грешки VAG-COM на мотор АHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivll
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот ivll » Нед 18 апр 2010 9:13


Предварително се извинявам, но никъде във форума не намерих, обяснено на простосмъртен език, какво означават следните грешки.
Кабела съм си го правил сам, а колата е Шкода Октавия.

18025 P1617 Glow Plug/Heater Indicator (K29) Circ. Open or Short to Ground

18057 P1649 Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module
- за този грешка смятам, че проблема ми е в задния десен датчик на АБС-а

Благодаря на всички за вниманието!




Потребителски аватар
S_anto_s
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот S_anto_s » Нед 18 апр 2010 11:11


Първата грешка е най вероятно резултат от разкачане на буксата на лампата на подгряващите свещи а относно ABSа - липса на данни от управляващия блок. Сигурно, като са подготвяли колата за продажба са бърникали без да разкачат акумулатора и компютърът е отчел "отворена верига или късо съединение". Това разбира се при положения, че нямаш проблеми а само наличие на грешки.


ivll
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот ivll » Нед 18 апр 2010 19:20


за първи път карам такъв дизел и не мога да преценя. За мене колата си върви добре, няма да пуши, само дето мирише на икарус. Сменени са ремъци и масло и доколкото имам наблюдения за около 500-600 км. не гори масло. Грешките са изчистени, лампата на АБС свети, но като пусна да скарира АБС ми дава грешка в задно дясно колело. Когато имам възможност ще замеря датчика на задното дясно колело и ако се налага ще се сменя.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот vaskog » Нед 18 апр 2010 20:25


Тва дето мирише на икарус може да е от катализатора щото е на много км ;)


Потребителски аватар
S_anto_s
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот S_anto_s » Нед 18 апр 2010 20:42


Пробвай да извадиш датчика и да го почистиш. Обикновено дава ефект. погледни , доколкото можеш дали не е зацапан и гребена. Датчика обиновено е в медна гилза и може да се погледне под него състоянието на гребена.


ivll
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот ivll » Пон 19 апр 2010 3:26


Катализатора е махнат и е сменен с тръба. Както писах по-горният си пост, колата върви добре, няма да пуши, разхода на гориво е нормален, нямам загуба на масло.
Подгрева на таблото свети за малко и изгасва, но сега и температурите са високи и е нормално, а за датчика на АБС като пусна да се сканира само АБС с ВАГ-КОМ ми дава датчика на задно дясно колело. Лампата на АБС на таблото свети. Смятам, че като сменя датчика, тази грешка ще изчезне. Притеснява ме първата грешка, какво точно означава.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот gogovaseev » Пон 19 апр 2010 5:48


ivll написа:Катализатора е махнат и е сменен с тръба. Както писах по-горният си пост, колата върви добре, няма да пуши, разхода на гориво е нормален, нямам загуба на масло.
Подгрева на таблото свети за малко и изгасва, но сега и температурите са високи и е нормално, а за датчика на АБС като пусна да се сканира само АБС с ВАГ-КОМ ми дава датчика на задно дясно колело. Лампата на АБС на таблото свети. Смятам, че като сменя датчика, тази грешка ще изчезне. Притеснява ме първата грешка, какво точно означава.

Колега от зад сас дискови спира4ки ли си?за6тото ако не си мисля 4е от зад няма6 дат4ик за абс.на моя глф дат4ика бе6е от пред.не6то маи се барка6.успех


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот Stivi » Пон 19 апр 2010 10:23


Така и не разбрах за каква кола става въпрос но ако става въпрос за Г4 не знам да има такъв с барабани !!! Преди около 1г и на мен ми светна тази лампичка и изгасна след смяна на датчика /заден ляв/ така че най-вероятно и ти си за нов датчик !


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот gogovaseev » Пон 19 апр 2010 21:54


Stivi написа:Така и не разбрах за каква кола става въпрос но ако става въпрос за Г4 не знам да има такъв с барабани !!! Преди около 1г и на мен ми светна тази лампичка и изгасна след смяна на датчика /заден ляв/ така че най-вероятно и ти си за нов датчик !

