Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Съб 24 апр 2010 23:42


Извинявам се предварително,че пиша тук ама вече незнам какво да правя!!!
АУДИ А 4 131 КОНЯ АВФ МОТОР.
Ще изредя всичко хронологично даите моля разумно обяснение!!!
1.Чупи ос на турбината,рециклирах я и стана ок.
2.Майсторите забелязаха че ври казанчето на водата,(сменям гарнитура нови болтове за захващането на главата сменям О-пръстените на дюзите барабар с ролки ремъци и обтегач.Нови клапани нови повдигачи шлайф на главата.Вапросните майстори за тварят колата взимат ми една торба пари и казват че всичко е ок макар ТЯ ДА ТРЕСЕ Тяхното обяснение за тресенето след Чупеното турбо всичко е пално с масло и в момента изгаря маслото както и че една дюза е за смяна.
3.Минавам около 1000-1500 км и в един момент колата започва да работи на 3 цилиндъра.Отивам при друг разбирасе защото тези да не говоря за това.Отварят хората мотора и вътре какво да видиме БУТАЛОТО НА 2-РИ ЦИЛИНДЪР ИЗГОРЯЛО И СЕГМЕНТИТЕ ТОТАЛНО РАЗПАДНАЛИСЕ.Както се предполага в такъв момент цилиндъра прилича на 6-тограм.
3.Намирам си нов блок хубав слънчев оборудван с бутала и колянов вал в Дупница монтираме го слагаме нова гарнитура (ТУКА ОТБЕЛЯЗВАМ НЕ СМЕНЯМЕ БОЛТОВЕТЕ ЗА ЗАХВАЩАНЕТО НА ГЛАВАТА КЪМ БЛОКА ИЗПОЛЗВАМЕ СТАРИТЕ).
4.Палиме колата един час и половина колата работи има савсем леко притрисане което отдавах на онези "специалисти" с дюзата ние си обезвъздушаваме чакаме да загрее отваря всички кръгове форсираме я топла вече казанчето на водата непомрадва.Благодаря си аз на пичовете излизам от сервиза
1-ва 3000 оборота 2-ра И НЕЩО ЗВЕРСКИ ИЗТРЕЩЯВА В МОТОРА И ЗАПОЧВА ДА ПУШИ КАТО ЛОКОМОТИВ.И пак работи на 3 цилиндъра.
5.Махаме главата ТЯ Е ок.БЛОК 3-КРИВИ БИЕЛИ И 1 И 2 БУТАЛО ТРЪГНАЛИ ДА ГОРЯТ МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!




Ka6iKa
Мнения: 199
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Ka6iKa » Съб 24 апр 2010 23:55


Неси купуваите италиански дизел просто :banghead: :banghead: :banghead:


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Съб 24 апр 2010 23:57


Ок ама всичко смених и блока новя 5 човека го мериха и казаха че е супер?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот radotom » Нед 25 апр 2010 0:09


Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага :!:

Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?

За да гори бутало... :roll:


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 0:16


radotom написа:Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага :!:

Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?

За да гори бутало... :roll:


Е нали горивото минава през дюзте смяташ ли че може да влвзе отдруго място ако не е сцепена главата?И според всички мнения които чух е че дюзата няма физическа възможност да вкара токова гориво че да има акъв удар че да изкриви 3 биели?
Колега просто питам вече незнам какво да правя.И смяташ ли че е вазможно от несменените болтове на главата да не е е добре затворена главата и при натоварването на скорост вече да е дръпнало антифриз в цилиндрите.Когато изгармя отзад имаше много особен мирис нещо като на гума от ауспуха?


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот danii » Нед 25 апр 2010 0:21


Най вероятно дюзи.


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 0:28


danii написа:Най вероятно дюзи.


3-ДЮЗИ НАКУП?


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот lion_heart002 » Нед 25 апр 2010 0:28


Направо ми е жал за теб...Колко пари си налял... Продай я на части!Нямам и представа от какво е,но един приятел казва,че аудитата също като фолксвагените имали души...Просто колата не ти е на късмет!Купи си друга,най-вероятно много завистливи погледи си събрал с тази!Казвам го съвсем сериозно!Негативната енергия е голяма работа... :evil: :evil: :evil:


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 0:31


lion_heart002 написа:Направо ми е жал за теб...Колко пари си налял... Продай я на части!Нямам и представа от какво е,но един приятел казва,че аудитата също като фолксвагените имали души...Просто колата не ти е на късмет!Купи си друга,най-вероятно много завистливи погледи си събрал с тази!Казвам го съвсем сериозно!Негативната енергия е голяма работа... :evil: :evil: :evil:


Благодаря ти ,поне и аз съм на това мнение имам още една кола и тя почна да се чупи в същя момент с аудито!!!


Ka6iKa
Мнения: 199
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Ka6iKa » Нед 25 апр 2010 5:56


radotom написа:Той колегата е сменил почти целия мотор... Така, че от италианския дизел е останало само купето, което по всеобщо твърдение се запазва неизгнило. В случая мнението ти не помага :!:

Колега, проверено ли е кога точно впръсква помпата?
И колко?

За да гори бутало... :roll:


Колеги извинявам се неискам да ме разберете погрешно но този блок дето е купил от Дупница откъде ли е дошъл това имах в предвид


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот esto » Нед 25 апр 2010 8:26


a след счупването водата в казана намаляла ли беше?друга причина за стопено бутала може да е вода в нафтата.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот ifidik » Нед 25 апр 2010 9:16


интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 9:41


ifidik написа:интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?


Прокапаха 20-ина капки масло от кулера не повече,вода в нафтата?...незнам маисторите казаха че мирише добре не се запали със запалка просто никой няма идея никяква!!!


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 10:25


Batmylen написа:
ifidik написа:интерколера дали не е пълен с масло от счупената турбина?


Прокапаха 20-ина капки масло от кулера не повече,вода в нафтата?...незнам маисторите казаха че мирише добре не се запали със запалка просто никой няма идея никяква!!!


СЕГА Е С ТЕКСАКО 5-40 505.01 ЗА ПОМПА ДЮЗА МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С МАСЛОТО?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 11:12


Над 100 човека я погледнаха за час и половина моля ви даите си по едно мнение наистина е важно за мене днес ще я сабират и всеки съвет би ми бил много от полза,БЛАГОДАРЯ ВИ!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 69 госта