Извинявам се предварително,че пиша тук ама вече незнам какво да правя!!!
АУДИ А 4 131 КОНЯ АВФ МОТОР.
Ще изредя всичко хронологично даите моля разумно обяснение!!!
1.Чупи ос на турбината,рециклирах я и стана ок.
2.Майсторите забелязаха че ври казанчето на водата,(сменям гарнитура нови болтове за захващането на главата сменям О-пръстените на дюзите барабар с ролки ремъци и обтегач.Нови клапани нови повдигачи шлайф на главата.Вапросните майстори за тварят колата взимат ми една торба пари и казват че всичко е ок макар ТЯ ДА ТРЕСЕ Тяхното обяснение за тресенето след Чупеното турбо всичко е пално с масло и в момента изгаря маслото както и че една дюза е за смяна.
3.Минавам около 1000-1500 км и в един момент колата започва да работи на 3 цилиндъра.Отивам при друг разбирасе защото тези да не говоря за това.Отварят хората мотора и вътре какво да видиме БУТАЛОТО НА 2-РИ ЦИЛИНДЪР ИЗГОРЯЛО И СЕГМЕНТИТЕ ТОТАЛНО РАЗПАДНАЛИСЕ.Както се предполага в такъв момент цилиндъра прилича на 6-тограм.
3.Намирам си нов блок хубав слънчев оборудван с бутала и колянов вал в Дупница монтираме го слагаме нова гарнитура (ТУКА ОТБЕЛЯЗВАМ НЕ СМЕНЯМЕ БОЛТОВЕТЕ ЗА ЗАХВАЩАНЕТО НА ГЛАВАТА КЪМ БЛОКА ИЗПОЛЗВАМЕ СТАРИТЕ).
4.Палиме колата един час и половина колата работи има савсем леко притрисане което отдавах на онези "специалисти" с дюзата ние си обезвъздушаваме чакаме да загрее отваря всички кръгове форсираме я топла вече казанчето на водата непомрадва.Благодаря си аз на пичовете излизам от сервиза
1-ва 3000 оборота 2-ра И НЕЩО ЗВЕРСКИ ИЗТРЕЩЯВА В МОТОРА И ЗАПОЧВА ДА ПУШИ КАТО ЛОКОМОТИВ.И пак работи на 3 цилиндъра.
5.Махаме главата ТЯ Е ок.БЛОК 3-КРИВИ БИЕЛИ И 1 И 2 БУТАЛО ТРЪГНАЛИ ДА ГОРЯТ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!



Повтаряш се проблем с чупене на двигател
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Неси купуваите италиански дизел просто




-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Ок ама всичко смених и блока новя 5 човека го мериха и казаха че е супер?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага
Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?
За да гори бутало...

Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?
За да гори бутало...

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
radotom написа:Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага![]()
Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?
За да гори бутало...
Е нали горивото минава през дюзте смяташ ли че може да влвзе отдруго място ако не е сцепена главата?И според всички мнения които чух е че дюзата няма физическа възможност да вкара токова гориво че да има акъв удар че да изкриви 3 биели?
Колега просто питам вече незнам какво да правя.И смяташ ли че е вазможно от несменените болтове на главата да не е е добре затворена главата и при натоварването на скорост вече да е дръпнало антифриз в цилиндрите.Когато изгармя отзад имаше много особен мирис нещо като на гума от ауспуха?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
danii написа:Най вероятно дюзи.
3-ДЮЗИ НАКУП?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Направо ми е жал за теб...Колко пари си налял... Продай я на части!Нямам и представа от какво е,но един приятел казва,че аудитата също като фолксвагените имали души...Просто колата не ти е на късмет!Купи си друга,най-вероятно много завистливи погледи си събрал с тази!Казвам го съвсем сериозно!Негативната енергия е голяма работа...




-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
lion_heart002 написа:Направо ми е жал за теб...Колко пари си налял... Продай я на части!Нямам и представа от какво е,но един приятел казва,че аудитата също като фолксвагените имали души...Просто колата не ти е на късмет!Купи си друга,най-вероятно много завистливи погледи си събрал с тази!Казвам го съвсем сериозно!Негативната енергия е голяма работа...![]()
![]()
Благодаря ти ,поне и аз съм на това мнение имам още една кола и тя почна да се чупи в същя момент с аудито!!!
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
radotom написа:Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага![]()
Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?
За да гори бутало...
Колеги извинявам се неискам да ме разберете погрешно но този блок дето е купил от Дупница откъде ли е дошъл това имах в предвид
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
a след счупването водата в казана намаляла ли беше?друга причина за стопено бутала може да е вода в нафтата.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
ifidik написа:интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?
Прокапаха 20-ина капки масло от кулера не повече,вода в нафтата?...незнам маисторите казаха че мирише добре не се запали със запалка просто никой няма идея никяква!!!
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Batmylen написа:ifidik написа:интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?
Прокапаха 20-ина капки масло от кулера не повече,вода в нафтата?...незнам маисторите казаха че мирише добре не се запали със запалка просто никой няма идея никяква!!!
СЕГА Е С ТЕКСАКО 5-40 505.01 ЗА ПОМПА ДЮЗА МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С МАСЛОТО?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Над 100 човека я погледнаха за час и половина моля ви даите си по едно мнение наистина е важно за мене днес ще я сабират и всеки съвет би ми бил много от полза,БЛАГОДАРЯ ВИ!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 69 госта