Здравейте колеги, искам да закупя Голф 3 1,9 TD AAZ мотор 94-та година. Единственото, което намерих в търсачката е, че има проблем със зъбчато колело на колянов вал. Знаете ли за други дефекти и евентуално колко струва ремонта на това зъбчато колело.
Благодаря ви!



Съвет за покупка
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Съвет за покупка
то тоя ремонт няма точна цена, щото е малко "направи си сам та господ да ти помогне"
всеки се спасява от него кой както може
най-добре е да не се пипа това колело, свали ли се веднъж става олеле малеле
иначе мотора е бетон като махнем тоя "дефект"
всеки се спасява от него кой както може
най-добре е да не се пипа това колело, свали ли се веднъж става олеле малеле
иначе мотора е бетон като махнем тоя "дефект"
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Съвет за покупка
Има един лаф за този мотор:"Запали ли ще стигнеш"Няма какво да се разваля.Всичко е механика!Вече три години 80000км.Един маслен датчик съм сменил за 5лв и един тройник на цена 12лв..Е и 9 пъти масло 

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка
viewtopic.php?f=24&t=100094&p=2071431&hilit=+AAZ+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5#p2071431
При автомобил на такива години винаги има риск...
Гледаш и ако ти хареса - купуваш
После - зависи колко си късметлия
При автомобил на такива години винаги има риск...
Гледаш и ако ти хареса - купуваш

После - зависи колко си късметлия

- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Съвет за покупка
после ще искаш да го правиш по-мощен..
търси си 1з или АФН
търси си 1з или АФН
Re: Съвет за покупка
Колега единия вариант е да си търсиш чистия дизел (1Y) мотора, за да нямаш проблеми с турбини, шайби и прочие. Като вървеж (при положение, че и двата са читави) е малка разликата спрямо AAZ, но чистия дизел по мои наблюдения (а и не само) е по - икомичен, особено градско. За мен лично най - добре е да си търсиш ТДИ-ка (90 или 110 коня), защото след време няма да ти стига мощността на чистия дизел или TD-то и ще търсиш начини за увеличаване на мощността.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Съвет за покупка
Според мен най-големия недостатък при градско каране на AAZ е разхода в сравнение с TDI.
За вървежа не е чак толкова голяма разликата ако основно ще го търкаляш из града.
Виж ако ще го караш повече извънградско там има по-осезателна разлика.Освен че TDI-то е повече коне, то и е с по дълги скорости. При AAZ на 3000 оборота си на 120 км/ч, а при TDI си на 2500 оборота. При доускоряване вече се усеща разликато в мощността на моторите и разхода е с литър надолу.
Но пък както казват колегите AAZ си е изцяло механика и частите са евтини и се намират. Ако не си с две леви ръце даже и майстор няма да ти трябва.
Проблема със зъбното колело е последствие от проблем с демпферната шайба.Ако не се смени навреме отива колелото, така че ако я следиш и смениш увреме не би трябвало да имаш ядове.
Като заключение ще каза че карам AAZ вече 3 година и по мотора съм сменил термостат и ремъци. Да наистина ми се кара TDI, но като го купувах нямах пари за читаво, затова си взех TD.
От няколко месеца карам на олио, като на чисто имам около 2000 км.Проблеми с вървеж никакви.Разликата от нафтата е само мириса на скара отзад.Много хора ще скочат и ще кажат ама то олиото ще повреди това и онова.При положение, че един разпръсквач е 20 лв, а една помпа в моргата е 150 лв. нека всеки да си сметне за колко време ще си ги избиеш като караш на олио(в момента на мен ми е безплатно, но може да се купува на цени от 30 ст/л. от фритюрници до 1,70 лв/л. в магазиан в зависимост какво намериш).Въпреки че аз съм сигурен че до подмяна на помпа няма да се стигне, а разпръсквачите така или иначе все някога трябва да се сменят дори и на нафта да караш.Същото според мен важи и за TDI с роторна помпа.
За вървежа не е чак толкова голяма разликата ако основно ще го търкаляш из града.
Виж ако ще го караш повече извънградско там има по-осезателна разлика.Освен че TDI-то е повече коне, то и е с по дълги скорости. При AAZ на 3000 оборота си на 120 км/ч, а при TDI си на 2500 оборота. При доускоряване вече се усеща разликато в мощността на моторите и разхода е с литър надолу.
Но пък както казват колегите AAZ си е изцяло механика и частите са евтини и се намират. Ако не си с две леви ръце даже и майстор няма да ти трябва.
Проблема със зъбното колело е последствие от проблем с демпферната шайба.Ако не се смени навреме отива колелото, така че ако я следиш и смениш увреме не би трябвало да имаш ядове.
Като заключение ще каза че карам AAZ вече 3 година и по мотора съм сменил термостат и ремъци. Да наистина ми се кара TDI, но като го купувах нямах пари за читаво, затова си взех TD.
От няколко месеца карам на олио, като на чисто имам около 2000 км.Проблеми с вървеж никакви.Разликата от нафтата е само мириса на скара отзад.Много хора ще скочат и ще кажат ама то олиото ще повреди това и онова.При положение, че един разпръсквач е 20 лв, а една помпа в моргата е 150 лв. нека всеки да си сметне за колко време ще си ги избиеш като караш на олио(в момента на мен ми е безплатно, но може да се купува на цени от 30 ст/л. от фритюрници до 1,70 лв/л. в магазиан в зависимост какво намериш).Въпреки че аз съм сигурен че до подмяна на помпа няма да се стигне, а разпръсквачите така или иначе все някога трябва да се сменят дори и на нафта да караш.Същото според мен важи и за TDI с роторна помпа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта