Питане за Венто....
Питане за Венто....
Интересува ме колко е резервоара на Венто ТДИ 96г.Какъв разход да очаквам при нормално каране,как се държи колата в зимни условия?
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Днес налях толкова.След няколко дни ще напиша и колко си е отишла през аспуха.


Последна промяна от Vasseto на Пет 05 май 2006 6:11, променено общо 1 път.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Васе,не вярвай на тия мошенници-наливай сутрин рано....нещо ми обясняваха за плътност и обемни единици ала бала....за горивата-ама сигурно има логика щом във Формула 1 зареждат охладено гориво!Каня се да направя експеримент като напълня туба от 20 литра в 6 сутринта и следобед в 16 на жегите-дали ще има разлика в показанията на колонката!Би трябвло да няма,защото под земята температурните колебания не би трябвало да са големи-ама знае ли човек







-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
сега слушайте какво ще ви кажа..............
нафтата е с плътност 0.848 при темп 15 градуса
дали се раздува или не няма да го хванеш на колонката с тубата
наливаш една туба и я оставяш на слънце да се загрее и тя започва да прелива,това 4е зареждаш сутрин или следобед няма никакво значение,колонката отчита колко е минало през нея в литри не в платност,или ако искаш си сложи реотани в резервоара и зареждай тогава студена нафта и си я загрявай.ако имате въпроси за дизеловите горива,аз съм насреща.имам цистерна и 5 години съм разкарвал по комбайните и тракторите лятото по селата около пловдив,така че ...................И КОЙТО КАРА С НАФТА ОТ ЖП-то ДА Я МЕСИ 50/50 С ОБИКНОВЕННА ЩОТО НЯМА ПАРАФИН В НЕЯ И НЕ СМАЗВА,ИНАЧЕ МНОГО ДОБРЕ РАБОТИ И МНОГО ВАРВИ МПС-то,ама за малко
нафтата е с плътност 0.848 при темп 15 градуса
дали се раздува или не няма да го хванеш на колонката с тубата
наливаш една туба и я оставяш на слънце да се загрее и тя започва да прелива,това 4е зареждаш сутрин или следобед няма никакво значение,колонката отчита колко е минало през нея в литри не в платност,или ако искаш си сложи реотани в резервоара и зареждай тогава студена нафта и си я загрявай.ако имате въпроси за дизеловите горива,аз съм насреща.имам цистерна и 5 години съм разкарвал по комбайните и тракторите лятото по селата около пловдив,така че ...................И КОЙТО КАРА С НАФТА ОТ ЖП-то ДА Я МЕСИ 50/50 С ОБИКНОВЕННА ЩОТО НЯМА ПАРАФИН В НЕЯ И НЕ СМАЗВА,ИНАЧЕ МНОГО ДОБРЕ РАБОТИ И МНОГО ВАРВИ МПС-то,ама за малко
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
icohristov написа:Стана ми много тъжно за колегата дето си показа последната касова бележка. Дано да е за служебната кола (да не я плаща от своя джоб) щото иначе не си го представям.
Аз си пълна резервоара за около 60-65 лв.
Дай боже всекиму така!
Предполагам че имаш предвид нафта "на тънко" иначе едва ли има значение кой с колко си пълни резрвоара а кой колко км. изминава с него

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, jordan17772 и 57 госта