Колеги пак пускам темата (изтрих я като мислих, че колата се оправи, но пак прави същото)... Преседи ли 10-тина часа и пак става проблема. Запалвам (пали си от първия път и работи перфектно) минават 2-3 минути и колата загасва и после паленето е доста трудно. Запалвам я и държа 2-3 минутки на 2000-2200 оборота (само леко стрелката на температурата да мръдне от "мъртво студено"

) и после колата няма никакви проблеми - върви си, не пуши, работи перфектно. Загрява си до 90 градуса и няма проблеми. Гася я - пали си от раз. И да преседи 2 часа (според стрелката е изтинала) и колата си пали и не угасва. Заседи ли се примерно от вечерта до сутринта и проблема става...
Първият път като ми направи проблема я водих на диагностика и показа като грешка датчика на коляновия вал - смених го с нов, но на следващия ден отново стана същото.

Сега е в BOSCH сервиз при един приятел. Обяснил съм му за проблема и първия ден са махнали маркучите от горивния филтър и са ги сложили в тубичка с нафта - и тогава колата не прави проблема. Каза ми - сменяме горивен филтър! Казах ОК, но на следващия ден пак го е направила с новия горивен филтър. После ми каза да слагат 2 клапанчета, за да не хаби нафтата от филтъра (или нещо подобно... аз не разбирам

)... И днес пак греда... пак го прави проблема и с тези клапанчета... И ми каза, че най-вероятно са гумички на дюзите... Но не ми се дават към 300-400лв и после пак да загасва ако се окаже, че не е от тях проблема.

Моля някой ако е имал такъв проблем да сподели...
Помагайте, че съм от 4-5 дена без кола.