Незнам за теб но аз сам виждал госта 4ки 90 коня от зад сас барабани и там няма дат4ик за абс.на моя голф са6то ми светка6е лампата на абс при даждовно време но бе6е от преден ляв дат4ик които като го по4истех и се оправя6е.успех


Потребителски аватар
S_anto_s
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот S_anto_s » Вто 20 апр 2010 10:10


Първата ти грешка 18025 P1617 Glow Plug/Heater Indicator (K29) Circ. Open or Short to Ground, означава БУКСАТА НА ИНДИКАТОРА НА ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ (К29) ОТВОРЕНА ВЕРИГА ИЛИ КЪСО СЪЕДИНЕНИЕ. Кое не можеш да разбереш. Какво е отворена верига или какво е късо съединение? Ако разкачаш и закачаш буксите на датчиците при включен акумулатор, разбира се, че ще ти даде грешка за отворена верига. За късо съединение не говоря, тъй като лампата ти свети. А АБС датчика изобщо пробва ли да го видиш къде се намира(разбирам че не си правил опит да го почистиш)? Описанието на грешката е "грешно съобщение ОТ АБС контролера". А като ти се дават пари (90-100 лева)-сменяй, парите са си твои.


ivll
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот ivll » Вто 20 апр 2010 10:45


Колата я имама отскоро и не съм много наясно с нещата. Ще сваля пластмасовата кора при мотора и ще видя на какво положене е буксата за свещите,откачена ли е, замасена ли е, ще премеря и свещите за изгоряла, а за датчика на АБС щом се затопли времето ще сваля задното колело и ще гледам. Ще му премеря съпротивлението и ако не е в нормите ще го сменям. Ако е наред ще търся прекъсване на кабела. Смятам, че до задните дискови спирачки трябва да стига кабела на АБС и по това ще се ориентирам къде е датчика. Колкото за почистването няма идея как се прави, но ще пусна търсачката. Благодаря на колегата S_anto_s за мнението.


Потребителски аватар
S_anto_s
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот S_anto_s » Вто 20 апр 2010 10:59


Благодаря за топлите думи ама чети по внимателно, моля те. Няма какво да търсиш по подгряващите свещи. Грешката се отнася за самата лампичка на таблото. Нейната букса е откачана или ако е чистено таблото е дала накъсо. Нали си работи. Като не си наясно не бърникай там, където не разбираш. А при положение, че не можеш да се ориентираш по главината на колелото кое е АБС датчик, съмнявам се да се оправиш със шината на АБС контролера. По добре не пипай. Попитай някой градски да ти покаже/виж из нета тоя пусти датчик дето те притеснява толкова. датчика. Сваля се на ръка и се чисти с коресилин или спирт. Погледни в отвора дали е зацапан зъбния гребен на проблемната главина. Може да е късан маншон, влиза грес понякога и зацапва датчика. Макар че едва ли.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот Stivi » Вто 20 апр 2010 12:07


S_anto_s написа: Сваля се на ръка и се чисти с коресилин или спирт.


Както се казва в една реклама " Да бе да " в повечето случай за който съм чел във форума включително и при мен излиза на парчета с помощта на пробой :)) И в 99% чистенето е само психологическо успокоение до сглобяването и следва смяна понеже какво да му чистиш като той работи на магнитен принцип и едва ли малко мръсотия го бърка :!:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот Andonov » Вто 20 апр 2010 12:09


Stivi написа:
S_anto_s написа: Сваля се на ръка и се чисти с коресилин или спирт.


Както се казва в една реклама " Да бе да " в повечето случай за който съм чел във форума включително и при мен излиза на парчета с помощта на пробой :)) И в 99% чистенето е само психологическо успокоение до сглобяването и следва смяна понеже какво да му чистиш като той работи на магнитен принцип и едва ли малко мръсотия го бърка :!:



:да:


ivll
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: грешки VAG-COM на мотор АHF

Мнениеот ivll » Сря 21 апр 2010 20:09


Днес отново закачих колата към ВАГ-КОМ. Грешките за които писах ги няма. Явно са изтирити и не се появяват отново. Остава само да сменя датчика на АБС на задно дясно колело и ще пиша дали ще ми изгасне лампата за АБС на таблото. Благодаря на всички, отделили от времето си и помогнали за разгадаването на грешките :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта