18:16


При цена над 200 лв за КТБ на AFN не е чак толкова евтино,но една среща клапани/бутала става готино.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 19 сеп 2007 19:16


The Red Guy написа:Още не, гледам оше коли, ама ще е турбо дизел - хапсолютно.


Лошо няма. Ама много внимателно гледай кво взимаш, да не пропишеш после у Дизел подфорума, че там е страшно .... :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 сеп 2007 19:31


Оригиналните са на 90к , ама земеш ле тукашни стават на 50к . Преди да сменяш прегледай сичките му зъбчатки и колела дали са наред -щото струват по 20-40 лева ама после като сложиш ремака е голяма занимавка да ги сменяш.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: На какви километри се сменят ролки и ремъци на ТДИ?

Мнениеот yossarian » Сря 19 сеп 2007 20:21


Като цяло това което е написал Черепаха е вярно, но конкретния пробег до смяна зависи от типа двигател. 3, 4, 5 и т.н. цилиндъра, разпределителна помпа, помпа-дюза или комън-рейл, а също и на каква кола е; поло, голф или шаран. Само за паламуд нищо не пише :D

Кажи какъв е мотора и на каква кола е и ще погледна книжката да ти кажа.


Потребителски аватар
kamoev
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kamoev » Сря 19 сеп 2007 20:36


andro_ написа:На Дайко има 2 вида ремъци - обикновени и усилени,с тефлон.На усиления му дават 80-90К,на обикновения по-малко.И винаги е хубаво да се купува цяло КТБ (комплект с ролки).Скъпо е,но си заслужава.



Така е но не са чак толкова скъпи,комплект ролки INA + ремък GATES(XS),идват на горе долу същата цена като на комплект DAYCO.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта