равейте на всички!Искам първо да изкажа своята благодарност към момчетата от "Модул автосервиз"гр.Ст.Загора -Да са живи и здрави и много късмет!Благодаря ви!
Сега да започвам с моя разказ.Миналата година -2008-си купих ауди А41.9тди-2002г-131к.с от Горубляне ,внесена от Италия.Колата работеше мн.добре,ускоряваше чудесно и ми гореше точно по каталог при скорост от 120к.м. в час.Първо забелязах че при определен наклон-с "муцуната" напред -взе да пали трудно.Установи се теч в тандем помпата-вакуумпомпа.Казаха ми че може да се залепи и аз повярвах но след извършването на тази процедура стана дори и по-лошо.Приди само таеше,сега направо си течеше.Тръгнах за Бургас и по магистралата след Карнобат колата взе да предърпва и отзад излизаха облаци пушек като от 40г. Икарус.След известно време колата загуби мощност и от 131к.с. стана на около 65к.с.Така криво- ляво се прибрах.На сутринта като язапалих от ауспуха взеха да хвърчат сажди,които постепенно изчезнаха.На празен ход колата си работеше добре и аз реших да я поразкарам.Тръгнах но след около 50м. запачна да предърпва и да припушва.Не знаех кокво да правя.Един приятел ми каза,че неговия братовчет си кара автобусите и автомобилите в един сервиз в Ст.Загора.Аз преди това бях ходил,но в сервиза на WV-Audi и там искаха да ми "отрежат" главата.Отидох в сервиза които ми посочи приятеля,като преди това си намерих нова тандем помпа на сносна цена-производство на Пиер-Бург.Момчето каза че ще ми я смени.Оставих му колата и след около 3ч.ми се обадиха и ми казаха ,че след направената диагностика ми дава грешка в турбото.Отивам аз в сервиза един от маркучите е свален и по дължина се е сцепил около 5с.м.Момчето ходило до една морга и намерил маркуч като за моята,но от Wv.Разликата е в това,че на аудито е с накраиник а на Ф.В. е със скоба.Каза ми че ще отиди при стругар и че направят като моя накраиник и ще го сложат на маркуча-сугласих се.Това става около 12,30ч.Обажда ми се в 17ч. и ми казва че колата е готова.Отивам аз,плащам ,качвам се и потеглям все едно ме изстрелват в космоса със совалката на НАСА.Колата не дава и пипна по сериозно газта и веднага ми светва ЕПС-направо лети.Голям кеф е да караш с всичките налични 131-коня.Цялото това удоволствие ми коства-165лв.За сравнение ще кажа че само маркуча,нов срува около 300лв.Още веднъж с риск да стана банален-БЛАГОДАРЯ.За връзка с сервиза 0897961098,042636377-Стоя



Проблем с тандем помпа и турбо на АудиА4
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Проблем с тандем помпа и турбо на АудиА4
Браво - хвала на такива майстори 
Но си има тема за доволни/недоволни от сервизи и обслужване: viewforum.php?f=13

Но си има тема за доволни/недоволни от сервизи и обслужване: viewforum.php?f=13
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 45 госта