Здравейте колеги ..... замислил съм нещо но само на приказки ми е ясно какво трябва да направя и затова пускам темата
Така...
Колата е Vw vento 1994 1.9 тди 90 к.с
В момента колата е с чип Приблизително 110 кс
Та как да я направя да тръгне още ....
1? Има ли смисъл да махам катализатор
2? евентуално каква нова турбина
3? ако взема по голяма ще трябва ли да сменям интеркулер
4? до колкото знам ще иска нов софтуер след смятаната
Мерси предварително



Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
Последна промяна от djdarkness на Сря 28 апр 2010 19:49, променено общо 1 път.
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
Катализатора задължително а за филма с турбината зависи дали си готов. иначе турбината за теб е GT1749VB или най добре GT2052 (VNT20) Въпрос на вкус. Успех. ПП. Сменя се и компа с такъв от 110кс.
Последна промяна от danii на Сря 28 апр 2010 12:00, променено общо 1 път.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
1 - махни го катализатора , ще усетиш лека разлика
2 - по голяма турбина
3 - не е лошо и голям кулер за да се охлажда по добре въздуха
4 - смениш ли турбината ремапването е задължително , няма как иначе
ако влезеш във филма бих добавил и по големи дюзи ,помпа, спортен филтър , генерация . смятам че ще стане самолет,но всичко си е до финанси.най безболезнено на този етап от финансова гледна точка е махането на катализатора , слагане на филтър и генерация . останалите неща е почти задължително да ги направиш накуп ако ще ги правиш . поздрави и успех
2 - по голяма турбина
3 - не е лошо и голям кулер за да се охлажда по добре въздуха
4 - смениш ли турбината ремапването е задължително , няма как иначе
ако влезеш във филма бих добавил и по големи дюзи ,помпа, спортен филтър , генерация . смятам че ще стане самолет,но всичко си е до финанси.най безболезнено на този етап от финансова гледна точка е махането на катализатора , слагане на филтър и генерация . останалите неща е почти задължително да ги направиш накуп ако ще ги правиш . поздрави и успех
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
четох теми снощи и финансово не си заслужава да сменям дюзи .. кулери и т.н
ако е турбината от 110 коня .... + ново чипче и разпръсквачи ... няма ли да се получи нещо
не гоня много ! ! ! до 130 кс да стане съм доволен ...
90 коня ТДИ мотор (1Z, ALH, AGR, AHU и т.н.) има разпръсквачи с диаметър на отворите 184 um .
110 коня ТДИ (АFN, AHF и т.н.) има разпръсквачи с размер на отворите 205 um.
И евентуално колко ще ми струва това удоволствие ... НОВО И ВТОРА Ръка ако се намери ? ? ?
ПП ... турбината която ми трябва не е ли GT1544 защото 2052 я дават от 140 до 225 к.с
ако е турбината от 110 коня .... + ново чипче и разпръсквачи ... няма ли да се получи нещо
не гоня много ! ! ! до 130 кс да стане съм доволен ...
90 коня ТДИ мотор (1Z, ALH, AGR, AHU и т.н.) има разпръсквачи с диаметър на отворите 184 um .
110 коня ТДИ (АFN, AHF и т.н.) има разпръсквачи с размер на отворите 205 um.
И евентуално колко ще ми струва това удоволствие ... НОВО И ВТОРА Ръка ако се намери ? ? ?
ПП ... турбината която ми трябва не е ли GT1544 защото 2052 я дават от 140 до 225 к.с
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
djdarkness написа:четох теми снощи и финансово не си заслужава да сменям дюзи .. кулери и т.н
ако е турбината от 110 коня .... + ново чипче и разпръсквачи ... няма ли да се получи нещо
не гоня много ! ! ! до 130 кс да стане съм доволен ...
90 коня ТДИ мотор (1Z, ALH, AGR, AHU и т.н.) има разпръсквачи с диаметър на отворите 184 um .
110 коня ТДИ (АFN, AHF и т.н.) има разпръсквачи с размер на отворите 205 um.
И евентуално колко ще ми струва това удоволствие ... НОВО И ВТОРА Ръка ако се намери ? ? ?
ПП ... турбината която ми трябва не е ли GT1544 защото 2052 я дават от 140 до 225 к.с
Малко си чел колега, турбината от 110кс. е с почти същата характеристика, като твоята и освен това е с променлива геометрия.което значи,че няма смисъл. А 130те коня ги постигаш с разпръсквачи от AFN подходящ софт и генерация на 55мм.+ спортен филтър. Успех
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
Toва значи ли че мога да ги постигна без да сменям турбина ? ? ?
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
djdarkness написа:Toва значи ли че мога да ги постигна без да сменям турбина ? ? ?
Да

- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
Значи разпръсквачи 205 um генерация 55м Спортен Филтър - Какъв ....
От каде да си купя разпръсквачите ... че нещо не ги намерих в сайтовете за авточасти ?
От каде да си купя разпръсквачите ... че нещо не ги намерих в сайтовете за авточасти ?
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
най-лесния вариант е........сменяш колата.взимаш нещо стоково 150кс.аргасваш му чип и литваш
стига с тез побългарявания--турбини че дюзи че кулери и простотиии и накрая.....един бучащ тресящ и пушещ кенеф.после тряя мислиш и съединител да сменяш щото стоковия я удържи я не.е да ще върви ама за сметка на комфорта.не си заслужава инвистицията.сменяй колата--хем ще вземеш по-нова кола хем ще миниш само с 200-300лв за чип хем ще ти е кеф да си я караш.

- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Нова турбина за венто 94 - как стоят нещата ?
еми започнал съм влагане вече ,,, На загуба съм отдавна ! ! ! Знам че избирам трудния вариант
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта