Колеги понеже забелязвам,че много от дефектите при много от моделите си взаимстват искам да питам,маслото ми започна да изчезва не много бързо,но достатъчно за да ме дразни това и мизерията под мотора.
Колата е с AVF не пуши нито синьо нито черно,всичко нормално,но отдолу под турбината където има разни маркучи всичко е леш в масло ,предполагам от там и изчезва ,по принцип какво се разваля ,къса,чупи...някой маркуч към интеркулера,гарнитурата на турбината ли изпуска и аз не знам...



Губене на масло AVF
Re: Губене на масло AVF
Маслото може да идва от маслената магистрала, която пълни турбината с масло. Понеже мотора на Пасат е надлъжно разположен и турбината е отпред в дясно, ЕГР... се пада по-назад, не е като при Голф 4, където маслото от ЕГР-а капе върху колекторите и турбината
.
Толкова много масло невиждам от къде може да дойде. Хубаво е да измиеш двигателя и след като я покараш няколко дни, ще се виде от къде тъи - тече.

Толкова много масло невиждам от къде може да дойде. Хубаво е да измиеш двигателя и след като я покараш няколко дни, ще се виде от къде тъи - тече.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Губене на масло AVF
Доколкото знам ,не е хубаво да се мие двигателя специално за моята като съм говорил с хора...трябва наистина да пробвам поне да забърша ама то толкова много,че...и да сменя това което е заминало...
Re: Губене на масло AVF
Това е някакъв фолклор. Нищо му няма на двигателя, увиваш динамо, дебитомер + още някоя друго букса с кабеляци с найлонови торби. Вземаш Меглио или нещо подобно за 5лв., напръскваш двигателя (колкото се може по-студен) пръскаш за няколко минути. След това докато я измият отвън и отвътре, мотора ще се окапе добре, палиш и си свиркаш.
Дизела го е страх да не засмуче вода от въздушния филтър.
Дизела го е страх да не засмуче вода от въздушния филтър.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 46 госта